fredag 5. november 2010

♥ fredag

Fredag igjen.. som startet veldig tidlig for min del.. halv 5!!?
foto: we♥it

Etter en veldig deilig og etterlengtet hudpleietime og
massasje i går ble det tidlig kveld på meg, som igjen resulterte i tidlig morgen i dag:0430 våknet jeg..
Tenkte at jeg skulle prøve å være litt morgenfugl , så jeg hoppet i dusjen og var på jobb før 06.
Det er ikke sikkert det skjer igjen med det første. 
Det gleder meg å kunne være den første på jobb, jeg har kokt kaffe, og kan neste ikke vente med å rope til de andre som kommer: god formiddag..
Det må være lov å tøffe seg litt når man faktisk spretter opp midt på natten.
Så langt føles det veldig fint her jeg koser meg med en
latte før jeg begynner å jobbe. Det blir spennende å se hvordan formen er i 2 tiden.. Mulig jeg kunne trengt et puterom hvor jeg kunne tatt en powernap...

Bilde over er bare så fint,masse armebånd, og stooore ringer..
En grå veske er  heller ikkeå forakte..
En deilig fredag til alle mine lesere!
Nyt dagen
Står man opp tidlig rekker man å lese juleblader og finne ut
alt man skal gjøre til jul og drikke en deilig kaffe..
også er det så veldig veldig stille....

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips, trodde det var slutt for denne bloggen nå....Skal se hva jeg finner ut..

    Kos deg på jobb, jeg SLITER med å stå opp så tidlig, enda vi har skrudd klokken, skjønner ikke dette...Hadde vært veldig koselig å kommet på jobb der kaffen var ferdig, men....

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  2. God morgen:)
    Deilig med tidlige morninger helt for seg selv noen ganger, men halv fem var kanskje litt vel tidlig, tjihi

    Nydelig armbånd og tøff veske på bilde du viser i dag ♥

    Ha en flott Fredag - nyt den!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. PS: Det hørtes veldig, veldig skjønt ut med hudpleie og massasje!!
    Det er noe jeg aldri har tatt meg råd til, men kanskje jeg skal ønske meg det til jul;)

    SvarSlett
  4. WOW!! Jeg strekker den så lenge som mulig på morgenen :) Men en stille stund er mye verdt i en hektisk hverdag. Kanskje dette er løsningen?! :)

    Flotte bilder.. Stor grå veske er på ønskelisten min, grått er en farge jeg har fått mer og mer sansen for.


    Nyt dagen og det er lov å være litt ovenpå når man er påan sååå tidlig :)

    T

    SvarSlett
  5. God morgen ! :)

    Spretter opp kl 04.30, det er imponerende må jeg si. Hørtes veldig godt ut med en morgenstund for seg selv. ♥ Hvis du ikke for deg en powernap i løpet av dagen blir det vel tidlig kveld på deg i dag også da, hihi... Godt det er helg. ♥

    Herlig bilde over her, tøft med mange armebånd og store ringer. Og vesken så veldig fin ut.

    Ønsker deg en god og fin dag ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Heisann..
    ja dette skjer meg stadig,oppe før fem på morgenen..men sovner gjerne ni på kvelden og:)
    kos deg i Drammen i dag..det blir nok hyggelig...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Heisann!!Herlig å starte dagen tidlig!!!Da har jeg betalt klokkene,tenkte å reklamere litt for dei på bloggen min,og kanskje du får solgt noen flere klokker:)Ha en fin helg:)Klem linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥