mandag 10. januar 2011

På lagersalg...

Heisann hoppsann

I dag har jeg vært så heldig at jeg har vært på lagersalg før
noen andre og plukket med meg noen godsaker fra en
nedlagt veskebutikk..

Jeg falt pladask for denne jordmor vesken i sort skinn som er like
perfekt til å ha mine blader i som jeg hadde trodd. Til dere som
bor i Hønefoss eller nærheten så MÅ dere reise å se.
Salget åpner for alle om ca 14 dagers tid..
Denne herligheten kostet 300,- og er verdt hver eneste krone.
Selv om vesken er helt ny, ser den litt slitt og gammel ut,
helt perfekt hos oss, og kjempestor!!
I love...

TV-stuen nede har også fått en bare bittelitt
mindre.. Var den ikke morsom??

19 kommentarer:

  1. Så fin den var!:) Hvem butikk er det i Hønefoss?? Jeg bor nemlig i Hønefoss, så da kunne jeg jo tatt meg en tur! Hihi:)

    SvarSlett
  2. Så festlig!! Litt annerledes men såå fin avis/bladkurv! I like! :)

    Ha en fin dag!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Hei Maria.. heldige deg.. kommer annonse i avisen, også skal jeg si fra her på blooggen..

    hvis ndu vet du skal ha en, så kan du sende meg en mail, så kan du sikkert få hente den ut før.. ramboline97@gmail.com

    SvarSlett
  4. Camilla... yes.. jeg tenkte just presis det samme... kan jo brukes til filmer og tepper eller puter.. Den er jo så fin... jeg er så glad så glad!!

    SvarSlett
  5. L E K K E R!!

    Skal følge med i spenning :) Dette må man jo ha med seg..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Denne var jo bare lekker!!Ha en fin ny uke..Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Ååå..den var råfin!! Skulle gjerne hatt en sån. Dessverre så blir det litt for langt å kjøre til Hønefoss for denne (bor i Moss) :-(.

    Mvh
    Christine

    SvarSlett
  8. Kjempefin!
    Og genial til blader ♥

    Klem line

    SvarSlett
  9. åh, for en stilig veske!!! perfekt for blader!

    klem beate

    SvarSlett
  10. Jeg bor jo også i Hønefoss og har vel litt veskedilla, hehehe...
    Denne store vesken du har kjøpt er jo en utrolig flott "jobbveske" også da?
    Men helt super til blader...

    SvarSlett
  11. Kjempe stilig =)
    Den gjorde seg liksom veldig der du har plassert den. Og det synes ikke at den er ny. Jeg vil heller si at den har et vintage-preg =)
    (I hvertfall ut i fra bildene)

    SvarSlett
  12. Rett og slett som skapt for kroken din her!!!!!!!!!!!!!! :)))
    Herlig!!!
    nattatoveklem:)

    SvarSlett
  13. Den var skikkelig stilig og rommer sikkert masse blader. Lekker lesekrok du har ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  14. Oj, så kul den var :)

    Må kanskje passe på det lagersalget der da! Skal følge med.. Hm, forresten jeg har jo gitt meg selv kjøpestopp.. Men ikke fra nødvendigheter da! Og en veske er jo det! Hehe..

    Klem

    SvarSlett
  15. Kjempe flott veske, artig ide :-)

    Ha en fin dag i snøværet

    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Digger den :-)

    SvarSlett
  17. Oki, da får jeg bare vente å følge med på bloggen her da:) Studerer her i byen, så har ikke tatt meg råd til å ha avis, så annonsen der vil jeg nok ikke få med meg, hehe:)
    Den kofferten du kjøpte passer ikke helt inn i min leilighet, selv om jeg syns den var veldig kul, så tenkte å se om jeg kunne finne noe annet interessant der da vettu:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥