tirsdag 12. oktober 2010

Må kose seg litt..

... nå som det er skikkelig høst. 
 Hot Choc Milk
sjokoladen er små små sjokoladeprikker som smaker nydelig
og så klart veldig morsomt for små jenter å lage selv med varm
melk til.. Krem er jo også en selvfølge!

Så hyggelig med alle dere som har gratulert vinnerne av give away..
Det kommer litt flere lotterierier her fra forskjellige flinke og driftige 
damer/ firmaer fremover så følg med!
Det er masse masse flott iallefall.
Lenge siden
jeg har hatt en Florence Give Away, så det må jeg jo ta straks.
De har jo fått så masse lekkert!
En stor haug med klokker er pakket også i dag, og sendes
i morgen. Har du ikke fått klokke og bestilt for en stund siden
så ta kontakt, kanskje du har betalt fra et annet navn?
( jeg har noen løse tråder jeg ikke finner ut av... )

Ønsker dere alle en deilig kveld.
skal jeg på bloggerunde.. Det er lenge siden det!!!

23 kommentarer:

  1. Koselige bilder altså:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Du gjør en fantastisk innsats for kreftforeningen. FOR et pågangsmot!!

    bloggen din er nydelig, og jeg kjenner jeg
    blir varm og energisk når jeg besøker deg

    Klem fra Frogner jenta!

    SvarSlett
  3. har akkurat samme kopper fra florence.. de er så fiiiine! Så bra at du engasjerer deg for kreftforeningen! har du forresten sett videoen jeg har lagt ut på min side???

    SvarSlett
  4. ååå nå fikk jeg lyst på kakao med krem....!!! :)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  5. Jeg elsker bloggen din!
    Kan vi få se mer av huset ditt...
    Feks barnerommene og hoved badet?

    SvarSlett
  6. Vet du om noen som selger Florence i Sandvika?
    Koselig blogg, og kondolerer med din svigermor.

    SvarSlett
  7. Helgen passer veldig bra for meg!
    Vi har ingen store planer.. Bare litt malig og pusling i heimen.. Og sikkert en tur til Hønefoss eller Glassverket på cafe :)

    Bare si fra når det passer deg så får vi det til!

    Mmmm -dette så bare så kos ut! Viktig å lage litt fest i hverdagen :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempegod ide! Det blir koselig :)
    Er så god stemning der -og herlig interiørbutikk :)

    SvarSlett
  9. For en nydelig blogg! Fantastiske bilder! Nå skal jeg ralle litt rundt her inne men ser allerede at her kommer jeg tilbake!

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  10. Ja Sharon er ei FANTASTISK dame!!! SEr ofte på den video når dagene mine er tunga og etter det er de ikke så ille allikevel....
    Spørs om kommentaren din ikke ble lagret.... Men synetes det var verdt å sende den ut!

    ha en fiiin dag
    Klem tone

    SvarSlett
  11. Å dette så kjempe godt ut,tror den må prøves på små jentene her også.

    SvarSlett
  12. Bloggen din er fin. Inspirerende at du er litt modig i alt du gjør! Var det bare varm melk med sjokoladebiter og krem? Så enkelt da! Det må vi prøve!
    ha en fin dag
    mvh
    Lise

    SvarSlett
  13. Enig med deg! Vi må må nyte litt i hverdagen også! Dessuten skal visstnok sjokolade (i små doser) være sunt! :o)

    PS! Jeg fikk ikke røde hjerter på bloggen min, de kom bare opp som firkanter! ;o)

    Ønsker deg en flott onsdag!!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. haha.. du finner så mye rart!
    ser godt ut, ønsker deg en fin uke, og
    ja takk... mere av huset ditt!!

    SvarSlett
  15. Åh so søte koppa♥
    Og det såg godt ut med kakao!☺

    Og ja; du er blitt flinkare å kommentere, hehe☺ Ikkje at eg har tenkt at du burde "skjerpe deg" men☺

    Ha ein god dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  16. Så nydelige bilder, og kjempefin blogg du har!
    Hit vil jeg tilbake:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  17. Hei

    jeg tror jeg kjørte forbi huset ditt.
    Det er helt fantastisk- heldig er du.

    klem fra kristin

    SvarSlett
  18. Ha, ha, ja der kom hjertet på bloggen min! Tusen takk, søta!

    Klem på klem

    SvarSlett
  19. Tusen takk for klokker i posten. Det er nok noen jenter som blir glade her nå. ;)

    SvarSlett
  20. Hei igjen
    Skrivepulten fra Ikea heter Vika Amon og det beste av alt er prisen......995,-kr.Det er jo nesten gratis.
    Blir spennende å se om du velger den.God tur på torsdag...klem

    SvarSlett
  21. Så deilig, kakao er digg!
    Ha en fiin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  22. Hei!
    For en utrolig flott blogg du har, og ikke minst så vakkert hjem!

    Kunne du ha hjulpet meg med navn/fargekode på malingen du har brukt i spisestue og gang? Er det samme farge? På det ene bildet til høyre i bloggen ser fargen litt mer beige ut, men på de andre mest grå. Har kanskje noe med lyset å gjøre.

    SvarSlett
  23. Takk for koselig kommentar.
    Varm sjokolade med krem.....mmm!
    Fin kveld til deg!
    Klem : )

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥