tirsdag 9. november 2010

En bønn fra meg..

Tomines Hjem ♥ klokker til inntekt for kreftforeningen som
finnes i masse forskjellige farger ( kun et lite utdrag på bilde )

Nå har jeg bestillt inn flere hundre klokker så nå er det er i hus,
slik at det skal gå fort å sende til dere som ønsker dette som julegaver!!
Klokkene koster kr 100,- og jeg skal legge ut bilder av alle typer 
som vi har.. Klokkene finnes i alle farger, og disse med gummirem 
passer til barn opp til 6 år. Inntekten går til kreftforeningen og 
Tomines Hjem har allerede fått inn 18 000,- ved salg av klokker. 
send mail på ramboline97@gmail.com

Supersøte Mikke og Minni klokker passer
barn str. 2-6 år


Paul Frank klokkene du ser under har vi også fått
i rosa, men finnes i flere farger. Se under etiketten
Kreftforeningen, trykk HER for å se hele utvalget.
Disse klokkene koster kr 100 hos oss, og ca 400,- i butikk.
Dette må da være de perfekte julegaver, eller til julekalender!!
JEG HÅPER DU VIL STØTTE VÅR KLOKKEAKSJON,
OG TUSEN TAKK TIL DERE SOM HAR KJØPT

4 kommentarer:

  1. Jeg skal kjøpe et par klokker:)

    SvarSlett
  2. Vidunderlig bra tiltak!
    Bestilling kommer snart!
    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Hellu;)
    Fikk de første klokken idag;)
    Tusn takk;)
    Gler me te ræstn kjæm!!
    May rita

    SvarSlett
  4. Oj de var jo skikkelig fine da,kanskje jeg skal legge inn en bestilling til deg om du fortsatt har noen igjen?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥