torsdag 30. desember 2010


Godt nyttår kjære lesere, og tusen takk for fantastiske hilsner i året som gikk.
Det som varmet aller mest er selvsagt alle hilsner og mail vi fikk
da jeg mistet min svigermor i september. En utrolig innsats fra dere som bestillte klokker
og hjalp til med å samle inn hele 37.200 kr til kreftforeningen.

Mitt nyttårsforsett er å være enda flinkere til å gjøre som min kjære mamma har lært meg:
Husk å vær mot andre
som DU vil at andre skal være mot deg,
det er en god regel, og kan ikke sies for ofte:

Lev Livet Lykkelig, du vet aldri hvor lang tid du har på jorden
Smil så ofte du kan til andre og deg selv; du vet aldri om det faktisk kan redde dagen for noen
Lek så mye du orker; du er heldig som klarer
Se; se alt det fine som skjer rundt deg, og lær deg og sette pris på
enkle ting i hverdagen...

Dette er mine forsett, og jeg er godt i gang..

ØNSKER DERE ALLE ET FANTASTISK GODT ÅR I 2011

klem fra Veronica

12 kommentarer:

  1. Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År !
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. For en flott blogg du har. Fant deg nettopp på NIB.

    Mye fin inspirasjon å lese her

    Godt nyttår til deg og dine!
    Klem

    SvarSlett
  3. Titter innom for å ønske deg og dine en koselig nyttårsfeiring, så gleder jeg meg til besøk hos deg i det nye året ♥ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine et Riktig Godt Nytt År!
    Håper det bringer med seg masse lykke og glede ♥

    Takk for alle de flotte innleggene og koselige kommentarer hos meg i året som gikk;)
    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2011!!
    Kos dere masse i morgen ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Et riktig godt nyttår til deg! Så koselig med bål og grilling! Godt å se at du nyter livet♥. Har forresten sendt deg mail...
    Hilsen Sissel

    SvarSlett
  6. Fint innlegg!

    Ønsker deg og din familie
    et riktig Godt Nytt År!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for kjempefint bloggår, med masse flott inspirasjon!!:) Håper du får en flott feiring i kveld, og ikke minst et godt nytt år.

    Ønsker deg alt godt for året som kommer, gleder meg til å følge deg videre!

    Hilsen fra Lene:)

    SvarSlett
  8. Det er veldig sanne ord, og jeg bør nok også bli flinkere til å ta de i bruk...

    Ønsker deg en riktig fin kveld og et godt nytt år med nye blanke ark som skal fylles med de deiligste minner!! :)

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  9. Godt Nytt År til deg og dine!
    Tusen takk for masse flott inspirasjon i året som har gått.

    Ser frem til masse flott fra deg i 2011!

    Klem fra Trheim

    SvarSlett
  10. Happy New Year! I love popping over to your blog for inspiration. I absolutely love you dining chairs too! Letitia x

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥