mandag 25. oktober 2010

Nr 600 og vår spisestue

Foto: Riviera Maison Keath dining chair ♥

I love:
Mandag, Morgen, Middag, Mamma, Musikk, Mikael

Jeg får så ofte mail med spørsmål om spisestuen vår.
Stolene er fra Riviera Maison, og de er virkelig en drøm å
sitte i. Fargen er i beige, og de kan vel kjøpes stor sett over
alt der hvor Riviera Maison kan kjøpes.

Skapet og bordet er i sort med litt slitte kanter, og lyktene er fra Verket Interiør.
Fargen på veggen er fra Nordsjø og heter Sand dyne ( med en tallkode forann)

Har du ikke meldt deg på STAYCATION enda, hvor du kan vinne GRATIS
overnatting for 2 stk på et valgfritt Scandic Hotel så du jo gjøre det nå.
Anette fra Anetteshus.com har akkurat vært på sin STAYCATION
og vi skal på vår neste fredag. Vi har valgt Oslo. Du kan lese mer HER

Bare fortell meg hvorfor du kunne tenke deg en STAYCATION og hvor du vil reise i
kommentarfeltet så er du med i trekningen som trekkes i kveld! Tenk noe så herlig!
( oversikt over hoteller finner du HER )
♥ Lykke til ♥
Foto: Tomines hjem

19 kommentarer:

  1. Hei!Super blogg du har,koser meg når jeg leser den!Har veldig lyst på en Hotel overnatting.Jeg tok en stor opperasjon i Januar og min mann har nettopp fått konstantert Cøliaki.Vi er veldig slitne og kunne tenkt oss ett lite avbrekk fra hverdagen. Stå på med din fantastiske blogg!
    Hilsen Laila.

    SvarSlett
  2. Hei:-)

    Syns oxo bloggen din er fantastisk. Har fulgt med i tapet av din svigermor, varme tanker sendes til deg og dine..

    ja hvorfor fortjener jeg mer enn andre et avbrekk?
    Fordi vi alle er jo småbarnsforeldre som synes dagene flyter i hverandre, der d plutselig er fredag og før man vet ordret av d er det mandag igjen....
    Og vi alle har ting man sliter med som alle andre, enten det er sykom, utlitthet eller andre ting som får tankene over i negativ retning.

    Men truen på at jeg en dag vinner noe, gjør at jeg har håp om at det en dag skall dumpe noe overasskelse på meg og. Foe alle fortjerner noe godt, fordi man er til, og gjør så mye godt for sine medmennesker.

    så jeg har håp om at en dag er det min tur, og i mellomtiden skal jeg nyte alle hverdagslige ting som dukker opp på min vei...

    Hilsen fra Alise

    SvarSlett
  3. Eg vil at mamma og pappa skal få seg ein tur på staycation. Nettopp fordi dei er so snille å greie som hjelper oss på alle måtar no når me er midt i vår flytteprosess frå nord til sør. Dei fortjene å få noko slikt!!

    SvarSlett
  4. Hei! Min snille mamma og hennes samboer synes jeg fortjener en liten ferie. Min mamma har det litt tøft om dagen, så en ferie hadde passet bra for å koble litt av å få noe hyggelig å tenke på:)

    Mvh Iselin

    SvarSlett
  5. Du har en nydelig blogg, som jeg er innom hver dag:)-den er virkelig til inspirasjon:=)
    Jeg slenger meg med i håp om å vinne en staycation.
    Jeg er en småbarnsmamma til to som er ufrivillig hjemmeværende med en mann som jobber mye. Vi er kanskje ikke så flinke, desverre, til å ta vare på hverandre i en hverdag som er preget av stress og sykdom:(Det hadde vært deilig og ikke minst morsomt at jeg kunne overraske min kjære med et opphold for to på et hotell i Oslo (helst edderkoppen)Hvor vi kunne ladet batteriene og pleiet kjærligheten <3
    Ha en fortsatt fin dag:)

    Bea

    SvarSlett
  6. Her vil jeg også være med :)

    Jeg har veldig lyst til å ta med meg mannen min på Staycation fordi forholdet vårt har vært satt på prøve de siste mnd. Vi var vel egentlig klare for å flytte fra hverandre.. Alt dette oppi en ganske så travel hverdag med flere jobber, små barn og hus og hjem som skal holdes i orden. Men etter regn kommer sol og det ser ut som det går rette veien nå heldigvis, men hadde vært så utrolig deilig å kommet vekk fra hverdagen og bare være oss to. Det hadde vært supert å ha litt kvalitetstid sammen!

    Klem H

    SvarSlett
  7. LEKRE STOLER!! Jeg absolutt ELSKER Riviera Maison, men jeg må vinne i lotto før jeg kan kjøpe større ting fra butikken.. Nå går det mest i glass og servietter derfra:)
    Kjempefint hus dere har.. Vi er i etablerer-fasen enda, så eget hus er neste prosjekt:) Må bare finne et jeg virkelig liker først;)
    Ha en fin kveld videre.
    Hilsen Lillian.

    SvarSlett
  8. Hei Veronica ...!

    Ønsker deg en fin mandag og
    en herlig ny høstuke ...!

    Stadig innom bloggen din
    og lar meg inspirerer og drømme meg
    bort hver gang, men ikke alltid så
    flink til å legge igjen en hilsen ...!

    Nydelige stilfulle stoler som
    kler deg og huset ditt utmerket ...!

    Ha en fin kveld, klem til deg

    SvarSlett
  9. Hei og tusen takk for en koselig blogg.
    Ser at mange har lyst å reise litt bort på et koselig hotell-opphold.
    Er samboer på 33' året. Sambo er super, men ikke så flink til å overraske, men hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så kan jo jeg overraske han. Det hadde vært moro.
    Hilsen fra Trude Helen

    SvarSlett
  10. Jeg og Anders kan nesten telle på en hånd hvor mange sammenhengende netter vi har hatt etter Tm kom til verden. Det hadde vært godt for kropp og kjærligheten, et par dager sammen på en staycation :) Håper jeg vinner!

    Ha en fin kveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  11. Kjempefine spisestoler, jeg har beundret dem her hos deg før. Veldig lekre bilder du har tatt av dem også.

    Hilsen Lisemoren.

    SvarSlett
  12. Hei,
    de spisestuestolene er bare helt nydelige, de er på min ønskeliste nå for å si det sånn!!
    Bloggen din er bare helt topp, inspirerende og moro å følge med på.
    Jeg slenger meg med og håper på å vinne et staycation opphold for mg og min kjære.
    Vi har blitt foreldre og bygget hus samtidig, så vi har hatt veldig veldig liten tid sammen i denne perioden. Som du sikkert vet godt:-) dere som har bygd hus selv også!
    Det hadde vært helt knall med et lite avslappende hotellopphold<3

    SvarSlett
  13. Hei, vennen;) Elsker spisestuen din!! Stolene er rå-lekre!! Vil bare ønske dere en super Staycation! Kos dere!!!

    KLEM

    SvarSlett
  14. Hei! Jeg reiser i jobb og hoteller er mitt andre hjem. Jeg er som oftes på jobb når det er helg, jul, 17.mai, påske, fødselsdager etc. Og som oftes er jeg alene :( Det kan til tider være tøft å være borte fra sin kjære når han endelig har fri og vi kunne kost oss sammen. Derfor hadde det vært hyggelig med en hotellnatt sammen, uten at jeg skal på jobb.
    Flott blogg, og ha en super Staycation!
    SiriH

    SvarSlett
  15. Åhhhh! Hadde vært deilig å komme bort med min kjære mann på en hotelltur. Vi har det slitsomt nå med millionkrav til eierskifteforskringen/Protector, da den herskapelige villaen fra 1913 som vi kjøpte i fjor viser seg å være full i råte og muggsopp. Nå sover alle fire (to små barn og to voksne) på samme rom selvom vi har fire flotte soverom siden de andre rommene har muggsopp i veggene og råte i gulvet som må utbedres. Dette var IKKE planen - men trøster oss med at det blir bra til slutt! :-)

    Mvh Stine

    SvarSlett
  16. Hei,

    Jeg slenger meg på og vil bare si nok en gang at du har en særdeles inspirerende blogg. Er inne å titter jevnlig for inspirasjon til mitt nye hus.

    Jeg kunne ønske å overraske mannen min med en hærlig weekend, da det har vært mye på hjemmebane med salg av leilighet og flytting fra en by til en annen.

    Ønsker deg og dine lesere en fortsatt fin dag :)

    Katrine

    SvarSlett
  17. Heisan
    Vi er akkurat blitt utsatt for et grovt tyveri fra hjemme vårt og føler et enormt behov for å komme bort litt og ikke tenke på synet som møtte meg når jeg kom hjem fra jobben den dagen.
    Håper vi vinner.

    SvarSlett
  18. Takk for en super blogg! masse inspirasjon å hente her,så takk for at du deler:)

    gleder meg til julestria starter!

    Vil gjerne være med i trekninger om staycation!

    SvarSlett
  19. Ni har det så pent hemma. Wow!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥