søndag 28. november 2010

Søndagskos og vinneren

Foto: Tomines hjem
Tomine i kjole fra Zara ( alt for liten men vi MÅTTE ha den )
og sløyfe i håret fra den lille prikken over i'en så klart

Herremin jeg er slooooow om dagen.. Men nå har storebror trukket
vinneren av Luxery Books og det er Trine fra DENNE bloggen!
Send meg mail adressen din så videresender jeg..

Vi har fått opp en del rødt i dag, og gjort en del endringer i heimen.
Men mest av alt har vi drukket kakao og spist pepperkaker.
Adventsstake har vi rett og slett ikke enda.
Håper du nyter din 1. adventsøndag
Veronica

9 kommentarer:

  1. Nydelig pike
    Nydelig kjole
    og nydelige røde
    roser i kinnene



    Fin ny uke ønskes deg og dine, klem

    SvarSlett
  2. Herlige bilder ♥ Skjønne prinsessen:)
    Kos med litt rødt i huset, nå er det endelig lov:)
    Her har vi koooost oss i dag!

    Gratulerer til den heldige vinneren!

    Ha en flott, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Har du sett sånn ei søt lita frøken?

    SvarSlett
  4. Så koselig blogg du har! :) Skjønn jente med sløyfe i håret! :)

    Fant bloggen din via-via andre blogger! :)

    Ha en flott uke! :)

    SvarSlett
  5. Gratulere til den heldige vinneren!!Ha en flott ny uke..klem Linda;)

    SvarSlett
  6. Beautiful and cute girl!!!

    SvarSlett
  7. Tomine er saa utrolig soet -))
    Kakao og pepperkaker, sukk, som jeg misunner dere.....Her er det stort sett ingen som har hoert om adventstiden, langt mindre feire!
    Akkurat naa elsker jeg de norske bloggene aller mest, for jeg faar statusrapporter som faa meg til aa foele meg HJEMME -)
    Klem til dere fra Sylvi

    SvarSlett
  8. TUSEN TAKK!
    Guri førr en start på en ellers blå mandag ;)
    Nu bei æ GLAD!

    Send dæ adressen på mail :)

    Ha en super mandag, det blir hvertfall æ å få :)

    Trine

    SvarSlett
  9. Lille frøkna er jammen søt;)!
    Ja i går var det godt å være inne å kose seg!
    Gleder meg VELDIG til å se det julepyntete huset!
    Det var i allefall flott i fjor husker jeg;)
    Ha en fin fin dag!
    Klem Tone-C

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥