søndag 12. desember 2010

Made by me..

Foto: Tomines hjem

I desember blir det en del dekking av bord og det er gøy å gjøre litt ekstra.
Bordkort synes jeg er greit så lenge man er flere enn 6
I dag kjøpte jeg disse postlappene  - sorte og brune, på Panduro, og stemplet lappene med
 Merry Christmas ( så klart )
og etterhvert ( bare jeg finner de ) bokstavene til gjestene som kommer
og så skal jeg tre bånd gjennom hullet og knyte rundt servietter.
Enkelt og veldig fint ( tror jeg )
Jeg har brukt hvitt stempel på de sorte og gull på de brune.
Kan jo fint brukes som til og fra lapper også, for dette tok
 ikke lang tid å lage selv, selv om det er "home made"
Enjoy!

13 kommentarer:

  1. Wow - de var kjempefine. Du er virkelig kreativ. Jeg elsker å følge med på bloggen din.

    SvarSlett
  2. Så enkelt, og så lekkert!

    Håper du viser bilde av dekket bord!!!

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen på bloggen min! :-) Kule bordkort! God idé! Enkel og greit liksom. :-) monica

    SvarSlett
  4. Kjempefine:)
    Ha en fin søndag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. Ja jeg så disse på Panduro! Kjempe fine....
    Min lille prinsesse skal gå Lucia med koret på Ikea i dag, så søndagen blir tilbragt der....og det blir vel noen kjøp.... Ha en fin søndag...Her laver snøen ned.....:-)

    SvarSlett
  6. Flott :-) Kos dere masse på tirsdag<3 Lisbeth.

    SvarSlett
  7. Så fine de ble.
    God ide.
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  8. Så lekre de var!!!
    Ha en herlig 3. søndag i advent:)
    Kos dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Kjempefine!☺
    Er nok veldig koseleg å vere gjest hos deg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. Dei vart kjempefine altså:))) Du er så flink atte;)) Sikker på at bordet blir kjempeflott til gjestane kjem. Giveaway hos meg om du har lyst å delta;)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  11. Hei og tusen takk for kjempehyggelig og positiv kommenter hos meg i dag:-) Og hjertelig velkommen som følger.

    Jeg legger meg til hos deg òg, for her var det fantastisk masse flott inspirasjon, lekre bilder og gode tekster.

    Ha en fin adventssøndag videre.
    Mvh
    Janna

    SvarSlett
  12. Oi...det må jeg si.. de var kjempe lekre og så veldig proffe ut. takk for en inspirerende og flott blogg.
    mvh Merete S

    SvarSlett
  13. Så flotte bilder...og tusen takk for godt tips til koselige kort. Kan jo brukes både til bordkort og pakkelapper - genialt!!!

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥