mandag 1. november 2010

Snartur...


...innom bloggen med min nye kjole fra fin fine fineste Zara!!
Den perfekte lille sorte til den mest perfekte prisen!
Mitt eneste innkjøp fra Oslo turen i helgen. Jeg shoppet jo litt forrige helg.

Jeg håper jeg rekker å lage Give away igjen i dag, sponset av de råflinke damene fra
" den lille prikken over i'en" som lager de mest fantastiske hårspenner og pynt
og Trude Eriksmoen som det nylig sto om i Vakre Hjem.
Hun broderer nydelige puter og monogrammer og maler de flotteste skilt
( som jeg faktisk har et av, fått for mange år siden)
Verdi på dette er over 1500 kr.. Hurra!!!
Gled dere jenter!!

18 kommentarer:

  1. Åh, den var fin og den kledde du godt!

    SvarSlett
  2. Hei

    Så flott du er;-)
    Liker også den fargen på veggen bak deg..
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld

    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  3. What a great picture! I love your dress!! hughs Anja

    SvarSlett
  4. Kjempelekker kjole! Zara har masse flott! Kjøper endel klær til jentene der :)

    Dagen idag forsvant for meg med gjester og huset fullt av småjenter fra.. morgen til kveld!

    Skal vi prøve å møtes i løpet av uken, jeg skal inn til Oslo i morgen, ellers fleksibel. Noe som passer for deg?

    Tove

    SvarSlett
  5. Så fin du ble i den kjolen, og Zara er en herlig butikk med herlige priser:))
    Håper du og storegutt hadde en flott helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Ååå, såå fin du ble nå?
    En kjole som passer til det meste, smart kjøp!
    Nå er det snart julebord og andre selskapeligheter som står for døren...:-)

    SvarSlett
  7. Kjempefin kjole!

    Så hyggelig å lese om din og sønens tur, sikkert veldig hyggelig. Satt meg på tanken om at noe sånt hadde sikkert eldstemann(og mamma) her satt pris på og. Småsøsken er hyggelig, men krever mye;-).

    Maritklem:-)

    SvarSlett
  8. Hei Marit og Monica..

    tusen takk begge to! Jeg og storebror har bestemt oss for å lage en tradisjon, så vi skal ta en høst tur hvert år.. utrolig viktig, og utrolig givende... tenåringer er virkelig morsomme å være med..

    en fin dag til dere begge!! ♥

    SvarSlett
  9. Hei

    Liker interiøret ditt kjempegodt og liker spesiellt den sorte fargen du har valgt til mange av møblene dine.

    Jeg har et TV bord som jeg gjerne skulle ha malt og lurer på om du kan være så snill å avsløre hvilken fargekode det er du bruker?

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  10. Oi så fin den var...
    Må nesten innom Zara og se selv!
    Har ikke vært der på en stund, været tillater det ikke ;)

    Ha en fin kveld da :D

    Melissa

    SvarSlett
  11. your homestyle is charming... i love the clean chic...the grey color...

    SvarSlett
  12. Ååå..jippi. Jeg klapper av glede og iver her! Midt i blinken-antrekk. Me looove!! Me want. Tusen hjertelig takk for tipset. Jeg skal ivertfall løpe og kjøpe. Elsker alt ved det. Kjolen, blusen/skjorta og tett svart strømpebukse. Perfekt!
    ...du kledde det utmerket forresten;)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  13. Så fin kjole! Sort (og hvitt) er en klassiker som aldri slår feil, helt perfekt!
    Ser ut til at dere hadde en super tur til hovedstaden også, kos!!

    Ha en fin mandag og uke!

    Camilla :)

    SvarSlett
  14. N Y D E L I G!

    Men du, jeg tenkte på noe.. den wallstickeren du loddet ut her tidligere i høst.. Du snakket om at du kunne tenke deg å selge en? Jeg er interessert :))

    SvarSlett
  15. Lekker. :o) Det er så vakkert hos dere!

    Sååå koselig med tur for bare deg og eldstemann av barna! Å være alene med barna av og til er utrolig hyggelig og viktig, synes jeg!

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  16. Hei

    Ville bare titte innom deg med ønske om en god dag..
    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥