fredag 28. januar 2011

♥ Fredag med Sebastien Bruno og latte


♥ Tjobing fredag♥

Dette ser ut til å bli en fantastisk fredag.. Min lillesøster og kjæreste
kommer på middag i kveld og hun har fått streng beskjed om at
hun ikke kommer inn døren uten Macarones fra Sebastien Bruno på Frogner
MIIIINST 28 STK !!!!♥♥♥ Herremin for en lykke.. Har du smakt??

Men først så får vi en etterlengtet kaffemaskin på jobben.
En kaffemann kommer og viser oss "how to" make the
best coffe ever, vistnok fra et vidunder, og jeg forventer at min kollega
lager latte med hjerter eller andre figurer  i skummet innen
kort tid.. Jeg håper dere alle får en deilig fredag og skal
kose dere like mye som vi skal.
PS: Nå er det official: Jeg har meldt meg inn i ELIXIA, ( gulp ) og håper
jeg får sprettrumpe og flat mage i løpet av kort tid og ikke minst:
God helse!!
Jeg skal bare spise og kose meg ekstra mye denne helgen,
så jeg starter til uken.. Det viktigste først!!

11 kommentarer:

  1. Mmmmmm, det så HERLIG ut :) Det er viktig å kose seg ;-) Ha en fin fin frredag ;o)

    SvarSlett
  2. Hverdags-magi!
    Vi gleder oss.
    Macroner skal bli, men husk:
    One minute on the lips.... forever on your hips....

    Leste forresten over innbydelsen igjen og lo meg ihjel. Dette blir gøy.

    Love you.

    <3 H <3 .

    SvarSlett
  3. Viktig å nyte livet!
    Kos deg i helgen, og lykke til med Elixia-oppstarten;)

    SvarSlett
  4. Viktigste motivasjonen for trening bør være god helse og velvære:-))
    Kos deg med gode sjokolader og hyggelig besøk.
    Ha en flott helg:-)

    SvarSlett
  5. Du har jo ikke akkurat så mye å ta vekk.
    Ikke bli helt borte nå da:)

    SvarSlett
  6. God helg og nyt kakene de så nydelige ut...

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Nå må jeg nok ta en tur til Frogner å kjøpe macarones. Jeg har bare smakt de fra Pascal og det var himmelske så hvis disse er enda bedre GLEDER jeg meg skikkelig. Vi har fast tradisjon på mannens bursdag at jeg kjøper med macarones til bursdagskaffen :-)

    Ha en herlig helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Hei! jeg lurte på om du vet om jeg kan få kjøpt slike makroner i Trondheim? de ser sykt gode ut!

    Irene

    SvarSlett
  9. Hei:) De makronene i sukkertøyfarger tror jeg må være en skikkelig hit i år, synes jeg ser dem alle veier for tiden. Har enda ikke smakt dem da.. Er innom og leser i bloggen din av og til, kjempelekkert design og bilder (gleder meg til jeg kommer over stadiet "blogging for dummies" ;) Legger meg til som ny følger. Og du, tusen takk for tipset om sponplater som må grunnes. Er det DET som er grunnen til at Laura Ashley tapeten henger og slenger i skjøtene altså..? Vi tenkte det måtte være eksepsjonelt dårlig lim...jaja. En lærer så lenge en lever. Kos deg med Elixia medlemskapet. Spinning er kjempegøy. not. ;) God helg :)

    SvarSlett
  10. Du har fått en award!
    link: http://malingsdamene.blogspot.com/2011/01/award.html

    ;P

    SvarSlett
  11. Må du legge ut så mye kaker når jeg er på lavbarbo daaaaaaa! ;)

    Happy søndag til skrulla som på haugen bor.

    Heidi (Ugla som på Veme bor)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥