mandag 6. desember 2010

For hver dag...

Foto: Tomines hjem - sølvfat med en supergammel Bibel, kongler og små
engler jeg har fått av en venninne for mange mange år siden..
Nydelig duftlys fra Voluspa og litt perler..
.....som går..
 kommer litt mer julestæsj på plass..
Jeg ble veldig skuffet når jeg pakket opp x antall esker med julepynt
men ser jo at det ikke har blitt brukt på en evighet..
Jeg pynter nok mest med blomster og lys og nyyyter
at huset er rent og fint og at alle er flinkere til å rydde etter seg
Sakte men sikkert blir hver en krok vasket og pyntet
men nissene ligger trygt i esken enn så lenge..
Nå skal jeg på bloggetur hos dere, nå er det lenge siden sist..

10 kommentarer:

  1. Nei nisser kommer ikke frem før nærmere jul hos meg heller....jo forresten, jeg har jo to søte filt nisser i grått som faktisk blir satt fram til advent....ingen flere....ja der kan du se....litt lilla og lilla og hvit julestjerne hører adventstida med...Jeg gleder meg til å se mere julepynting hos deg....Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Åh.... sånn har det vært med meg også de siste årene... jeg gleder meg såååå til å finne fram julepynten men så blir jeg skuffet.... Og så løper jeg ut å kjøper svibler og sånne saker og pynter med blomster og lys og pepperkaker. Selv om det finnes en hedersnisse selvfølgelig! Den er musespist og jeg må lime på den hvert år, men den er den fineste i verden..... laget i en barnehage av en toårings hender for 13 år siden :)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  3. SÅ stemningsfullt og flott!! Ha en fortsatt fin mandagskveld! Håper du koser deg med nære og kjære ....

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  4. Nydelig stemningsbilder hos deg:)

    Håper du nyter adventstiden:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Så lekkert!!♥
    Her i huset har vi det også slik... det er sååå koselig synes jeg ,))
    Nyt av denne herlige førjulsenstider♥
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  6. Ja det er jo det som er det beste, å ha det ryddig og rent!
    Min nisse kom på veggen 1 desember og er en kalender ;D
    Ellers er det kun nissens hjelpere som herjer i heimen..*hehe
    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint bilde :)
    Pynter litt for hver dag som går hos oss også, men nissene kommer ikke ned fra loftet før lillejulaften :) Har pyntet med masse svibler, de lukter så godt :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  8. Så flott sølvfat... nydelig decorert!! Flink du som vasker og steller.... =)))) Skulle ha hatt en kone!!! hi hi

    Tusen Takk for kommentar!!! Altid godt å finne en ny bloggis venn =)

    Og de stolene under er BARE NYDELIGE!!!!!!

    Sov godt med gode drømmer!!!

    Blogges!!

    SvarSlett
  9. Slik er det her også, nissene støver ned. men kvitte meg med dem, neihei det går slett ikke. Bloster , lys og rent hjem er jul for meg også. Men jeg må pynte litt ja, men det er ikke mye rødt å finne dog.
    Nydelig fat du "serverer" :-)

    SvarSlett
  10. Du har et fantastisk flott hjem og en flott blogg. Veldig gøy å følge med!!!
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥