fredag 8. oktober 2010

Lev Vakkert ...

foto: fra min mobil av den utrolig fine boken Lev vakkert
som inneholder fantastiske bilder, og nydelige hjem.


 ♥ Hei ♥
Nå er det fredag igjen, herremin som ukene går.
Jeg bruker kvelder på å pakke klokker, men
litt kos også.. som å lese i denne boken..
~ Lev vakkert ~
Ikke vet jeg om den er gammel eller ny men det er
utrolig moro at så mange bloggedamer viser frem sitt hjem
 og blir presentert ♥

Jeg har plukket ut noen bilder fra en av mine favorittblogger ♥
I Emmas hvita hem ~ trykk HER
En nydelig ung svensk dame som har innredet et helt
fantastisk hus.. jeg hadde flyttet rett inn!


♥ ENJOY♥

Jeg har om møbelert i spisestuen i dag, og det ble
så mye bedre.. bilder kommer...

4 kommentarer:

  1. beautiful!!!

    Kisses and nice weekend.

    SvarSlett
  2. Hei skjønneste skjønne !:-)
    Jeg er så fornøyd med kjøkkenmaskinen jeg også, samt åpningen av stuen og kjøkkenet! For en fryd :-)

    Ønsker dere en super helg også!!
    GOdklem J

    SvarSlett
  3. Tusen takk for de fiiiiine hjertene! Du fikk meg til å bli ei solskinnsbolle igjen! TAKK! ♥♥♥

    Og GOD helg! :)

    klem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥