onsdag 6. oktober 2010

Vi har begynt på kontoret...HJELP!

Kontor/ gjesterom under oppussing, vi startet i går,
så det går iallefall fremover ( dårlig morgenbilde fra mobil... )

Hei Onsdag og høstferie for noen..

I går startet Mr.P på vårt kontor. Taket ble malt og vegger grunnet..
Men så... Fargen på veggen..???
Nå har det gått så lang tid, at jeg har liksom ombestemt meg siden januar. ..
Vi skulle ha en tapet på kortsiden hvor vinduene er ( vinetikett tapet i sort/brunt og grått )
og lyse vegger på langsiden..finnes det ikke en ny maling som ser ut som mur??
Eller kanskje det skal bare være helt hvitt, med masse sorte detaljer??
Kontakt er satt opp i av taket,slik at arbeidsbordet kan stå i midten
av dette rommet. Smart, og veldig veldig lekkert har jeg engang sett!
Stor plass til min symaskin og ladere til evnt. pc osv. henges rett i taket.
( veldig smart på strykerom eller vaskerom )

Hvordan ser DITT kontor/gjesterom ut, og har du noen gode ideer
du har lyst å dele?
Jeg er super takknemlig for linker og svar,
og jeg legger de gjerne ut i dette innlegget.

*
I dag har jeg fått vært hos min superflinke frisør, ( I love you ) og bestillt
Triwa klokke fra Carma til en venninne som har bursdag,
og kjøpt meg verdens fineste bok!
( Den må jeg ta bilder fra og vise dere )
Håper dere har en fin dag, selvom været er grått og trist!

8 kommentarer:

  1. God ondag

    Vi har akkuat gjort om pc/sy rommet til babyrom vi...
    Tapet med vinetiketter hørtes jo veldig spennende ut spør du meg.og grått er jo så stilig det og.
    Kan tenke meg du får et fint rom uansett :)

    Melissa

    SvarSlett
  2. Hei søte!

    Det er ofte det er slik, at man ombestemmer seg. Vårt gjeste/kontorrom ser ikke ut! Ikke gjort noe spes der enda. Vi bli jo aldri ferdige... Slitsomt!

    Tusen takk for hilsen. Emma hadde elsket en slik klokke. :) Lilla og rosa er en slager, selvfølgelig...
    Trist å lese om svigermoren din.
    Min svigerfar gikk bort av kreft han med.
    Helt ufattelig at så mange rammes av det. Kjempefint tiltak dere har satt igang.
    Skal linke til deg påp bloggen senere i dag. Kanskje du får solgt enda fler klokker... :)

    Stå på! Du er flink.
    Klemmmer Anine

    SvarSlett
  3. Hei
    Alltid spennende å kikke innom deg!!! Tusen takk for at du deler med oss. Og den lille prinsessa di er bare helt utrolig skjønn! En skikkelig hjerteknuser:)
    Ble VELDIG nyskjerrig på den vinetikett tapeten..
    Er det mulig å dele med oss hvor den er å få kjøpt??
    Synes du skal gå for den jeg. Utrolig stilig valg!!!!
    Og takk for tips til dagens antrekk, DET var bare helt toppers:)
    Høst hilsen fra sørlandet.

    SvarSlett
  4. Hei anonym fra sørlandet.. tusen takk for hyggelig hilsen.. Jeg tror faktisk jeg går for tapeten, for jeg kjøpte den ca en time etter vi hadde kjøpt tomt!! DEN MÅTTE jeg ha...

    viser den i kveld jeg!!

    SvarSlett
  5. Heldige du som har et ekstra rom:)) Det skulle jeg gjerne hatt jeg og...
    Syns grått og hvitt er rålekkert, men jeg er sikker på at tapeten du har kjøpt også er superfin, gleder meg til og se den altså...

    Lykke til med valget, jeg gleder meg til resultatet!

    Ha en strålende dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. lykke til med kontor :) det blir sikkert rålekkert :)

    SvarSlett
  7. Hei igjen.
    Da er det ikke noe å lure på av valg av tapet...
    Jeg køpte gardiner til loftsbadet den dagen vi støpte sålen på huset. Man skal følge hjertet, da blir man alltid førnøyd:) Go for it!!
    Gleder meg til å se!
    "sørlandjenta"

    SvarSlett
  8. Spennende med nytt rom og innrede, gøy! :)

    Hos oss har vi brukt en gammel dør som pult, og ben fra ikea! venter bare på glassplate på toppen av på døra!

    http://anineshviteverden.blogspot.com/search/label/Kjelleren

    Lykke til!
    Klem fra ivrig bloggleser hos deg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥