torsdag 25. november 2010

Nye klokker til litt mindre girls!

Nye klokker kom i dag!! Så søte til samme pris kr 100,-
 Hello kitty i lysrosa og cerice passer jenter 3-7 år kr
Lyserosa Paul Frank som passer jenter 5-12 år

Ønsker du å bestille klokker til inntekt for kreftforeningen send
(utvalget over klokkene til denne aksjonen er nederst på bloggen )

Eukalyptusgrener har jeg fått bestilt på Stua Fjeld, og krans er kjøpt inn
så jeg skal lage imorgen.. håper det blir like flott som jeg har tenkt.
Takk jenter for supre forslag!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig flott at folk er med på denne aksjonen.
    Jeg prøvde å klikke på bildet av Hello Kitty klokkene for å se litt nærmere på de,men får det ikke til.
    Hvor mye er evt porto kommer på?

    Mvh
    Hege

    SvarSlett
  2. I lake it!!!
    Kisses and nice weekend.

    SvarSlett
  3. Hei.

    Jeg sendte en mail angående to klokker. Har du fått den?? :)

    SvarSlett
  4. Skal ikke se bort i fra at jeg legger inn en bestilling på den 5-7 år :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥