mandag 20. desember 2010

Dekke på bordet

Den 20. dagen i desember

Hei!
Her er litt bilder fra bursdagsfeiringen min, og det kommer nok til
å bli ganske likt på julaften, bare enda litt mer av alt..

Jeg pynter med gran, kongler som er sprayet med snø og glitter,
epler, masse masse lys og roser..  På julaften skal alle få
servietter og ikke som på dette bildet, kun 1. hehe...

Ønsker dere alle en fin fin dag, og husk å ta vare på hverandre
og vær snille mot de som jobber i butikkene..
De har jammen strevsomme laaaange dager..

10 kommentarer:

  1. Lekker borddekking! Og gratulerer så mye med feiringen. :)

    Jeg skal ut og kjøpe de siste julegavene i dag, og kan ikke si at jeg gleder meg. Men jeg skal love å være snill med de som jobber i butikkene. :) HA en god dag! KLem!

    SvarSlett
  2. KJEMPEFINT :) Liker champagnekjøleren din fra Kid. Tror jeg må ut og kjøpe make :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint, jeg elsker å dekke bord :)
    Nå har jeg kost meg og pyntet juletreet.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei fineste!
    Nydelig ble det :) Jeg er ikke så kreativ når det kommer til bord, men har en plan på julebordet! ;)

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  5. Det ser lekkert og inspirerende ut! Takk for tipset, det er memorisert:-)
    Ha en finfin kveld!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Nydelig Veronica! Gleder meg til å dekke bord jeg og....alltid arti det:-)Kos dere i de siste dagene før den stoooore dagen! Klem

    SvarSlett
  7. Så vakkert pyntet!
    Du er bare råflink på å dekke bord altså ♥
    Jeg er skikkelig kjedelig i borddekkingen, men det henger nok litt sammen med at jeg ikke har noe fint service;) Er ikke noe gøy og pynte bord da...
    Men lurt med røde roser og granbar - enkelt og lekkert!

    Ha en fortsatt flott førjulstid!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Superfint dekket bord!!! :)

    Viktig å tenke på de i butikkene i disse dager ja. Har selv jobbet i klesbutikk i julen, og det er stress med store bokstaver. Man skal håndtere kjeft, stressede mennesker, utålmodige, folk med dårlig humør, folk som ikke vet hva de skal ha, folk med dårlig tid, folk med aaalfor goooood tid, folk som svetter og lukter, folk som sukker oppgitt og svarer JA! når du spør om pakken skal pakkes inn... Ikke bare bare å stå å smile i 8 timer om dagen da...

    Men nå er det snart juuuul!!! ♥

    Ha en fin mandag!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  9. For ett nydelig dekket bord. Dette kan du :o)
    Gratulerer med dagen :o)

    Ha en fortsatt fin førjulstid.

    Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  10. For et utrolig nydelig bord <3 Du er så utrolig flink alså. Kaketipset ditt over hørtes veeelig godt ut må prøves om det blir tid.
    Takk for super hygglige ord hos meg. Det setter jeg veldig pris på :)
    Masse god jul til deg og dine.
    Juleklem Nina

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥