søndag 7. november 2010

Give Away fra Trude Eriksmoen

foto: Tomines hjem, barnerom med nydelig monogram

God søndagskveld, heldige lesere

Nok en gang er jeg så heldig å få gi bort noe jeg virkelig synes er vakkert,
og ikke minst  noe som jeg vet vil gi glede til de heldige vinnere av denne premien.
Trude Eriksmoen ( se hennes blogg HER ) lager de vakreste
servietter og monogrammer, bilder og hjerter.
Du kan vinne et putetrekk med blonder og brodert
prins eller prinsess og valgfritt navn, verdi 450,-
( Tomine eeeeeelsker sitt putetrekk... )
Trude Eriksmoen har også sponset en trøstepremie, en lekker
champagne serviett med valgfritt monogram verdi kr 125,-
( Dette kan våre venner vente seg i julegave fra oss.. heeelt perfekt )
Som vanlig: legg igjen hilsen under innlegget, også dere som ikke har blogg
så trekker jeg vinneren om en uke.
HAPPY SØNDAG, OG NYYYT..
Jeg skal pakke klokker,  høre på radio og håpe på at storebror lager kakao
 med krem til meg i kveld..

Tusen takk for alle hyggelige hilsner og mail ..Det setter jeg så pris på
I LOVE!!!

166 kommentarer:

  1. jeg vil mer enn gjerne vinne!!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig putetrekk, slik ønsker jeg meg til min prinsesse Tomine <3 Ha en fin søndag videre =) Hilsen Henriette

    SvarSlett
  3. Flott blogg! Åh,DET kunne jeg tenke meg å vinne.
    Krysser fingrene jeg da

    SvarSlett
  4. Så gøy!Krysser virkelig fingrene her!;)
    Ha en fin søndag!
    Søndagshilsen fra Ingunn S

    SvarSlett
  5. Flotte premier! :)
    Jeg blir gjerne med i trekningen!

    Klem

    SvarSlett
  6. NYDELIG♥
    Blir gjerne med på denne trekningen!

    HA ein fortsatt fin kveld!


    Klem ANita B

    SvarSlett
  7. Kjempe fine broderinger!!:) jeg er med:):)
    Hilsen Vilde

    SvarSlett
  8. Jeg kunne gjerne tenkt meg å vinne denne flotte premien!!! :) Det hadde lyst opp tilværelsen , i høstmørket :)

    SvarSlett
  9. Jeg har virkelig sansen for Trude Eriksmoens monogrammer, så denne trekningen deltar jeg gjerne på :)

    SvarSlett
  10. Jeg legger inn en kommentar og håper på det beste, for det var et nydelig putetrekk. Skulle gjerne hatt det til prinsen min :)

    SvarSlett
  11. Hei og god søndag!
    Du er utrolig driftig, og veldig flink med å lage giveaways! Alltid så flotte ting.
    Jeg prøver lykken og krysser fingre her.
    Hilsen fra Liv :)

    SvarSlett
  12. Nydelig :) Hadde ikkje hatt nåke imot å vinne det nei :) God søndag! Hilsen Grete

    SvarSlett
  13. Nydelig! :-) Jeg er med!

    SvarSlett
  14. Virkelig vakkert!:) vil gjerne være med på denne!
    Mvh Tone

    SvarSlett
  15. Nydelig! Krysser fingre og tær og håper vinner lykken finner meg ;)
    -synnøve-

    SvarSlett
  16. Vil gjerne være med på Give away, nydelig putetrekk!

    SvarSlett
  17. Åh, sååå nydelig det putetrekket var!
    Krysser fingrene og håper lykken treffer meg denne gangen:)

    SvarSlett
  18. Utrolig flott, jeg er med!

    og supert julegavetips de serviettene! takk:)

    SvarSlett
  19. AnnTherese BGnovember 07, 2010

    Du har så god smak! Vi pusser opp og fornyer i huset vårt, og jeg blir så inspirert av å lese bloggen din. Mange tips og ideer jeg plukker opp, uten at jeg skal kopiere det dere har gjort:) OG ikke minst: putetrekket var utrolig vakkert, det ønsker jeg meg:)

    SvarSlett
  20. Hei. Nydelig pute:)Hadde vært artig å gi en slik pute i julegave til prinsessen min:)Tvi, tvi.
    Elsker bloggen din. Flott jobb du gjør med klokkesalget:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  21. Å, så flott gave. Jeg vil veldig gjerne være med på blogglotteriet ditt. Nydelig putetrekk og flott champagneserviett!

    SvarSlett
  22. Så fine de var ! Jeg blir gjerne med.
    Ha en fortsatt fin søndag! Ta gjerne en tur innom bloggen min, og bli med på mini give away, om du har lyst. :-)

    SvarSlett
  23. Nydelig putetrekk og jeg vil gjerne bli den heldige vinneren av denne GIVE AWAY ♥

    SvarSlett
  24. Åh så hærlig pute.
    Jeg har jo en liten Prins, så jeg er med på denne :D
    Gleder meg til trekningen.

    Ha en fin kveld videre.

    Klem

    SvarSlett
  25. Jeg har handlet hos Trude Eriksmoen tidligere, hun lager så mye fint. Så jeg vil gjerne være med:) Kristin

    SvarSlett
  26. Kjempefine puter og serivietter.
    Så eg vil gjerne være med :)

    Ha ei fin veke.

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  27. Så nydelig! Jeg er gjerne med! ha en fin søndagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  28. Lekkert putevar!!

    Vil gjerne prøve lykken !

    Hanne:)

    SvarSlett
  29. Trude lager mye flott ja! Jeg vil gjerne være med på trekning!

    SvarSlett
  30. Så hyggelig innlegg da!! Jeg vil jo veldig gjerne være med!!

    Det var jo så synd at du ble syk på fredag da....vi får ta det igjen med et eget treff snart!!

    SvarSlett
  31. Skikkelig flotte ting hun lager, har sjekket ut bloggen hennes. Jeg vil gjerne være med :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  32. Denne var nydelig! Blir gjerne med.
    Super blogg foresten, du er go'!
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  33. ---me too---

    EllenQ

    SvarSlett
  34. Oi får en premie!!Jeg vil gjerne være med:)Klem Linda:)

    SvarSlett
  35. Oioi, kan ikke la denne sjansen gå fra meg; jeg er med :)

    SvarSlett
  36. ÅÅÅÅ så nydelig gave! Jeg blir gjerne med og drar straks inn på hennes blogg! Den må jo bare oppleves =)

    Ha en fortsatt strålende kveld

    SvarSlett
  37. Nyyyydelig:) X fingrene for å vinne denne!

    :D

    Heidi Kristoffersen

    SvarSlett
  38. Flotte premier (og flott blogg)!! Jeg vil gjerne være med i trekningen :-) Mvh Marianne

    SvarSlett
  39. nydelig :) vil gjerne være med på trekningen :)
    Renate

    SvarSlett
  40. ÅÅ har du sett noe så vakkert! Et slikt hadde gjort seg på barnerommet ja!

    SvarSlett
  41. så herlie premia :)
    Prøve lykken :D

    SvarSlett
  42. Vakkert.... jeg er gjerne med.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  43. Ååååå,så lekkert:) Jeg er gjerne med på denne:)

    SvarSlett
  44. Flotte putetrekk
    Blir gjerne med på trekningen

    Klem Anita

    SvarSlett
  45. Har sett på bloggen hennes mange ganger, mye flott. Derfor vil jeg mer enn gjerne være med på denne trekningen. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  46. Ja Trude har mye fint. Har kjøpt fra henne før så jeg er gjerne med på trekningen

    SvarSlett
  47. Åhhh nå ble jeg helt syk etter å vinne, NYDELIG, - SÅ KLART JEG BLIR MED PÅ TREKNING :-)

    Hope..hope...hope..

    SvarSlett
  48. Oooo klart min prinsesse vil ha en slik en! Takk for tipset. :)

    SvarSlett
  49. Så nydelig:-)

    SvarSlett
  50. ÅÅÅÅHHH... Denne vil jeg såå gjerne vinne!!

    Min lillebror har kalt meg "Princess" siden barndommen. Vet ikke helt hvorfor?! :)

    Når i tillegg min kjære også kaller meg prinsessa si, så kan ikke dette putetrekket bli mer perfekt for meg..

    *krysser alt som krysses kan*

    Kristin

    SvarSlett
  51. Jeg er med! :)
    Nydelig premie og super bra tips til julegave!!

    SvarSlett
  52. Oiiiii! Vakkert!! Vanskelig å la vær å bli med på noe slikt, så.. ja takk!!

    God søndag!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  53. Kjempefin premie! Vil gjerne bli med i trekningen!:)

    SvarSlett
  54. Håper på vinnerlykke:)
    Hilsen Merethe

    SvarSlett
  55. Kor utruleg fin blogg. Diggar ALT.
    Nydeleg gåve eg gjerne kunne tenke meg. Tihi:)

    KLem Ingvild:)

    SvarSlett
  56. TROR du lillemalien hadde likt denne? Hihi. Prnsessefaktoren er vel like høy her som hos deg tenker jeg ;)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  57. Så fint putetrekket var, nydelig for ei litta prinsesse:)
    Jeg blir gjerne med, har ei litta niese som nok hadde likt den...

    Fy søren, krypet du Odd Molly jakken din, hihi... er jo egentlig ikke noe morsomt, er dyre klær, men litt søtt med Lille Tomine med Odd Molly da:))

    Ha en flott, ny uke - kos dere sammen!

    Klem Line

    SvarSlett
  58. Hei. Kjempe flott blogg du har. Nydelig hjem. Veldig viktig og støtte kreftforeningen, jeg har mistet flere i min familie, så jeg vet hvor viktig dette er. Håper din jul blir fin, tross savnet av svigermor, den første julen er veldig spesiell. Hilsen fra Kjersti L.

    SvarSlett
  59. Nydelig <3 Krysser fingrene!

    Elisabeth M, Sarpsborg :D

    SvarSlett
  60. Dette vil jeg gjerne være med på, kjempefine premier! :)

    SvarSlett
  61. Kjempefine premier!
    Blir gjerne med på trekning jeg:)

    SvarSlett
  62. Vil gjerne vera med her!! :D

    SvarSlett
  63. Såå flotte ting hun lager?
    Nyyydelig....

    SvarSlett
  64. hiver meg på denne give awayen:) trude lager de nydeligste ting, og ett sånt pute trekk til prinsessen i huset har vært på ønskelisten leeeenge:) du har en super koselig blogg,må innom hver kveld på blogg runden min, og du er så utrolig flink til å med nye innlegg ofte! stå på,du gjør en kjempejobb:)

    SvarSlett
  65. Hun er jo bare såå flink da!!
    Er inne på bloggen din hver dag, Tomines hjem. En kjempeflott blogg!!! Så nydelig du har det hjemme.
    Med ønske om en flott uke!!!
    Lillian.:))

    SvarSlett
  66. Knallfint!!!!- jeg hiver meg på giweaway:) Fin blogg du har som jeg må innom hver dag:)

    Mvh Janne!

    SvarSlett
  67. Ja, Trude er bare superflink, så dette håper jeg å vinne :-))
    Klem

    SvarSlett
  68. Ahh så skjønne prinsesse-putetrekk..

    Prøver lykken..

    Og champagneservietten er jo en genial julegaveide :) Thanks..

    Ha en super uke!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  69. Så flott en serviett !
    Jeg er med.

    SvarSlett
  70. Åå for en flott premie!

    Legger igjen en liten hilsen og krysser fingrene jeg! :)

    Ha en riktig fin uke!

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  71. Prøver lykken jeg også! Nydelig putetrekk....og om jeg er så heldig å vinne...så skulle prinsessen her i huset ha fått det....nemlig meg, hihi :)
    Klem fra Prinsesse Lise :)

    SvarSlett
  72. hei for noen fantastiske ting.. vet du jeg skal gifte meg i mai og dette har jeg virkelig lyst på .. ønsker meg masse jeg blir gjerne være med på denne give away.gleder meg masse til å gifte meg med mannen jeg så høyt elsker.. ha en god uke til deg og dine.. klem fra fredrikke fra fredrikstad..

    SvarSlett
  73. Hallo i natten! Jeg kom over din Giveaway i bloggrollen, og klikket meg selvfølgelig videre - og du for en nydelig premie.... Både putetrekket og champagneduken var rålekre, altså! (PS vi savnet deg på bloggtreffet...) Klem fra Gro!

    SvarSlett
  74. Elisabeth B. Enovember 08, 2010

    I'm in!

    SvarSlett
  75. Hei.
    Du har en fantastisk inspirerende blogg og et flott hjem!
    utrolig fine giveaway premier og jeg hiver meg med og krysser fingrene.

    ønsker deg en fin dag!
    Beate E.

    SvarSlett
  76. Hei!

    Kjempeflott blogg, en av mine favoritter!
    Hiver meg med på trekningen jeg også;-)

    Ha ei fin uke!

    Lill M.

    SvarSlett
  77. Sååå utrolig nydelig putetrekk.....først og fremst takk for tipset om bloggen hennes den må jeg jammen sjekke ut i en viss fart før jeg fyker på jobb!!!!!! Og jeg vil selvsagt mer enn gjerne være med i trekningen om den!!!!!!!!!!!
    ha en flott dag:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
  78. Nydelig premier, jeg vil gjerne prøve meg på vinnerlykken:)

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  79. Hei! Fant bloggen din nå jeg, så flott den er! Her kommer jeg innom igjen! Og så morro med trekning da, det må jeg være med på;) Putene var helt skjønne!!! Må innom hennes blogg også;)

    Ønsker deg ei god uke!

    SvarSlett
  80. Å, det hadde vært lekkert i senga vår! Har ingentin med monogram, jeg. Og vil selvsagt gjerne vinne.

    SvarSlett
  81. Akk og ve, hun er jo så dyktig!!

    Jeg er med, med, med - Så klart! ;)

    SvarSlett
  82. Jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren denne gangen! :)
    NYDELIG putetrekk! ;) Må innom bloggen hennes NÅ!

    KLEM

    SvarSlett
  83. jeg prøver lykken, og blir med på give away :)

    SvarSlett
  84. jeg vil også være med :) De er helt nydelige de putevtrekkene,

    SvarSlett
  85. Nydelig putetrekk! Trude Eriksmoen lager så utrolig mye flott. Jeg blir gjerne med i trekningen.

    Kari :-)

    SvarSlett
  86. For en fantastisk giveaway! Trude er utrolig dyktig :)
    Jeg er selvfølgelig med i trekningen!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  87. Dette er virkelig en drømmepresang å gi Prinsesse Leona, vår datter når hun nå får sitt nye rom rett før jul :) Vi bygger prinsesseseng, og dette ville vært kremen på kakaon! :) Ønsker meg selv en broderingsmaskin, men det skal spares mye penger. Foreløbig får vi handle fra flink og kreative Trude :)

    Mandagshilsen fra VinterMolde og SiwJune med ønske om en flott dag :)

    SvarSlett
  88. dette der så nydelig ut!

    *krysser fingrene*

    hilsen irene amalie

    SvarSlett
  89. Takk igjen for kjempefin blogg! Denne hadde prinsessa mi på 4 absolutt elsket! Så jeg vil gjerne være med!=)

    SvarSlett
  90. Hei!

    Jeg ønsker meg det nydelige putetrekket til min prinsesse Madeleine =) Du har en utrolig flott og inspirerende blogg!

    Hilsen Merethe

    SvarSlett
  91. Å så lekkert. Jeg vil ha!

    SvarSlett
  92. Hei!

    Hun lager jo så nydelige ting, har blant annet gitt bort et brodert putetrekk til mitt fadderbarn. Nå hadde det vært hyggelig å vinne et til min egen lille prinsesse;)

    Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    Klem Anja C uten blogg..

    SvarSlett
  93. Å for en flott gave, må jo prøve lykken... hadde vært flott til vår prinsesse i magen <3
    Takk for en inspirerende blogg du har!

    Hilsen Linn
    pettson79@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Trude sin side er jeg en meget stor tilhenger av. Jeg forguder monogrammer og er veldig glad for at noen er så flinke og kreative.

    så nå håper jeg virkelig på at jeg har vinnerlykken altså... krysser alt av kroppsdeler og andre ting som kan krysses.

    klem

    SvarSlett
  95. jatakk:) hilsen nina f

    SvarSlett
  96. Åh, jeg vil gjerne være med :) Det var virkelig nydelig!

    Hilsen Åse H

    SvarSlett
  97. Jeg blir gjerne med i trekningen! Nydelige premier:-)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  98. Så utrolig fint trekk:)
    Dette vil jeg gjerne vinne til min datter Angela Victoria som nylig fylte 3år:)

    SvarSlett
  99. Denne supre giveawayen blir jeg gjerne med på - så nydelige trekk :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  100. Ååå, vakkert vakkert!
    Jeg blir gjerne med på denne herlige trekningen!

    Hilsen Silje :)

    SvarSlett
  101. Dette hadde min lille tulle likt å ha. Må inn på bloggen din hver dag, og koser meg med alt du legger ut :-)
    Trude har utrolig MYE fint og da vi giftet oss i sommer så lagde hun både ringpute og blondelommetørkle med monogrammet vårt på :-)

    SvarSlett
  102. Jeg elsker de vakre sakene til Trude! Jeg vil gjerne være med:)

    SvarSlett
  103. HURRA! Klart jeg blir med. Nydelig blogg du har.. Hilsen Tonje i vest :)

    SvarSlett
  104. oiiii, her var det mange som deltok! men jeg krysser fingrene for at jeg vinner jeg, selvom jeg ikke har en ren interiørblogg!

    SvarSlett
  105. Jeg prøver gjerne lykken!!:) Flotte putetrekk, og fin trøstepremie!:)

    SvarSlett
  106. Jeg har også en prinsesse Tomine som gjerne kunne vunnet et slikt lekkert putetrekk!

    Hilsen Ellinor

    SvarSlett
  107. Jeg vil også veeldig gjerne være med!! Trude er superflink :)

    SvarSlett
  108. Åh,, jag vill, jag vill, jag vill vinna det! Putretrekket er jo nyyydelig, å hade passet helt perfekt i lilla Celines rom! :)
    Mvh,
    Maja-Lisa (med mailadresse majaheino@yahoo.com)

    SvarSlett
  109. Wow- Iiii !!!
    Nydelig <3 Deltar mer enn gjerne !!

    SvarSlett
  110. For en flott premie!!
    Jeg vil mer enn gjerne vinne♥
    Liv Johanne

    SvarSlett
  111. Nyyydelig!
    Jeg vil GJERNE være med!

    Hilsen fra Marit(maritnh@live.no)

    SvarSlett
  112. Mari uten blogg :Pnovember 10, 2010

    Min Prinsess Ingrid vil gjerne være med på denne giwe awayen, trur det må på ønskelista til jul om ikke vi har vinnerlykke:)

    SvarSlett
  113. Jeg er med!! Utrolig koselig putetrekk :)

    SvarSlett
  114. Hei! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen! nydelige premier! Klem fra GRY

    SvarSlett
  115. Jeg er med:) Kjempe fin blogg :)

    SvarSlett
  116. JA, jeg vil gjerne være med :)

    Kitty

    SvarSlett
  117. Mamma`n t skjønne Emmanovember 11, 2010

    Krysser fingrene og håper vi vinner :)
    Ha ei finfin helg :)

    SvarSlett
  118. Jeg vil også gjerne være med!
    Klem Martemora

    SvarSlett
  119. Nydelige premier! God helg!

    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  120. Så nydelig!!! Blir gjerne med :))))

    Mvh. Sandra

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  121. Wow...!!! Trude er bare så flink... ♥

    Hadde passet bra på barnerommet dette ja... ;) Hi hi

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  122. Virkelig flott. Jeg må bare delta.


    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  123. Hei<3

    Takk for at du viser alt som man ellers ikke ville oppdaget av ting og tang.

    Inspirerende<3

    Hilsen veronica s

    SvarSlett
  124. håper jeg ikke er forseint ute.. Jeg vil også vææære med på giveaway! :)

    Ha en flott dag!
    Hilsen Lillian.

    SvarSlett
  125. Oj så lekkert!!!
    Jeg er med:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  126. Tjohei :) Og her jeg jeg!

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  127. Gud så nydelig ting<3

    Jeg melder meg på:)

    Mvh Linn Tove
    linntove1980@yahoo.no

    SvarSlett
  128. Det hadde vært noe for vesla mi også.. =) Jeg og samboer bodde like ved dere i 3 år. Flytte for 2 år siden da.. I sundvegen. Vi fulgte med på byggingen av huset deres.. Kjempe flott.

    Anya

    SvarSlett
  129. Utrolig flott premie, så her slenger jeg meg på:)

    SvarSlett
  130. Utrolig flotte premier!!!

    Jeg melder meg på og håper jeg har lykken med meg.

    Ha en fin dag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  131. Jeg blir gjærne med, glede meg, lekker pute da.

    SvarSlett
  132. Jaaa...vil gjerne være den heldige vinner:))
    Så spennende!!

    Klem fra
    Anne Karin

    SvarSlett
  133. Prøver lykken jeg også:) Puten hadde vært helt perfekt til min lille prinsesse.

    Ha en flott dag!

    Sweet Chilli klem!

    SvarSlett
  134. Kjempe vakkert!
    jeg blir med på trekningen!

    T

    SvarSlett
  135. åhhh ja vil være med :-)))))

    Nina B

    SvarSlett
  136. Så nydelige gaver, slenger meg med i siste liten og krysser fingrene alt jeg kan! :o)
    -Cathrin-

    SvarSlett
  137. Nei har du sett på maken for en nydelig pute!
    Prinsesse Tilde Marie hadde nok satt pris på en slik en hun også.. så vi krysser fingrene :)

    SvarSlett
  138. Så nydelig!!
    Vil gjerne prøve lykken på denne premien ja!

    Ha en fin uke.
    Silje

    SvarSlett
  139. Hei! Helt enig med deg, fantastisk vakkert. Jeg melder meg på å håper på vinnerlykke...
    Ha en fin kveld :-)
    Britt

    SvarSlett
  140. Hei hei:)

    Jeg blir meeeeer enn gjerne med på en så flott gave!
    Jippi:) hi hi:)

    Mange hilsen fra
    mammaisabel

    SvarSlett
  141. Utrolig flott premie. Har både seng og plass klar, så jeg er med.
    Hilsen Trude Helen

    SvarSlett
  142. Så flott! Dette kan man jo umulig gå glipp av. Jeg krysser fingrene!
    Ha en fin kveld
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  143. Oj så mye fint du har å gi bort. Prøver lykken her :)

    SvarSlett
  144. Min nydelige prinsesse skulle få dette nydelige prinsessetrekket - jeg krysser fingrene for at ønsket blir oppfylt.
    Hilsen Tina

    SvarSlett
  145. Så nydelig! Jeg er med!

    SvarSlett
  146. Jeg prøver lykken, vet om en liten frøken her hjemme som ville blitt veldig glad for en så fin pute, mamma'n også!

    SvarSlett
  147. Er gjerne med i trekningen:)

    anitabjerkan@gmail.com

    SvarSlett
  148. Så nydelige broderier - jeg er mer enn gjerne med:)

    Gunnfl68@hotmail.com

    Gunn Elisabeth Fladseth

    SvarSlett
  149. Verdens fineste putetrekk, man kan føle seg som en ekte prinsesse:) jeg vil og vinne.

    Hilsen Henriette

    SvarSlett
  150. Ja, jeg vil gjerne vinne!! Nydelig og inspirerende blogg du har! Hilsen Hanne

    SvarSlett
  151. tenke seg å kunne fått sove på noe ¨så vakkert:)
    jeg vil også så gjerne være med

    hilsen hege annette

    SvarSlett
  152. Åh dette vil jeg vinne. ville vært en perfekt fødselsgave til en liten prinssse som ble født i går;) Hilsen Eirin (eskogli@hotmail.com)

    SvarSlett
  153. håper jeg ikke er for sein...
    helt nydelig premie<3 så vil gjerne være med :)
    stor klæm fra Kine i trøndelag!!

    SvarSlett
  154. Ååå.. jeg vil være med. Nydelige puter!
    Ha en fin kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  155. Kaster meg på i siste liten;)

    Klems

    SvarSlett
  156. Hei! Fantastisk flott giveaway, håper vinnerlykken for en gangs skyld slår til:-) Takk for at du deler med deg, du har en flott blogg. Jeg ivrer etter å følge deg videre.

    Nina S (nsaglien@online.no)

    SvarSlett
  157. Så nydeli :D
    E det for seint å være me??
    Vil gjerne være me :)

    SvarSlett
  158. Prøver lykken igjen;)

    SvarSlett
  159. prøver meg på denne. nydelige putetrekk! :)

    SvarSlett
  160. Så lekkert!
    Jeg vil gjerne få være med.

    -monica-

    SvarSlett
  161. Kjempefine :)) Er veldig gjerne med på denne, hvis det ikke er for sent. Hilsen Suzanne

    suzanne_johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  162. åå, jeg har så lyst på denne puta til Prinsessa mi <3

    Mvh
    Siw@bygginterior.no

    SvarSlett
  163. Har ikke fått med meg dette.. Sikkert fordi jeg ble 40 år den dagen, så hadde vært koselig å vunnet, men det er kanskje trukket en heldig vinner alt;)!!
    Litt treg men men...
    Ha en fin fin dag!
    Klem Tone-C

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥