onsdag 5. januar 2011

kjøkken bilder og spørsmål


Hei tjolahopp

Her er litt bilder fra vårt kjøkken som vi er så glad i.
Helt klart her jeg er mest også siden det er helt åpent til spisestuen
og dørene til stue og gangen her oppe kan lukkes igjen.. Det var
viktig for oss å tenke på når vi tegnet om huset, at alle fikk
sin "sone" og kunne være helt i fred med eller uten gjester
hvis det var ønskelig.. Det har vi fått til og det fungerer perfekt!

Vinduet ble akkurat like flott som jeg hadde håpet, og vasken
er under. Har også en bitteliten vask på arbeidsbenken til høyre
som gjør det lett å vaske grønnsaker osv.

Jeg får utrolig masse mail ang farger på ditt og datt og hvor jeg har
kjøpt div ting og hvem jeg er og hva jeg gjør osv. Det har virkelig
samlet seg opp i løpet av det siste året..
Spør meg gjerne her hvis det er noe du lurer på så samler jeg alt og
svarer om noen dager.. Er det ok?

Vinneren trekkes i kveld, men det er over 300 nå som har meld seg på
og noen er flere ganger så jeg sorterer ut nå..
Ha en fin fin kveld..
( hvis jeg kommer meg ut på ski i kveld så skal jeg jammen ta fotobevis.. )

24 kommentarer:

  1. Lekkertsmekkert:) elegant og gjennomført! Vil tro dere storkoser dere her inne ja!!

    Titt gjerne innom meg og bli med på min giveaway:)

    SvarSlett
  2. Lekkert kjøkken!
    Har sendt deg mail ang hello kitty klokke, har du fått de?

    SvarSlett
  3. Kjøkkenet ditt er rålekkert.
    Heldige deg:0)
    Ha en super kveld. Legger meg til som følger jeg, for her vil jeg inn igjen. Så utrolig mye flott.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Nydelig kjøkken,likte godt
    sjakkmønsteret på flisene.
    Godt nyttår!
    Ha en fin kveld.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Her er det flott, har fulgt deg en stund og nyter fortsatt synet av det vakre hjemmet ditt:-))
    Klems

    SvarSlett
  6. Nydelig kjøkken! Heldige deg...
    Ikke meningen å melde meg på flere ganger, men man blir så ivrig når man ser hvor fine premier det er og så plutselig er man ikke sikker på om man har husket å melde seg på da det første giveaway-innlegget kom ut...Og så blir det dobbelt opp... :(
    Håper du får en fin dag:)
    Vennlig hilsen Lillian.

    SvarSlett
  7. Sukk og dån....
    Drømmekjøkkenet mitt du har ;) det er bare såå flott og lekkert !!!!!!!
    Gå på ski ?? Her må jeg snart finne frem vadestøvlene !!
    Kos deg på tur da :)

    Klem,kari

    SvarSlett
  8. Hei syns at du kunne lese kommentarene under hvert innlegg du har,og svare der.Har forstått det slik at dere som har blogg vil ha kommentarer,og da viser man sine følgere respekt med å svare dem.Forøvrig en flott blogg du har :))

    SvarSlett
  9. Hei. Vanvittig flott kjøkken. Virkelig noe å drømme om! Spurte tidligere om hvor du har fått tak i de flotte spisestue stolene. Prøver igjen her! Kjempemorsomt å følge bloggen din, en av de absolutt beste jeg har vært inne på!.
    Nordlandshilsen fra Marit ;-)

    SvarSlett
  10. Nydelig kjøkken du har! :)
    Har forresten en give away inne hos meg jeg også, så du er velkommen til å delta.

    Klem

    SvarSlett
  11. Så fint kjøkken dere har!
    Jeg suger til meg alt av kjøkkeninspirasjon, for vi skal ha nytt kjøkken i løpet av året. (Min mann har lovet meg:-))
    Vi skal ha samme stil som dere, med grue også. Det eneste jeg er "redd" for, er om det blir for mye overskap hos oss.
    Jeg får ikke til å legge tegnigene jeg har fått ut på nett. Det hadde vært greit, så kunne man få tips av folk som selv har pusset opp...

    Deres kjøkken ser i alle fall lyst og luftig ut!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  12. Sier det igjen jeg; kjempe flott kjøkken!!:) Og nydelig bord du hadde dekket til lunsjen:)
    Håper dere koste dere masse.

    SvarSlett
  13. Nyyyyydelig kjøkken!!! :)

    SvarSlett
  14. Skjønner veldig godt at dere er fornøyd med kjøkkenet deres. Hadde jeg også vært om jeg hadde hatt det;). Du har helt sikkert skrevet det før da men.. Hva slags type kjøkken har dere? Merke? Ser at dere har benkeplate i tre, hva har dere behandlet den med? Beis? Oljet den inn? Farge?? Jaja, det var nå hva jeg lurte på;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  15. Fantastisk nydelig kjøkken,forresten hele huset er helt etter min smak...Om jeg skulle bygd hus engang,måtte det blitt noe slikt..Kan godt skjønne at dere stor koser dere i huset,må være digg å få det sånn som en har drømt om :) Takk for masse flotte give aways og koselig blogg... Må innom daglig,selv om jeg ikke legger igjen"spor" hver gang :)
    Mvh ei utflytta Hønefoss jente.Merete S

    SvarSlett
  16. Hvis jeg ikke vinner det sengetøyet så skal jeg stikke spiker i pølsa di i mai! Kjøkkenet er som alltid...vakkert! Og det er du med! Smøøøøøøør!

    Nei dæven, nå erre mye surr her. Kanskje jeg skal jobbe litt? Hm.

    SvarSlett
  17. Nydelig kjøkken, du har et så flott hjem...

    SvarSlett
  18. LEKKERT LEKKERT LEKKERT! :-) Vinduet over vasken er prikken over ien!
    Håper dere har det fint om dagen! Jeg synes det er deilig med hverdag igjen, og ser frem til helg.

    Godklem J ♥

    SvarSlett
  19. Kjøkkenet ditt er virkelig lekkert. Du har skikkelig sans for detaljene som gjør det så lekkert. Jeg er ofte innom bloggen din, men har vårt dårlig på å legge igjen spor, men det skal jeg bli bedre på ;)

    Ha en strålendes dag ;)

    SvarSlett
  20. Hei! Jeg lurer på hva den fargen du har på kjøkkenveggene heter?? elsker kjøkkenet ditt :) Hilsen Elin:)

    SvarSlett
  21. hei.
    likte kjøkkenet meget godt og som noen andre også hadde kommentert var vinduet over vasken knall fint. Jeg lurer også på hva fargen på veggene heter ? :) super blogg du har ;)
    mvh siw (fam-kristiansen.blogspot.com)

    SvarSlett
  22. Lekkert kjøkken!!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  23. For et nydelig kjøkken du har! Masse flotte detaljer som ikke finnes i alle andre hjem. Jeg likte så godt det overbygget over stekeplatene. Og glasskapene. Og den herlige slagbenken med puter i nydelige farger. Og vinduet. Og takrosetten. And so on!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥