mandag 27. desember 2010

Bilder fra vår 24. desember

Foto: Tomines hjem - bordet klart til julaften. Pyntet med kongler,
gran fra juletreet, røde roser, gulltråder fra Plantasjen, og litt diverse
julekuler og masse telys.

Bilde av storebror og meg selv,
kjole fra Bik Bok, som jeg bruker som tunika
( nok et tegn på at man begynner å bli eldre ja... )

Lille Tomine i kjole fra H&M
og nydelig hårbøyle fra
Den lille prikken over i'en


I dag er det en bitteliten bytur, og fest for oss voksne i kveld
med mange venner og deilig mat.
Ønsker dere en fortsatt deilig jul



13 kommentarer:

  1. Nydelig dekket bord...
    kos dere med voksenfest....
    juleklemmer

    SvarSlett
  2. Den tunikaen som kjole????????Klin umulig....med andre ord er jeg antagelig eldgammel!!!!!!!!!!!!!! :O
    Men fin var den iallefall:))))
    Og bordet ditt var nydelig dekket,skikkelig julestemning - og v´hva er herligere enn spente småbarn????
    Sånn skal vel julen være???
    Kos dere masse i kveld da:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig dekket bord ♥ Du er kjempeflink til og stæsje;) Flott bilde av mor og sønn, du er jammen meg en flott dame!
    Og Tomine-mor da, lille frøken skjønn;)) Er så flott med røde kjoler og accessories i julen...

    Kos dere med voksenkveld, det hørtes artig ut!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. For et nydelig julebord !!!
    lekkert lekkert lekkert ...
    Enig med henne over her. Du er bare såå flink !!!

    Ha noen fine dager videre :)
    Klem,kari

    SvarSlett
  5. Så fine dere var! Bordet var nyyydelig også! Du kan virkelig det å dekke et bord.
    Nyt romjulstiden.
    klem Nina

    SvarSlett
  6. Lekkert julebord!! Nei jeg hadde ikke forventet noe annet heller da:-)....Kos dere i kveld! Vi skal ha venner på julekveldsmat i morgen, men med barn også....Koselig det også....:-)
    God jul videre! Jeg skal være hjemme å koooose meg med barna hele uka! Synes jeg er heldig jeg:-) Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig dekket julebord. Du er jammen meg rå på borddekking. Kanksje du burde legge ut litt "borddekking for dummies"?? Hadde iallefall jeg hatt stor utbytte av hehe.

    Flott kjole/tunika, flott mor og barn også;).

    Kos dere på fest i kveld;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  8. Lekkert smekkert!
    Nydelig bord,dame og datter...og en kjekk ung herremann:)
    Kos dere og fortsatt fin romjul!
    Klem Nina.

    SvarSlett
  9. Nydelig Julebord!! Virkelig vakkert:) Ønsker dere en fortsatt herlig romjul <3

    Stor klem

    SvarSlett
  10. For et lekkert dekket bord dere hadde på julaften, nydelige farger og kjempefint servise. Og så fine bilder både av fruen i huset og av de nydelig barna, julepyntede og fine :-)

    Ønsker deg en fin romjul!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder fra et flott juledekket bord. Håper dere får en flott kveld med god mat og gode venner.

    juleklem fra Anita

    SvarSlett
  12. Et nydelig julebord du har dekket.
    Det var virkelig flott.
    Riktig godt nytt år til deg :)

    SvarSlett
  13. Nydelig dekket bord! Har nok kunnet trivdes bra rundt bordet ditt ja.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥