søndag 23. januar 2011

Før og etter

Lesekroken som den er i dag. Jeg liker ikke liftgardinene ( men det er så
vannskelig å finne gardiner ) og jeg har lyst å bytte bordet med
en helt nydelig sort fra Day.. Kanskje jeg finner noen gode ideer
på messen?


Hei SØNDAG!!

I dag sov vi alle mann til kl 9 og nå er det straks frokost. Vi har
helt fantastisk nydelig vær, så det burde jo brukes til noe..
Kanskje vi reiser ut å aker litt..
Jeg  har lånt et teppe til lesekroken,
 men klarer ikke helt å bestemme meg.. Det er jo så lunt og godt
å gå på, men jeg tror egentlig jeg går for et fra IKEA som er mye lysere.
Jeg må også ut å kjøpe litt blomster for det er ganske så tomt rundt om
i krukker her i huset, og jeg har lenge ventet på å få Hortensia igjen.
Senere i kveld er det klokkepakking, og det er supert at det
tikker inn litt bestillinger igjen
( har ikke rukket å svar på alle mail enda... )
Er tilbake litt senere, må jo trekke vinneren i dag.
Enjoy your sunday.. I will!!

Farge på veggene er Sand dyne fra Nordsjø
( med fargekode forann som jeg ikke husker )

6 kommentarer:

  1. Åååå kjære vene - den esekroken er jo helt perfekt som den er!!!!!!!!
    Men det er nå engang slik at det er du som skal være fornøyd...kos deg på messen,kom meg dessverre ikke avgårde i år heller :(
    Får sikle litt på nettet i stedenfor :)
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Ha en fin søndag! Fin lesekrok!!!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempefin lesekrok:) Syns det var fint med liftgardinene å jeg;)

    SvarSlett
  4. WOW, for en nydelig lesekrok!!:) Utrolig vakker og lun, akkurat slik som et lesehjørne bør være. Du har et sånn aldeles nydelig hjem, og jeg blir nesten stum av beundring!!

    Ønsker deg en riktig fin søndag, og en god uke:)
    Klems fra Lene.

    SvarSlett
  5. Ble kjempefint med teppe i lesekroken, ser mye lunere ut da enn med et nakent gulv...
    Hva med lyse, lette gardiner, det går jo snart mot vår og sommer?

    SvarSlett
  6. hei
    kjempe koselig lesekrok, liker vesken på gulvet hvor du har blader oppi :) ha en fin kveld. klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥