torsdag 4. november 2010

foto: Better Home and Gardens

God morgen,
og velkommen til dere nye følgere♥

Det snakkes litt forsiktig om jul og det er aldri feil for
meg å kikke på nydelige bilder fra julepyntet bord eller hus.
Julemiddagsbordet er det beste å pynte.. ingen tvil!

Julen i år blir veldig spesiell for oss på mange måter;
veldig trist uten min svigermor, og aller 1. gang i nytt
hus. Det gleder jeg meg jo til å ordne i stand.
Verdens snilleste sjef har gitt meg fri en uke
før jul, så jeg har i år god tid til kos..
I morgen skal jeg på bloggetreff i Drammen,
og jeg gleder meg til å treffe masse flotte
damer bak bloggene jeg har kikket på så lenge. 

Ha en fin dag alle dere, og bestill gjerne
klokker om du vil støtte klokkeaksjonen
til inntekt for kreftforeningen!

9 kommentarer:

  1. Gleder meg til jul jeg også!!Ha en flott dag..Klem Linda:0)

    SvarSlett
  2. Åååå...desse bildene skal vi nok klare å leve med,for de var da ikke så altfor julete :)
    Det blir fort nok jul etterhvert frykter jeg.. jeg tar det easy enda:)
    Men doi-oooi-oooing for noen kule røde sko du hadde funnet da...herlige:))))
    Men det jeg egentlig kom for var for å si at jeg faktisk har en liten award på lur til deg....du finner den på bloggen min :))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Ingenting er vel så kos som juleforberedelser.
    Jeg har tatt frem alle julebladene min og har de liggende til inspirasjon :)
    Og så deilig med en friuke så du virkelig kan kose deg med forberedelsene!

    Sender deg en melding om litt med adresse..

    Nyt dagen!

    T

    SvarSlett
  4. Ja..det går fint med rosa i julen og:)
    Så flott du var i den sorte kjolen din med hvit bluse under...STILIG....
    Kos dere i Drammen i morgen..blir nok ikke med meg denne gangen...
    ha en vakker dag...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. God morgen...
    Flott rosa jul ;D
    Hehe*
    Har alleede begynt å kjøpe julepynt jeg...
    Må være litt tidlig ute i år.
    Reiser til Oslo to uker i jula, så her blir det tidlig jul :D

    Ha en fin dag.

    Melissa

    SvarSlett
  6. Jeg har vært i julemodus (altså med forberedelse) en god stund, og ca. halvparten av julegavene er i boks. Hurra! :)

    I morgen er det bloggtreff ja, blir hyggelig å få hilst ordentlig! Jeg har dagen fri hjemme med lillegull, er veeeldig lei meg for planleggingsdag i barnehagen... :D

    Vi sees da, gleder meg, jeg! :)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  7. Så herlig med julepytet og dekket bord! Det vil nok bli noen følelser i sving vil jeg tro.. Men så er dere samlet og det må være godt også! :-) Her er det første jul til Thea Marie, det blir stas!

    Ha en fin kveld skjønne, og kos deg i morgen!
    Godklem Jorid

    SvarSlett
  8. Det blir virkelig hyggelig å skulle møte deg og alle de andre damene i kveld - gleder meg! Klem fra Gro

    SvarSlett
  9. beautiful photos and images!

    Kisses and happy weekend.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥