søndag 5. desember 2010

Juleverksted i fengselet!

Tjolahopp 2 søndag i advent

I byen jeg bor, Hønefoss, er det gamle fengselet gjort om til spisested
 og utstillingslokaler for kreative folk i distriktet vårt.
 En bekjent av meg Tove, lager de flotteste oppsatser med de herligste detaljer
og har nå utstilling i den ene cella.
Jeg kjøpte den hvite stjernen du ser på bilde..
Den skal opp i det runde kjølkenvinduet i dag.. Det blir perfekt!!
Tomine blir kjørt til venner for pepperkakebaking med små jentene,
så jeg pakker klokker og tusler litt i huset..
Ønsker dere alle en fin søndag, og tusen takk til alle dere jenter som var med å gjorde
 jentejulebordet så moro i går. Gleder meg allerede til neste år!
Husk give away med duftlys premie verdi 1000.- trekning i dag!

5 kommentarer:

  1. Så kult med julemesse på cella:))
    Og stjernen var lekker, blir nok flott hos deg!
    Så gøy med pepperkakebaking med venninner, det er alltid stas ♥

    Ha en herlig søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kan du ikke vise flere bilder fra huset ditt..
    jeg venter så på julebiler fra ditt vakre hjem!!

    jeg trordu har en veldig enkel med lekkert stil. som alt annet..

    ha en deilig søndag. hilsen Kina

    SvarSlett
  3. Så flott da
    jeg mener helstrøm var i det fengselet engang om de ikke har flere fengsler som er gjort om til spisested..det var iallfall fint der og sikkert kjempetøft med julemesse i fengselet:)
    ha en flott søndag
    bli gjerne me i julekalenderen jeg har gående på bloggn min
    klem

    SvarSlett
  4. Gjerne med i trekning på duftlys<3 Lisbeth.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥