onsdag 3. november 2010

This shoes...

♥ Tjingeling Onsdag ♥

Tidlig i vår var vi så heldig å få tak i de skjønneste røde sko til Tomine
fra H&M. Veldig røde og veldig fine.
Jeg elsker H♥M både til meg selv og til barna.
Billig og bra!
Oktober mnd var den rosa brystkreft mnd, og mange kunne se de små rosa sløyfene
på jakker og armebånd rundt om.

Jeg hadde rekordhøyt besøk på bloggen i oktober mnd, med over 50 000
unike treff. Jeg håper ved dette at dere kan hjelpe med å spre budskapet, så vi sammen kan hjelpe
de av dere som har kreft eller kjenner noen som har kreft.
Mange bekker små gjør en stor og, ikke sant?
I disse dager flommer det over med klokker hjemme hos oss, nå har jeg
bestillt inn masse masse så det er klart til å leveres fort om noen ønsker gaver til jul.
Vi har allerede samlet inn 18 000 kroner til kreftforeningen, og mer er på vei!
Ønsker DU å bli med på Tomines hjem klokkeakjon kan du lese mer om
dette HER og også se utvalget av Hello Kitty og Paul Frank klokker
til kun kr 100,- pr stk.
Jeg håper så mange som mulig kan bli med å støtte
klokke aksjonen til inntekt for kreftforskning og samtidig gi flotte julegaver
send meg en mail hvis du vil bestille eller har noen spørsmål 

LEV LIVET LYKKELIG
( med en veldig spesiell hilsen til Kine )

10 kommentarer:

  1. so cute, we do have them too!!!Hughs Anja

    SvarSlett
  2. Skjønne sko! Skikkelig flott rødfarge, det blir noe til juleselskapene :)

    Klokkene gjorde stor lykke og flere i klassen til Martine ønsker seg sånn til bursdager som kommer opp :)

    Snakkes i morgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Nydelige sko på en nyyydelig jente ♥
    Enig med deg, H&M har masse flott til både voksne og barn, og billig er det og, slikt liker vi:)

    Klokkene er knallfine, Kine bruker sin røde hver dag! Har også kjøpt noen av deg, og det blir julegaver;)

    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  4. Så flotte sko! :)) Og så flott innsamling! Jeg gleder meg til å gi klokrker i gave!

    Hedda fant denstore og ville HAAAAA! *ler*


    Og så må jeg bare pirke, jeg skylder på gener; "Mange bekker små, gjør en stor Å" (Å = liten elv)

    Tusen takk for alt dere har gjort for kreftsaken ♥

    SvarSlett
  5. Fant deg hos Martilie, og ble fascinert av klokkesalget ditt, du selger disse fremdeles?? Må visst sende deg en mail;)
    flotte sko!!..er selv glad i HM;)

    SvarSlett
  6. He he:) kjempe fine sko! Jepp, de har mye fint! Jeg skal stikke innom deg igjen i morgen, så skal jeg bestille klokke, må bare finne ut hvem og hvor mange;)
    Tusen takk for hyggelig kommentar!! Koselig at du synes listene er fine da! Ja, list på list er pent, så det blir nok bra selv om det ikke kommer spotter der;)
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  7. For en nydelig blogg du har! <3
    -At jeg ikke har vært innom her før, er en skam!
    ;-)

    SvarSlett
  8. Heisann!!Dette vil jeg gjerne støtte!!Ønsker to klokker har sendt deg mail..Ha en flott helg!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. ææææ, beklager, nå er jeg teit, men mener det er "these shoes are made for walking". Det hadde vært "this" om det bare var snakk om en sko... MEN kjempefin blogg, jeg elsker den. Stå på! Flott klokkeaksjon!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥