mandag 17. januar 2011

Fra beige til sort på 1-2-3

Hei hopp mandagskveld.

Bilde fra stuen etter at jeg skiftet sofatrekk på søndag, fra beige til
sort.. Man kan jo ikke gjøre annet enn å elske Ektorp.
Nye tepper kjøpte jeg lørdag, og det passet perfekt.
Kommer med flere bilder, men nå er det opprydding på gang,
da vi har tømt et hus vi har lagret masse av våre ting i, og det
skal sorteres og ryddes på plass.. ikke moro, men det må bort!

Hva synes du om det sorte trekket? Moro å bytte litt..
Det beige trekket kommer nok på igjen når våren nærmer seg,
men enn så lenge liker jeg det lunt og godt!

OPPDATERING: fargen vi har brukt i hele huset
er Sand dyne fra Nordsjø med tallkode forann
( husker ikke tallkoden.. )

Ha en deilig uke, og såå deilig at det er varmere...

23 kommentarer:

  1. Kjempestilig ble det !!!
    Du har det bare såå lekkert !!

    Klems

    SvarSlett
  2. Rålekkert!!!!!!!!! Ble tøft og fint,og såååå godt med forandring:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Det ble - som forventet - veldig stilig!! :)
    Vet du at du har fått meg til å forandre helt stil på interiør. Helt ærlig er det jo ikke kommet så langt, man skal jo ha plass, tid og penger til alt... Men når jeg bytter ut ting henter jeg mye inspirasjon fra deg!! Og når jeg skal drømme meg bort henter jeg fram bilder fra det nydelige hjemmet. Du har det stilig, klassisk, lunt og koselig og masse eleganse. Å få alt dette til er imponerende!! :)
    Gleder meg til mer... Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Kor fint det ble da =) Kjekt med litt forandring =) Klem fra monica

    SvarSlett
  5. LIKE!!!
    Jeg liker dype farger og kontraster.. Deilig at det er forskjell på interiører etter årstidene :)

    Nyt morgendagen og takk for inspirasjon..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  6. Det ble veldig fint!:) Likte faktisk det mye bedre. litt annet enn hva alle andre har, hehe.. :)

    SvarSlett
  7. Lunt og fint,kjekt å kunne bytte farger på den måten.

    klem Anita

    SvarSlett
  8. Hei, synes det ble kjempe fint med det svarte trekket :-)

    SvarSlett
  9. Tove J: Tusen takk for hyggelig hilsen.. det må jeg si.. håper du får det til akkurat som DU ønsker og at du trives med det..

    jeg kjenner at jo eldre jeg blir jo lunere må jeg ha det..

    Det er veldig hyggelig at du blir inspirert..
    ha en fin fin uke du også!

    SvarSlett
  10. Veldig fint og stilrent!

    Ha en fin dag :)
    Klem Linn Veronica

    SvarSlett
  11. Ble kjempe fint med trekk bytte =)

    SvarSlett
  12. det ble kjempeflott med det sorte. vurderer å kjøpe ektorp sofa selv men er blitt litt usikker etter at jeg så på finn på brukte ektorp. de så slappe og litt dvaske ut. lønner det seg å vaske trekket litt ofte slik at stoffet ikke "strekker seg" ? h ser jo her at din har holdt seg bra

    SvarSlett
  13. Hei
    Det ble kjempefint med det sorte trekket.
    Er det lov å spørre hvor du har kjøpt det flotte speilet som henger over sofaen?
    Anita:-)

    SvarSlett
  14. Wow drit fin :-)Lisbeth.

    SvarSlett
  15. Utrolig fint!! Gøy å kunne bytte trekk på sofaen! Ektorp er genial!!er blitt så gla i bloggen din! Henter mass inspirasjon hos deg og d kommer godt m når vi straks går i gang m bygging av drømmehuset! God klem til deg

    SvarSlett
  16. Hei!

    Kjempe fint :)

    Jeg bare lurer på en ting, det beige trekket du har til ektorpen din er det det som må renses??? Har nemlig hvir\t ektorp og tenke kjøpe et nytt trekk. Er jo så enkelt når de bare kan vaskels i maskin, men har sett at noen må renses..

    SvarSlett
  17. Det ble skikkelig lekkert med det svarte trekket.
    Nydelig bilde fra stuen din. ;)

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  18. Hei anonym: har også sett at Ektorp på Finn ser veldig slitte ut etter kun kort tid, og vi har jo hatt vår i over 4 år nå.. OG VI BRUKER DEN, men det jeg gjør veldig ofte er at jeg bytter putene litt rundt om så de aldri ligger på samme sted lenge.. kanskje det er derfor??


    heihopp!!

    SvarSlett
  19. Vi har både sort og beige trekk som begge går i maskinen.. jeg legger det på når det er kjørt bittelitt i tørketrommel og helt tørt..

    det er virkelig helt topp å kunne vaske HELE sofaen i maskinen..

    lykke til med valget!

    SvarSlett
  20. Anita; speilet er fra IKEA.. Slettvoll har et som er prikk likt, bare gang opp prisen ca 25 ganger... Ikke så vannskelig valg?? I love IKEA, det er helt sikkert!!

    SvarSlett
  21. Hei:-)
    Kjempefint hos deg.Hva heter fargen du har på stua? God helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥