tirsdag 5. oktober 2010

Så glad så glad...

Lille Tomine på vei til barnehagen i dag ved 11-tiden.
Vi tok oss ca  3 timers "høstferie" i dag før jobb og barnehage,
mens Storebror og 2 kompiser enda lå i sengene sine..

Heihopp Tirsdag


Lille Tomine i jeans fra H&M i dag. Gjett om vi er glade... og lettet!!
Hvorfor?
Vårt lille gull skal nemlig baaare gå i kjole, eller skjørt..
"Kjoler DET er lekkert, men bukser???!!! DET er for gutter..
Tights?? .. det kan jeg ha..under kjolen ,"sier en meget bestemt Tomine

Så til og med støttende storebror roper til Tomine i dag; "Næmmen såååå kul du var
i bukser Tomine"... og kompisene nikker veldig enig..
Tomine blir supersint og roper;

"DET ER IKKE BUKSER, DET ER BARE TJUKKE TIGHTS,
JEG GÅR IKKE I BUKSER TENK!!!"

Guttene skjønner ASAP mitt bukse/tights triks og nikker
veldig enig igjen.. Så jeg håper ikke noen flere
kommenterer at hun har bukser, da er vi vel atter
tilbake i kjole arrangementet før vi aner..

Ha en deilig tirsdag alle søte lesere, vi kjører
pannekaker til middag i dag..
nam nam...
Klokkebestillinger daler inn, og nytt innskudd til kreftforeningen
har blitt satt inn i dag på kr. 5000,-
Fantastisk!!! ( Totalt kr 15.000 pga klokkeinnsamlingen!!!)
Det er fortsatt ikke for sent å bestille, mail meg
ramboline97@gmail.com

Siste sjanse for å bli med i aksjonen, som sponses av Perlenettet.no
Budet for dette store og fantastiske armebåndet er nå
på 550 ,- Du kan legge inn bud på mail eller
i kommentarfeltet under.

Lykke til!

12 kommentarer:

  1. hehe, må bare le.. Er som å lese om meg da jeg var liten ;-D Nektet å gå i bukse!!! Bare kjole som gjaldt! Heldigvis går det over med tiden ;)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så herlig hun er!! Her gikk kjolejenta over til å bli buksejente når hun var 4 ca. Nå strir vi nesten med å få på skjørt el kjole....de vet hva de vil.

    Ps. Kom på bloggtreff i Drammen da vel.....sjekk ibloggen min...

    SvarSlett
  3. Så tøff hun var i tykke tights:))
    Hun er jo bare så nydelig...
    Ha en herlig pannekakedag:)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. hihihi...ja det er skitskummelt og farlig......sist tror jeg bare ca halvparten overlevde.........

    Ånei du, det er ikke skummelt bare kjempehyggelig å treffe alle de herlige bloggdamene i denne verden. Vi koser oss og skravler!! Det mest skumle her kan bli at i tillegg kommer Drammens tidene!!

    SvarSlett
  5. hehe... Dette høres akkuratt ut som min niese.. KUN tights.. INGEN bukse..
    Så da blir det stillongs og tights i barnehagen da... ;)

    SvarSlett
  6. Beautiful girls like you!
    Kisses.

    SvarSlett
  7. Herlig! Jeg kjenner til dette. Har selv ei lita jente som nekter å ta på seg og bukser:)
    Ha en fin dag og så flott at du har klart å samle inn så mye på klokkesalget! (Vi er kjempefornøyde med klokkene. De er så søte!)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Hihi! De elsker å pynte seg i den alderen! Husker jeg måtte flette håret til Frøken Dyregod i mange små fletter hver gang det var vasket, slik at det ble masse små bølger i det. Men hun gikk gjerne i bukser: Rosa bukser!

    SvarSlett
  9. Tomine er en nydelig jente♥:)
    Høres nesten ut som største her i huset. Heldigvis kan hun enda overtales, men jeg er spent på hvor lenge vi klarer det;)

    Ha en fortsatt fantastisk uke!
    Klem

    SvarSlett
  10. Syntes det er utrolig koselig å høre at hun er en ordentlig jente jeg som trives med skjørt og kjoler...
    Tuva Caroline som er mitt barnebarn på 7 år, elsker også å pynte seg. Og jeg kan fortelle at hun var storfornøyd med de fine klokkene.
    Det gleder meg at dere har greid å samle inn så mye penger. Hatten av for den jobben dere gjør!

    SvarSlett
  11. Her er det motsatt, får aldri skjørt på 8 åringen lenger. Ha en fin fin dag.

    SvarSlett
  12. hahaha...nå sitter jeg her og flirer godt!Den situasjonen kjenner jeg veldig godt igjen!!!Det blir verre....og jeg sier med en viss ironi i stemmen;som jgeg gleder meg til puberteten ;P
    toveklem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥