søndag 7. november 2010

Etterlengtet peis..


foto: Tomies hjem - lesekroken

...kommer etterhvert her hvor du såvidt kan se pipe, men fremdeles aner jeg ikke
hvordan den skal se ut. Inntil i går sto det en enorm kurv med leker til Tomine
men nå ble det jo litt mere hyggete! Jeg er godt i gang med å få huset type ferdig til jul!
Det ble gjort flere endringer i stuen i går, så bilder kommer!
I like a lot!
Ny give away i dag fra fantastiske Trude Eriksmoen, som lager de flotteste
monogrammer og bilder!
ette kommer i kveld! Nå; søndagsfrokost!

9 kommentarer:

  1. Fin søndag ønskes deg ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  2. God morgen!!!gleder meg til å se det ferdige resultatet..Ha en flott og kreativ søndag!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Du har det som alltid kjempekos og hjemmehyggelig.

    SvarSlett
  4. Godt at du er frisk og rask igjen! Bloggtreffet var kjempekoselig! Huldra har lagd et nydelig innlegg med masse bilder derfra.

    Her er dagen satt av til kos med den største som er i laber form. Men, med det fantastiske været vi har tenkte jeg å rydde litt i hagen også.

    God frokost og en nydelig dag ønskes fra Tove

    SvarSlett
  5. Hun heter Eriksmoen til etternavn....hihi;-)

    SvarSlett
  6. Bare innom for å ønske dere en hjertelig fin søndag videre!
    /Christine

    SvarSlett
  7. Hei!

    Hvor er det bordet som står bak stolen ifra?

    NYDELIG!!

    Herlig blogg!! Ny klokkebestilling kommer snart.. :)
    hilsen Christina

    SvarSlett
  8. Heihei!
    Så fin blogg du har!

    Jeg lurer på navnet på den malingen du har brukt på veggen på bildet her?

    SvarSlett
  9. Heisann! Synes den dobbeldøren deres var fin (ikke så tynne "sprosser" og mye glass). Hvor er den fra? Holder på å bygge hus og ta mange beslutninger om dagen, så nå kikker jeg litt hos deg for her var det mye fint!!! :-)

    Hege N

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥