tirsdag 16. november 2010

Ny Give Away♥ Luxery books


Foto: Tomines hjem

Heihopp fineste tirsdag

Nok en gang har jeg fått muligheten til å dele ut en fantastisk gave,
denne gang fra Luxery Books. Og vi eeeelsker jo interiørbøker..
DET gjør iallefall jeg, og jeg hoppet himmelhøyt når jeg fikk denne 
boken av Kristian på Luxery books.

Du kan følge DENNE linken, og velge deg en bok DU vil ha.
Skriv hvilken bok du velger i kommentarfeltet, så er du med i trekningen
Bøkene er superflotte og virkelig store med mange hundre sider i super elegant layout.
Et smykke i bokhyllen som jeg blar i om og om igjen.. Blir bedre for hver gang.. 
Verdien er fra 599,- til 699,- på denne premien!


62 kommentarer:

  1. heisann!!Fikk klokkene i posten i dag.En liten gutt som er super stolt av klokken sin her.Tusen takk!!
    Jeg blir gjerne med på denne give awayen din,skulle jeg være den heldige vinneren ønsker jeg meg bok nr to med antikviteter:)Ha en fin tirsdag du også!!!klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Herlig give away! Jeg har vært inne hos Luxury Books og tittet tidligere, de har så mange lekre bøker. Jeg blir gjerne med! Om jeg skulle være den heldige står Timeless Living - Handbook på ønskelisten :)
    Ønsker deg en fortsatt flott dag!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  3. Boken "contemporary living" vekte min interesse. Om ett års tid er vi igang med å restaurere og pusse opp ett småbruk, med ett hus fra 1800-tallet og ett fra 1980. Suger til meg all inspirasjon jeg kan finne, og ønsker meg svært gjerne denne boken, om det er jeg som skal være så heldig :) Ha en fin dag!
    siw@bygginterior.no

    SvarSlett
  4. Contemporary living handbook 2010-2011 skulle det selvfølgelig stå L:) tvitvi!
    siw@bygginterior.no

    SvarSlett
  5. Så moro Ønsker meg boka Living with woods
    Men alle ser jo flott ut så blir glad uansett..

    SvarSlett
  6. Hei. Ønsker mer enn gjerne å delta på denne Give Away fra flotte Luxery Books. Om jeg skulle bli den heldige vinner ønsker jeg boken ;
    Timeless living- handbook 2010-2011 ♥

    SvarSlett
  7. Flotte bøker!! Min favoritt er Compendium Kitchens, kjekt å få ideer når kjøkkenet etterhvert skal bygges om :)
    -Klem-

    SvarSlett
  8. Kitchen er nok den jeg ville ha mest glede av tror jeg!! Det rommet trenger nemlig en gigaoppgradering snart.....

    Flott giveaway forresten♥

    SvarSlett
  9. Det hadde vært fantastisk å vinne "LIGHT IN ARCHITECTURE" boken.. Selv om alle bøkene hadde i grunn gjort stor nytte:)

    Alt godt,
    Vibeke H

    SvarSlett
  10. Hei
    Å så fin gave da--å tusen takk for koselige ord på bloggen min..TIMELESS LIVING - HANDBOOK kunne jeg ha tenkt meg om jeg er så heldig..klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  11. Easy living hadde vert noko for meg!! :D

    SvarSlett
  12. Fantastiske bøker alle sammen . Sklle jeg være så heldig ville jeg valgt

    Timeless living :)

    SvarSlett
  13. Hei Hei!! Bøkene ser bare helt fantastisk ut! ARCHITECTURAL ANTIQUES er nok hvor min største interesse ligger. Arkitektstudent til høsten nemlig!! hihi
    Hilsen Vilde

    SvarSlett
  14. Gurimalla så fine bøker! Ikke funnet denne siden før, men mulig jeg må shoppe litt nå.... ;-).

    Om jeg vinner ønsker jeg meg Minimal Living.
    Hilsen Karianne

    SvarSlett
  15. Jeg syns Timeless Living - Handbook så spennende ut :)

    SvarSlett
  16. "Bladde igjennom" mange av bøkene - så utrolig flotte! Siden vi renoverer en herskapelig villa fra 1913 og snart skal til med kjøkkenet plukket jeg ut "Compendium Kitchens" til å toppe min ønskeliste - men hadde blitt over lykkelig over hvilken som helst av disse vakre bøkene. Flott giveaway - vil jo glede noen livet ut! :)

    SvarSlett
  17. Disse bøkene er bare råflotte!! Her inne hos deg er det jo rene julaften for tiden!!:)

    Jeg ønsker meg Compendium colour & texture.

    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett
  18. førr nån herlige bøker...
    ja ka har man mest lyst på av alle de??
    Æ trur æ ende opp med
    TIMELESS LIVING - HANDBOOK :)

    Krysse fingran hardt :D

    Klæm

    SvarSlett
  19. Ennå en giveaway :O)
    Denne kan jeg ikke si nei til å være med på ;O)
    Timeless Living ville vært mitt valg hvis jeg skulle vært den heldige...
    Herlig blogg har du også, følger med glede på hvert innlegg du deler med oss. Synes også støtten du er med på for kreftforeningen er helt suveren, stå på! Foreningen trenger slike som deg :O)
    Kirsti

    SvarSlett
  20. Så flotte bøker! Jeg vil gjerne være med i trekning.
    Det var vanskelig å bestemme seg, men jeg har kommet fram til at mest av alt ønsker jeg meg Contemporary Living.

    SvarSlett
  21. Kan aldri få nok interiør bøker.Du er rene skjære nissen om dagen:-)

    SvarSlett
  22. Jeg ønsker meg "Timeless Living" hvis jeg blir den heldige :))

    SvarSlett
  23. ÅH, finfin premie! Det er så fint å ha store flotte bøker liggende fremme. Minimal living er nok den jeg ville kikket i først ;)
    Ha en bra tirsdag kveld.
    Hilsen fra Liv.

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med og ønsker meg Bath & bedrooms:D

    SvarSlett
  25. God kveld i stua! :D
    Jeg blir mer enn gjerne med på bok-giveaway :)
    Hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket ut, så hadde det vært kjempeflott om jeg kunne fått boka "CONTEMPORARY LIVING WITH ANTIQUES".

    Ha en flott kveld videre,
    vennlig hilsen Lillian.

    SvarSlett
  26. Contemporary Living- Handbook 2010/ 2011.
    For en flott bok! Jeg er så glad i interiørbøker, samlingen kan rett og slett ALDRI bli stor nok :-)
    ( Selv om min mann sikkert vil hevde motsatt...)
    -Marianne-

    SvarSlett
  27. Mange flotte bøker, men jeg ville valgt CONTEMPORARY LIVING.
    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  28. Fantastiske bøker!!!! Du verden...skulle veldig gjerne vunnet ei slik ja!!! Vanskelig å velge...men havnet ned på "Timeless Living". Krysser fingrene for litt vinnerlykke:-) Ha en fin kveld videre!!! Klem

    SvarSlett
  29. For en herlig give away! Jeg ønsker meg flere av de bøkene. COMPENDIUM CLASSIC LIVING er en av de:)

    Spennende ja1
    klem

    SvarSlett
  30. Nydelige bøker alle sammen! Vanskelig å velge, men jeg vil nok aller helst ha boken COMPENDIUM COLOUR & TEXTURE. Masse herlig inspirasjon ;0) Ha en herlig tirsdagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  31. Flott bok:))

    SvarSlett
  32. Heia

    Fantastisk gave. Masse flott her, men jeg vil velge Timeless Living.
    Så flott at jeg kan være med i denne trekningen. Ha det riktig bra.
    Da krysser jeg alt .....

    Hilsen Mette

    SvarSlett
  33. Åååå jeg MÅ bare hive meg med. Det er så gøy med interiørbøker!! Jeg tror TIMELESS LIVING - HANDBOOK 2010-2011 står øverst.

    Dette kan virke som smisk, men må virkelig si du har en fantastisk inspirerende blogg. Så gøy å følge med utviklingen av huset.
    Og klokkekampanjen er FANTASTISK!!

    Sølvi

    SvarSlett
  34. Så flotte bøker! Jeg er gjerne med!
    Ønsker TIMELESS LIVING - HANDBOOK om jeg er den heldige!

    Klem

    SvarSlett
  35. Herligheten, så masse flott du gir vekk for tiden:) Så gøy!
    Jeg ville nok ha valgt CONTEMPORARY LIVING - HANDBOOK 2010-2011 hvis jeg var så heldig og vinne...

    Ha en god kveld, nå er det Grey's på meg:)

    Klem Line

    SvarSlett
  36. Så koselig=) Dette hadde passa meg fint, no som eg held på med husbygging. Masse hærleg inspirasjon:)

    SvarSlett
  37. Hei!Jeg vinner gjerne boken Contemporary living:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  38. Vil gjerne være med i trekning. Vanskelig å velge, men jeg tror CONTEMPORARY LIVING er den jeg ønsker meg aller mest! <3
    Kjempefin blogg du har, mye lekkert du viser frem:)

    SvarSlett
  39. Det hadde vært supert å vinne "Timeless Living" :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  40. Marianne H:)november 16, 2010

    Jeg vil veldig gjerne vinne BATHROOMS & BEDROOMS nå som husbyggingen er i full gang, og jeg gleder meg til å innrede de skjønneste rommene i huset:)

    SvarSlett
  41. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg "CONTEMPORARY LIVING WITH ANTIQUES"

    Ha en flott onsdag!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  42. "Contemporary living with antiques" :)
    Vanskelig å velge,for det var så mange flotte bøker!!! Krysser fingrene :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  43. Alle bøkene så utrolig bra ut men jeg ble mest nyskjerrig på CONTEMPORARY LIVING - HANDBOOK 2010-2011, den så utrolig bra ut!

    Heidi Kristoffersen:D

    SvarSlett
  44. Heisann
    Jeg vil bare si at det er litt kjedelig å skulle klikke på linker hos deg når du har fjernet muligheten for høyreklikk. Forsvinner da bort fra din blogg. Enten bør du fjerne den sperringen eller så bør du legge inn kode for at når man linkeklikker hos deg så åpner ny nettside seg i nytt vindu.
    Bare et tips...
    ganske irriterende egentlig :)

    SvarSlett
  45. Fantastisk, jeg skriver timeless living og krysser fingrene:-) ha en strålende dag:-)

    SvarSlett
  46. Hei

    Denne gange har jeg lyst å være med på trekning :-)
    Er jeg så heldig at jeg vinner ønsker jeg meg CONTEMPORARY LIVING

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  47. Jeg ville gjerne hatt Contemporary Living:)
    Kathinka

    SvarSlett
  48. COMPENDIUM CLASSIC LIVING hadde vært en flott førjulsgave :)

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  49. Hei! Jeg kaster meg med i trekningen av en super giveaway! For noen fantastiske bøker for oss som bygger hus! Herlig! Contemporary Living - Handbook - ser ut til å ha masse flotte ideer. Ha en super dag! Kristin G,

    SvarSlett
  50. Contemporary living er min favoritt!! ønske ønske:)

    Johanne L

    SvarSlett
  51. Heisan du.
    Har ikke hatt mye flax i det siste, men jeg gir ikke opp og prøver på nytt. XXX fingrer og tær.
    :) Susanne

    SvarSlett
  52. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  53. Hei!

    Nydelig blogg du har :)

    De bøkene var flotte, jeg prøver lykken ;)

    Mvh Linda

    SvarSlett
  54. Da er vårt bidrag til din auksjon ute på bloggen vår :O)

    http://malingsdamene.blogspot.com/2010/11/pip-tapeter-og-kampen-mot-kreft.html

    mvh Heidi

    SvarSlett
  55. Hei,

    Ønsker meg "Handmade" da jeg planlegger flere plassbydgde prosjekter!

    Takk for flott blogg :-)

    Mvh Jubis

    SvarSlett
  56. Er jeg så heldig å vinne, så kunne jeg tenkt meg enten living with wood eller bathrooms and bedrooms... ikke så farlig hvilken!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  57. Er jeg den heldige vil jeg bli veldig glad for "CONTEMPORARY LIVING WITH ANTIQUES".

    SvarSlett
  58. En utrolig flott giveaway som jeg mer enn gjerne vil delta i. Det var litt vanskelig å velge hvilken bok jeg ønsker meg, men valget falt tilslutt på "TIMELESS LIVING - HANDBOOK 2010-2011".

    Kari :-)

    SvarSlett
  59. Elisabeth Strandnovember 18, 2010

    Holler på å pusse opp leiligheten min nå, så dette vil jeg gjenre være med på =) vist jeg skulle være den heldige som vinner så hadde LIGHT IN ARCHITECTURE, passet perfekt for meg=)
    nyydlig hus du har forresten! har fått mye inspirasjon her fra=)

    SvarSlett
  60. Fine bøker! Min favoritt er:

    http://luxurybooksno.mystore.no/timeless_living_handbook_20102011/P_150

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  61. Først og fremst må jeg si at det er kjempespennende å lese bloggen din! Her henter jeg mange spennende interiørtips :-) Denne konkurransen MÅ jeg bare være med på - så hvis jeg skulle være så heldig å vinne tar jeg gjerne Contemporary Living :-)

    Mvh Linn (linnfr@frisurf.no)

    SvarSlett
  62. Jeg ønsker meg veldig bathrooms and bedrooms. Mvh Nina nbsive@online.no

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥