torsdag 7. oktober 2010

Oktoberfest

foto: Google.com
Utrolig morsomt å låne fine bilder på Google
og redigere selv.. fint blir det iallefall..

I oktober så er det masse party,og Halloween er jo det beste. 
Tenk å hatt utvalget som finnes i USA på Gresskar!!
 Skulle jamment tatt megfri fra jobb for å gjøre klart da..

Det blir vel å kjøpe orangotango arrangement fra Nille i år som i fjor!
~ men fine bilder av hvite gresskar.. det nyter jeg gjerne ~
Pynter dere til Halloween??

I dag fikk vi mail igjen fra Kreftforeningen
Totalt kr 18 000,-
er satt inn fra vår klokkeaksjon

Er ikke det helt fantastisk?
Jeg blir så glad, SÅ glad og jeg håper at så
mange mange flere vil bli med å støtte:
Kontakt meg på mail ramboline97@gmail.com
for mer informasjon.

♥ TUSEN TUSEN TAKK♥


 ♥ klikk på bilde for større bilde ♥

6 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært!! Imponerende!!

    Hvite gresskar er definitivt flott og dekorativt! I like:) p.s. husk Google er kun en søkemotor, ingen korrekt kilde med hensyn til hvem som er eier av bildet;)

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Stor KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Siden jeg bor i USA, har jeg selvfolgelig kjopt noen hvite gresskar! Viser det ene i bloggen i dag ( det forste innlegget )De er kjempefine og jeg maa nok ut og kjope fler. Er ikke saa fan av orange, saa det blir med de hvite her hjemme...

    Kjempe bra med 18.000kr. Staa paa videre - dere gjor en kjempeinnsats!:)

    klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Imponerende innsats du og din familie gjør for å skaffe inntekter til kreftforeningen! Det står det respekt av!

    Hvite gresskar var ukjent for meg, men kjempestilig!

    Her i huset passerer vi glatt Halloween. Men det er kanskje annerledes for dere som har barn:)

    Ønsker deg en god helg!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  4. Heia! Tusen takk for KOSELIG kommentar inne hos meg, ble SÅÅÅ glad:) Så hyggelig at du vil følge meg også. Du har en utrolig fin og inspirerende blogg, som jeg gleder meg til å lese mer av!

    Kjempeflott det dere gjør med å samle inn til kreftforeningen. Slike mennesker er bare gode!
    Nå vet jeg ikke mer om den historien enn akkurat dette da, ennå (ny her, veit du).

    Veldig fint gresskarbilder, hihi:) ja, USA har jo et vanvittig utvalg av Halloween effekter. Jeg skal på en ordentlig halloweenfest i år, faktisk for første gang, så må finne på noe lurt. Kom gjerne med forslag;)

    Ha en fin kveld videre og en god helg (jeg skal hjem til ho mor)!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Ingen Halloween feiring hos oss, siden det ikke er noen norsk tradisjon.
    Vet min ene datter pynter og feirer litt sammen med barna siden de er små og oppvokst med dette.

    SvarSlett
  6. Jeg sier bare FANTASTISK!
    18 000 kroner, det er helt utrolig hva dere har fått til! Jeg er full av beundring...

    Tusen takk! (på vegne av oss som har hatt kreftsykt barn og andre familiemedlemmer som er eller har vært berørt!)

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥