lørdag 27. november 2010

Vår Sylvester

God Morgen Lørdag

Masse flotte bilder er lagret på bloggen, men vår fin fine pus har jeg jo glemt å ta med,
 Sylvester,er han ikke fin der han sitter i et frimerke?

I dag er det julegateåpning i byen vår, og tenning av juletrelys..så kos.
Nå er det frokost, så trekker jeg vinneren av Luxery Books og toalettmappen.

Jeg kan røpe at Florence har sponset tidenes julegave, verdi
MANGE tusen kroner, og jeg gleder meg virkelig til å
gi det bort til dere lesere, med eller uten blogg!!

14 kommentarer:

  1. Hei, så fin pus :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Var ikke ulik min katt den der:)
    ha en fin dag..og så krysser jeg fingrene..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Ligner på den ene katten min:-)Stakkars puser i denne kulden!
    Kos deg i julegaten!

    SvarSlett
  4. åååå, det var en fin pus!! Jeg er ordentlig kattedame og har en Britisk korthår. Han heter Samson og er ikke helt god i hodet, men det er lite å utsette på sjarmen :)

    Kitty :)

    SvarSlett
  5. Så fin pus.
    Kos dere på julegateåpning:)

    SvarSlett
  6. Så søt han er da:) Ha en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  7. Nydelig ... ♥

    Tusen takk, klokken kom idag, supert ...!!!

    klem til deg

    SvarSlett
  8. Så søt!!

    Ha en fortsatt fin adventshelg!! Kos dere i dag med julegateåpning:))

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  9. Fiine pusen!

    God lørdagskveld:)

    SvarSlett
  10. Så skjønn pus ♥
    Og så spennende med give-away fra Florence:)
    Var innom Home&Cottage på fredag, og de hadde så mye fint fra Florence - herlig!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Heia

    Det blikket fra pus...herlig :-)

    SvarSlett
  12. Sylvester var en veldig kjekk kar :) ELsker katter, og selv har vi 2 stykker. Et søskenpar på 1,5 år - Tinka og Milo :)
    Smelter vel egentlig til alle pelsdyr,hihi :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  13. Så fin pus! Hilser til Sylvester fra våre tre: Pusle, Veslepus og Rufus.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥