torsdag 7. oktober 2010

Supertips på merking av klær


foto: Foldal stempel som du kan finne ved å trykke HER

Tjolahopp!

Jeg sitter å bestiller stempel til jobben, og vips, så kommer jeg inn på
den beste stempelsiden, FOLDAL STEMPEL.. De har jo alt...
logostempel og vannmerker osv osv.

Skulle ønske vi sendte mer brev.. DET er koselig det..
Da skulle jeg ha stemplet og merket med logo og vannmerker og 
underskrifter osv osv.. Ikke var det sånn den tiden jeg 
sendte brev... ( leeeenge siden... )  

Bilde du ser over er fra et tekstil stempel,
og perfekt til å stemple på klærne til barna isteden for merkelapper,
eller å skrive ( for de som gjør det !!!! sorry barnehagen ... )
*
JEG personlig har vel aldri merket ett eneste plagg
så gjett om tantene i barnehagen blir glade når de
nå får ferdigstemplet klær til Tomine!

Jeg har bestilt i dag, MED så klart,
og du kan gjøre det samme ved å klikke

Ha en super dag, og takk for alle HOTTE!!! hilsner..
Det blir garantert vinetiketter på veggen!!

9 kommentarer:

  1. Morsomt idé. Liker det!

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk for kjempe tips..
    Har allerede bestilt nå jeg ja:0)

    My lettere for oss travle husmødre å stemle enn å stryke på....
    Ha en god dag:0)
    Klæm Linda

    SvarSlett
  3. Jeg var så heldig å vinne dette stempelet i en giveaway og jeg er kjempefornøyd. Veldig fint og det virker holdbart. Det er bare å innse at jeg aldri blir noen supermerker uansett hvor enkelt det er, men litt er bedre enn ingenting sant?

    Ha en kjempefin torsdag. :)

    SvarSlett
  4. Hei hanne Mette... Jovisst.. jeg er enig..
    det blir nok masse stempling den første gangen, og så sklir det vel ut kanskje? men er det lett tilgjengelig, så har jeg stooore planer om å
    stemple ALT!!!

    Det er så kjedelig med klær som blir borte,
    da trenger jeg ikke ergre meg over at jeg IKKE
    merket klærne..

    ha en deilig torsdag du også.. snart helg
    IGJEN!!

    SvarSlett
  5. Supert...
    Alle barnehagar vert veldig glade når du sprer slik info :-)
    Ha ein vakker dag!

    SvarSlett
  6. Åhh, for et godt tips:) Utrolig smart!

    Tusen takk for så fine tilbakemeldinger på stuene mine, kjempekoselig <3 Du har jo slikt et flott hjem, så tar det som et kompliment at du liker hjemmet mitt ;)

    Gleder meg til å ta i bruk de nydelige RL kjolene jeg kjøpte av deg i sommer til lilletuppa vi venter på! Blir en liten stundt til de passer enda da...

    Ha en strålende dag <3

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei Veronica og tusen takk for supert tips!
    For noe genialt!

    Jeg har alltid vært veldig flink til å merke, men dette er jo super enkelt! Har allerede bestilt selv, og er spent på resultatet og holdbarhet! Bestilte dog den billigste for å se, og jeg har 3 barn, så da ble det bare etternavn....da kan jo også vi bruke om det trengs...hyttetur med venner f.eks... Har bestilt svart, men lurer på om det røde går på svart? Hvis det hadde gjort det skulle jeg kanskje ha tatt rød...jeg kan jo sende de en mail å høre...Takk igjen! Funker det bra skal jeg invistere i det runde....:-) Ha en fin ettermiddag! Klem Hilde

    SvarSlett
  8. Åååå. hvite gresskar ♥
    Det vil jeg ha ! men som du sier det, blir vel noe tradisjonelt fra Nille ;) hi hi..ikke noe vondt om de, for de er jaggu flinke når det gjelder saker og ting til høytider for en billig penge ;)

    så bra det har kommet inn så mye til Kreftforenningen :) Det liker jeg, dere er så herlige mennesker ♥

    Du, takk for kjempetips med mer king da gitt...nå blir det jo en lek ;) bestiller med en gang !

    Ha en herlig helg med dine...

    Varm klem fra meg ♥

    SvarSlett
  9. Takk for bra post. Jeg lærte mange nye og interessante.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥