mandag 29. november 2010

En hilsen i natten..

Foto: Tomines hjem
En liten hilsen til alle dere som trofast er innom bloggen
Jeg har satt frem en kurv på kjøkkenbenken med gammelt loppe "sølv"
og godsaker til gløgg, som drikkes i mengder nå om dagen.
Jeg googlet pepperkakepynting i dag, og jeg har stooore planer om
å lage "de fineste" pepperkakene ever.. så får vi se om det blir som tenkt.
Bare de smaker godt, så er det selvsagt det viktigste!
Har du bakt, og isåfall lager du deig selv?
Jeg har kjøpt fra Rema 1000, og håper den er bra...

Foto: Tomines hjem


10 kommentarer:

  1. Koselig pynt i kurven din:)
    Pepperkakebaking må til vettu!
    Tror det blir ferdigdeig her og i år, enkelt og greit:)

    SvarSlett
  2. Så flott det var. Nydelig med sølvbestikk i glass.
    Ha en riktig god natt.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Ååå, elsker smaken og duften av gløgg... En fin idé å ha det stående fremme på benken. Lett å ta seg en kopp. :o)

    Ønsker deg en god start på uken, søte deg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Nydelige loppeskjeer:)
    Pepperkakedeigen kjøper jeg på Rema eller IKEA, det har jeg alltid gjort og den er helt grei!
    I år tenkte jeg at jeg skulle google pepperkaker og ... har lyst og lage noen med fiiin pynt ♥
    Kanskje jeg skal vente til du har lagt ut dine, så kan jeg stjele ideèn, thihi:)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Spennende med pepperkakepynting :)
    Du får legge ut bilder når de er ferdige, da.. :D
    Klem, Nina

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder,nå fikk jeg lyst på en kopp!!ha en fin bake dag..Klem linda:)

    SvarSlett
  7. Nydelig! :)
    Gleder meg til å se resultatet vennen!
    Ha en fin dag!
    Klem J

    SvarSlett
  8. Gleder meg til å se pepperkakene dine :D
    Jeg har deig fra IKEA, synes den er veldig god.

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  9. Smart å ha det fremme, lettere tilgjengelig!! :)

    Jeg kjøpte pepperkakedeig på Rimi i år, Ikea i fjor. Funker utmerket. Lille og jeg bakte pepperkaker i går, (halve deigen...) og det er jo å leke litt med deigen samt å smake litt som er det aller morsomste for enkelte... :D

    God tirsdag og uke! :)

    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  10. Varm gløgg med pepperkaker hører med til førjulstiden. Koselige bilder du viser.

    Klem fra meg, C.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥