onsdag 15. desember 2010

Nytt til mitt kjøkken

Foto: Tomines hjem, krus fra Florence, som kan kjøpes
på feks Home & Cottage

... er jo disse fine krusene fra Florence.. med en hjort på..
Jeg synes de var så fine, og passer perfekt til de med
hytte eller til å drikke rykende varm kaffe i stua nå i kulda.

Jeg er ikke så flink å vise frem kupp jeg gjør, men champagnekjøleren
du også ser på bilde er fra Kid, og koster utrolige 349,- så
den måtte jeg vise frem. Det store lyset i vase er gave fra en venninne.
( jeg har sett flere andre til tusenvis av kroner )

5 kommentarer:

  1. Åja, de var LEKRE de ♥ Florence har utrolig mye flott! Jeg har liksom ikke bitt meg merke i dette merket før jeg så de her på bloggen din, og nå er det slik at jeg MÅ sjekke disse tingene når jeg er på H&C... Var der i dag, og vesken var såååå fin! Skikkelig myk og god ♥ Love!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Kjempesøte krus! Florence har mye fint!

    Når det gjelder spørsmålet ditt om krans på døren min. Hvis du ikke vil bore i døren, kan du gjøre det som jeg har gjort hvert år: Du fester bare båndet fast med en sterk lerretstape, på toppen av døren. Den blir ikke synlig, og holder båndet støtt på plass.
    Så vil jeg gi deg et godt råd: Fest møbelknotter (kjøp gjerne den som du kan klippe til selv) på baksiden av kransen. Da unngår du at kransen slår eller skraper på døren. Lykke til!

    Ha en flott adventsuke videre!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Heisan så flotte krus,har fått dilla på hjorte ting for tiden . Artig å kunne gjøre noen kupp innimellom på interiør ting og Kid har jo en del fint....

    Ønsker dere en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Florence har utrolig mye flott, skal innom home ang cottage på lørdag så da blir det nok litt av både det ene og andre<3

    Ha en fantastisk kveld<3

    Hilsen veronica s

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥