søndag 30. januar 2011

Frk ordning och reda!!

Lille Tomine ropte ut fra rommet sitt nå at; maaaaammaaaaa, kom å seeeee...

Å neeeei tenkte jeg, kom på at det hadde vært stille lenge og forberedet meg på det værste.. Men lille skatten hadde RYDDET rommet!!! Helt alene og på eget initiativ.. Rommet er som regel helt bombet og jeg har gitt opp å holde det ryddig.. Kan jo i grunn forstå at mye rot og leker over alt er mye mer spennende. Jeg ble inspirert og nå skal jeg rydde i mine klær.. Legger ut en del for salg litt etter hvert på bloggen bla chill og Odd molly.. Happy søndag, og enjoy!!

4 kommentarer:

  1. SÅååå flink søte Tomine er da!!! Gleda nok mammahjertet tenker jeg!
    Så har dere sol og i dag ser jeg, ser ut så den bryter igjennom her og nå, endelig:)
    Ha en herlig søndag!!! Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Så kjekt å kikke innom bloggen din - noko eg faktisk gjer omtrent kvar dag.
    Gledar meg til å sjå kva klede du vil selge, er nemlig stor fan av både Chill N og Odd Molly!!
    Ha ei god søndag vidare!!

    Mvh Ingrid på Vestlandet

    SvarSlett
  3. Jeg kan tenke meg hvor stolt hun måtte vært over å kunne vise deg dette? Noe hun hadde gjort helt selv!
    De er nå såå søte da!
    Men jeg kjenner igjen den følelsen du sikkert fikk da hun ropte...hehehe... det er som om det knyter seg litt i magen med det samme...:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥