søndag 17. oktober 2010

Søndagskaos

God morgen!
En snarvisitt fra meg, enn så lenge i dag.. De fleste rom har kaos hos oss, vaskerom ( snart ferdig ) tomines rom ( skap ferdig men inget innhold ) og kontoret; baaare kaos!
Allikevel tok vi en romantisk kveld i går med rakfisk og vin.. En kjapp middag ble til 4 timer; for de som har spurt, spisestuestolene er farlig gode å sitte i!

Jeg er tilbake i kveld, med en helt fanstastisk flott gave til mine lesere.. Les: romantikk, mat, avslapping.....
Happy søndag, vi skrur oss videre, så papp og esker blir borte fra tv-stuen.

5 kommentarer:

  1. Jeg er glad for hver gang jeg få rkomme inn til bloggend in jeg,for da får jeg se disse nyyyyydelige stolene i headderen din :)
    Ha en deilig søndag da!

    SvarSlett
  2. Så blir det nok bra da alt står ferdig!
    Alltid litt kaos for det aller minste som skal gjøres...:-)

    SvarSlett
  3. Lykke till med ryddingen!
    Nyt av söndagskvelden også!

    Irene

    SvarSlett
  4. Så flott det kommer til å bli når du er ferdig,litt rot blir det alltid,det hører med det.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Ikea er flott, men for et rot mens det pågår. Med skruer, deler, papp og plast. kanskje ikke så rart min kjære himler med øynene hver gang jeg nevner Ikea, men I Love It!

    Lykke til!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥