mandag 8. november 2010

Stuen

foto: Tomines hjem - stue


Vi har lenge følt at stuen mangler den lille kooooosefaktoren.. Men etter
at jeg satte inn glassavlastningsbordet og den stripete stolen ble det
straks veldig mye bedre synes vi..
Jeg leter desperat etter de sorte trekkene til vår sofa, så enn så lenge
er den fortsatt beige.. Å som jeg gleder meg til å ordne
til jul i år.. jeg har en god del ideer som jeg har skrevet ned
i juleboken min, og det blir moro å se om det blir bra in real life.

Nå er det tomatsuppe med falukorv???! i ( ungenes ønske ) og litt mandagskos,
etter det kommer et innlegg med alle klokkene jeg har fått inn
og som jeg håper dere vil kjøpe så støtter dere kreftaksjonen!

God middag, og veldig moro om dere tar dere tid å stemme på hva dere vil
lese om her på bloggen øverst til høyre på bloggen
 Det er veldig gøy for meg å se...

17 kommentarer:

  1. I love how you combinate all the colours in your beautiful home, hughs Anja

    SvarSlett
  2. Et stilfullt hjem Veronica ...!
    Du har en voksen og lekker stil som
    gjenspeiler hvem du er som person og
    den utstråler lykke, selvsikkerhet og
    eleganse på sitt beste ... ♥

    Fin mandagskveld ønskes deg ...!

    Her går det i Bjørn Eidsvåg på full guffe
    frem til Jakten på kjærligheten ... ♥

    klem til deg

    SvarSlett
  3. Bare vent til du får "bodd" deg skikkelig til i ditt nye hus så kommer nok kosefaktoren mer til sin rett. Etterhvert skaffer man seg gjerne litt mer ting og tang da kommer kosen av seg selv...:-) Når man er nyinnflyttet er det ofte litt "tomt" og litt for "ryddig" og da virker det nok kanskje litt kaldt. Hva med noen fargeinnslag av f.eks. rødt? Det er stilig til de fargene du har valgt deg i huset ditt, lunt og koselig blir det også... Bare et par puter, en rød skål eller et par lys. Ikke så mye som skal til...:-)

    SvarSlett
  4. Nydelig i din stue!
    Klassisk og personlig.. Elsker stilen din :)

    Ha en flott kveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Lekker stue Veronica ♥ Den stripete stolen var bare fantastisk flott!
    Jeg gleder meg og veldig til å pynte i huset, det er så kos med jul ♥

    Så du har drømmeUGGS'ene du:) Hvor har du kjøpt de og hva var prisen?
    Har bare sett de på nettet jeg, og sko på nett er litt risky, greit og få prøvdd de først:))

    Ha en herlig mandagskveld i kosestuen:)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig er alt jeg har å si!! :)

    Synd du ikke kunne komme på bloggtreff på fredag, det var veldig hyggelig! Men vi satser på treff igjen til våren, så kanskje da..?

    Ønsker deg en fin uke!

    Camilla :)

    SvarSlett
  7. Fint ble det i stuen din Veronica! Som alltid får en vel si....:-) Jeg liker denne klassiske stilen bare mer og mer....gleder meg til å vise deg huset mitt om et års tid...Ja dagene flyr nå så fort...ser for meg at vi bor i kasser på denne tiden neste år og bare vil inn inn inn i vår nye Residens....:-) Jaja...drømme drømme...å stemme på hva jeg vil lese her ble for vanskelig for meg...vil gjerne lese om alt du kan stemme på...synes du har litt av hvert av alt og det er bra! Aller best er jo bilder fra hjemmet og av alle rom...bare super gøy å se...gleder meg til kontor?? Du har vel heller ikke lagt ut noe vaskerom?? Det kan jo være artig å se...walk in også:-) Ha en strålende kveld...snø og -9 her:-) Julestemning de lux:-)

    Kem klem

    SvarSlett
  8. Hei! tusen takk for koselig kommentar på bloggen min ;)
    Du har en kjempe koslig blogg, så hit kommer jeg gjerne igjen! ;)

    Anette

    SvarSlett
  9. Utrolig fint ble det.Kjempe kult med de stripete stolene.
    Man må nesten bo seg til litt før man blir helt fornøyd.
    Ha en fin uke
    Klem Heidi

    SvarSlett
  10. Nydelig stue og mange flotte
    innlegg siden jeg var innom.
    :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Hei Tomines Hjem,

    Du har et nydelig, vakkert og inspirerende hjem. Tillater meg å komme med et tips vedrørende svarte trekk. Dersom det er en Ikea-sofa du har kan, du bestille trekk i alle farger og stoffkvaliteter på http://www.bemz.com/

    SvarSlett
  12. Knakende god idé under her....og så lekre de bokmerkene ble da!!!! Imponert her jeg sitter,og inspirert...en idé å ta med videre ja!!!!!!!!!!
    Og om stuen din er det bare en ting å si - I love it!Nydelig,vakker,fin og tøff i samme slengen og med en hjemmekoslig atmosfære:)))))
    Flinke du!!!!!!
    toveklem)

    SvarSlett
  13. Dette ble jo kjempe koselig da!!
    Så gøy med julebok da! Hva skriver du i den?
    Gleder meg til å se hvordan det blir med jule pyntingen:-)!!!
    Stor klem Tone-C

    SvarSlett
  14. Hi there-
    Thank you for your wonderful visit! I love your blog!! Your living room is fabulous!! I wish you luck finiding your perfect black for the sofa. I love your blog header it's gorgeous!Your follower button is down so I'll come back later and try again :)
    XO
    Kristin

    SvarSlett
  15. Nevermind, I'm already a follower, silly me :)

    SvarSlett
  16. So so beautiful pictures here :) Love your style and house is gorgeous.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥