torsdag 25. november 2010

Noen som vet?

11 kommentarer:

  1. Har ikke sett noen nettbutikker som har det, men du kan sikkert få blomsterhandleren til å bestille noen grener til deg??

    SvarSlett
  2. Heisann..
    aner ikke hvor får kjøpt..men tipper en blomsterforretning.....av de små personlige.....
    har hørt om de som har kjøpt grener og laget selv...
    lykke til i jakten..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Enig, dette var veldig fint, men min katt er heldigvis like søt. Har dessverre ingen erfaring med slike kranser, men plantasjen her hadde en del ulike vintergrønne.... Ha en fin torsdag

    SvarSlett
  4. NYYYDELIG BILDE MED "MAGISKE" FARGER!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  5. Hei, vet ikke om en får kjøpt ferdig lagde Eukaluptuskranser men jeg har idag lag dett innlegg om kokkosmakroner, ta deg en titt, oppskriften følger også med på siden min:)
    Marianne

    SvarSlett
  6. Heisann!!Jeg har samme teppe og samme pus,men de grenene kan jeg ikke hjelpe deg med:)Ha en fin dag!!klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Kranser har jeg aldri sett, men Eukalyptus-grener har jeg kjøpt på Mester Grønn på Alna-senteret.. Bare ett par uker siden jeg var innom der og kjøpte de...
    Lykke til med jakten!! :)
    Martemora

    SvarSlett
  8. Hei, ta en titt hos Mester Grønn (om den kjeden finnes hos deg) der har de stadig vekk eucalyptus..ellers er de nesten alltid å finne hos vår lokale blomsterbutikk i Porsgrunn, men tipper du ikke drar helt hit for de grenene :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg kjøpte en bukett med Eukaluptusgrener i en blomsterbutikk for bare noen uker siden. Så de hadde det der når jeg var innom i helgen også. Mener det er mestergrønn butikken heter.

    Lykke til!
    /Christine

    SvarSlett
  10. Hei!
    Joda, eukalyptusgrener får du tak i. Jeg kjøper på Mester Grønn (jeg bor i Oslo) hvert år i desember (de har hatt dem for salg lenge). De er lette å lage kranser med. Jeg pleier å tvinne grenene rundt et ståltråd formet som sirkel/hjerte. Så lenge kvistene er myke, trenger jeg vanligvis ikke å feste dem med ytterligere ståltråd, men det kan kanskje være lurt hvis du skal lage en veldig tett krans. De dufter helt nydelig og blir veldig vakre når de tørker inn. Takk for flott blogg, forresten ; ) Ha en skjønn desember og lykke til med kranselaging!

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  11. For et flott bilde!
    Det er kjempefint med slike Eukaluptuskranser ♥
    Men jeg vet ikke hvor du kan kjøpe de desverre:)
    Blir sååå kos med Advent, vi storgleder oss her i huset:)

    Jeg og Kine skal vaske ned huset på fredag og Lørdag (Kine får 100,- for og vaske alle lister, hihi) Så blir det pynting...
    Herlig ♥

    Nyt dag!

    Klem line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥