mandag 8. november 2010

I ♥ books

foto: we♥it

Herlige mandag, og kun 6 uker igjen til jul♥
Jeg har fått helt dilla på å pynte med bøker.. gamle bøker..
Det gir en utrolig lunhet til hjemmet, og passer overalt synes jeg.
Bøkene på bilde er pyntet med charms festet til silkebånd, og det
var jo ikke akkurat kjedelig... ♥♥♥ sååå fint..
Jeg er glad jeg har kjøpt masse på loppis.

Jeg blir veldig glad om du vil svare på min lille spørreundersøkelse
her på toppen av høyre side.. Hva vil DU lese mer av her på bloggen?
Om ikke lenge kommer det nok en give away fra
fantastiske Luxerybooks her på bloggen og den vil
du IKKE gå glipp av..

Happy mandag jenter, og ikke glem å melde deg på give away fra
Trude Eriksmoen under.. Den som intet våger.... ♥

12 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg elsker og bøker, har og kjøpt på loppis. Hvor har du fått tak i de flotte bokmerkene ? De var jo helt nydelige.

    SvarSlett
  2. Slik fine pytet bøker! Sees herlig ut! Ha en fin uke! Hilsen allesistgut :)

    SvarSlett
  3. beautiful and very romantic!!!

    Kisses.

    SvarSlett
  4. Ja,bøker har vi nok av....så nydelig den pynten var..helt skjønn...har du laget de selv??
    ha en sunny day
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Lekkre bilder som alltid:-)
    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  6. Så fint.
    De bokmerkene var helt nydelige.

    SvarSlett
  7. Enig!! Dekorativt og flott!!

    Ha en fin ny uke:))

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  8. Hei

    Så flotte bilder og en veldig inspirerende blogg du har. Jeg må innom hver dag, og du virker som et veldig godt og herlig menneske.

    Tusen takk for din blogg.

    SvarSlett
  9. Heisann.

    Så utrolig vakker blogg du har, blir helt satt ut. Simpelthen elsker stilen din!!:)

    Håper derfor at det er ok at jeg legger deg til bloggrullen min:)

    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett
  10. Så utrolig fine de fløyelsbåndene er! Har du laget de selv??
    Ja tenke seg til, 6 uker til jul!
    Men gleder meg masse, er nesten nedtellig til jeg kan begynne å pynte til jul;-)!!! Har du noen stalltips om hvor man kan få kjøpt det lille ekstra av julepynt?
    Jeg må bare igjen skryte av bloggen din, den er kjempe fin:-)!!
    Ps. Bakte du de "muffinsene";-)
    Stor klem Tone-C

    SvarSlett
  11. har bøker overalt jeg også!!! o.O Elsker å pynte med de... lette å bruke om man vil løfte pynten litt ;)

    SvarSlett
  12. Bøker er herlige. De har alle sin egen histore bakstavligtalt he he. Gamle slitte bøker hvor mange fingre har bladdet i. Jeg har samlet alle i bibloteket, men mange har jeg aldri lest så de er bare vakker pynt.
    Ha en flott mandagskveld
    Klem
    Randi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥