onsdag 17. november 2010

Et tårevått innlegg...

Foto: Audun Haugen -  En herlig PIP kokk med det rette utstyret

Hei kjære lesere... ( åh jeg er sååå rørt... )

Noen ganger i livet så opplever man noe som virkelig passer til beskrivelsen Blown away..
 Jeg har fått 2 slike opplevelser nå på under 2 uker.. Jeg vil her fortelle om den ene..
Den andre er om Kine men den kommer senere..
Foto: Audun Haugen og en PIP pose med en nydelig puuuus

De som følger bloggen vet at jeg i september 2010 mistet min svigermor i kreft etter veldig
 kort tids sykdom, og at vi i den forbindelse startet med en klokkeaksjon her på bloggen.
Salg av Hello Kitty og Paul Frank klokker til kr 100,- har resultert i flere gaver til
Kreftforeningen på så langt over 20 000,- og bestillinger kommer fortsatt inn.
All reklame for dette har gått gjennom bloggen her, ( jeg håper ikke dere er lei )
og Telemarksavisen har også skrevet om innsamlingen.
 ( en avis jeg ikke hører til engang... )
Men så får jeg en telefon.. fra disse jentene: Malingsjentene
som vil bli med å støtte aksjonen.. De har laget verdens tøffeste kalender med
masse forskjellige PIP-tapeter og noen nydelige barn som ville stille opp
på dette.. All inntekt av salget på kalenderne går til Tomines hjem - og klokke akjsonen.
Jeg sitter igjen helt blown away.. virkelig..
Jeg har pakket klokker dag og noen gang netter for å bli ferdig,
og det er helt utrolig snilt bare helt vanvittig at noen har gjort dette..
 Malingsjentene har til og med leid inn en superproff  fotograf
Audun Haugen som også har gitt sin støtte ved å gjøre denne fotoshooten gratis!

Derfor kjære lesere og evntuelt firma rundt om:
Kanskje akkurat dere vil være med å støtte om denne aksjonen
og kjøpe disse kule kalendere til kr 150,-
Isåfall kan du gjøre det ved å maile meg på
ramboline97@gmail.com eller kontakt disse PIP gale jentene HER

5 kommentarer:

  1. Så utrolig snilt av dem! Både jentene og fotografen. Og ungene! ARtige bilder!
    Håper det får inn masse penger til kreftsaken!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Å så gøy!!Du fortjener all støtte du kan få..Klem Linda;)

    SvarSlett
  3. Å så flott Veronica! Ja er det er fantastisk at det fins mennesker rundt omkring som kan bidra med noe! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. SÅÅÅ flott!! Og så fin kalender; herlige bilder:)

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  5. Så fantastisk!
    Du har jammen meg fått det til Veronica, og du kan være veldig STOLT!
    Flotte bilder, kreativt og nydelige barn ♥

    Heia deg og Malingsjentene:)

    Klem Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥