søndag 2. januar 2011

Vårt soverom


Tjolahopp søndag!
Guri så rastløs jeg er... nå er all jul ute av huset, og i morgen
skal jeg på Mester Grønn og kjøpe nye blomster. Gleder meg til å
kikke på blogger som gjør klart for vår.. DET er da virkelig en deilig tid...
Jeg er virkelig ferdig med jul nå, selv om det er har vært veldig kos..

Bildene er fra vårt soverom, en kommode som har fulgt meg
i mange mange år, ( har lyst å male den sort men veggene er så
mørke på soverommet så den får være som den er tror jeg )

Speilet er det samme som vi har i gangen, og på gjestebadet.
Matt gull og sort.. jeg elsker det...

Håper alle får en fin fin søndag, med eller uten jul i huset.
Nå er det litt kveldsmat og så litt søndagskos for oss store

Søndagsklem fra Veronica

16 kommentarer:

  1. Nytt år, ny frisk! Du er likevel mer effektiv enn meg, for her er ikke julen ute ennå. Godt med nytt år, nye muligheter. Må kjøpe meg noen nye blomster jeg også, julestjernene er iallefall ute av hus! Ha en flott kveld og en effektiv uke :)

    SvarSlett
  2. Da har vi samme plan i morgen. Ut med slitme amaryllis og svibler:-)

    SvarSlett
  3. Innom for å ønske godt nytt år! Er imponert over klokkeaksjonen din. Tenk så flott at noen gjør mer enn å tenke..
    Utrolig fine bilder du viser;) forstår godt at du elsker speilene. Nydelige!
    klem

    SvarSlett
  4. Nytt år og snart ny vår. Julen er straks pakket ned her også. Sier som deg at jeg gleder meg til å følge med i blogglandia for inspirasjon fram mot lysere tider.
    Vakkert soverom
    Ha det vakkert du med
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  5. Nydelig kommode! Det er så koselig med møbler som følger en.

    Jeg koser meg med litt jul enda jeg. :) Ha en finfin kveld! Klem!

    SvarSlett
  6. Hei Veronica
    Jo, det er koselig med jul, men det er godt å få den ut når vi nå er inne i det nye året :) Jeg skal ta å rydde ut jula i morgen – har ikke hatt overskudd i det hele tatt i dag :) men blir godt å få ting på plass igjen… Fine bilder hos deg også, og så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2011.. Ønsker deg en fortsatt fin kveld videre, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Hei på deg, så artig at du fant veien til meg! Jeg er ny i denne bloggeverdenen, derfor blir jeg så glad når noen finner veien inn til min lille blogg:) Så da fant jeg altså din blogg, og ble helfrelst. Bare en ting å si nydelig!!!Din blogg vil jeg følge!
    Ha ei fin uke i ett helt nytt og ubrukt år.
    Klem
    Ann Kristin

    SvarSlett
  8. Godt Nytt År Veronica og jeg gleder meg til å følge deg dette året også:-) Julen borte hos meg også og nå venter jeg bare på litt vinter og vår inspirasjon......Lykke til i den første uka av 2011....:-) Klem

    SvarSlett
  9. Hei
    Du vet jeg liker stilen din, helt meg, så kommer dette innlegget med små krukker, nydelig potteskjuler, kjempefin kommode og speil.
    Liker !!!!!

    Nattaklem

    SvarSlett
  10. Lekkert!!

    Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å vente noen dager til med å rydde ut julen, men etter en runde i blogglandia, er jeg visst rydde-og-vaske-ut-julen smittet og tenker å gå løs på alt i morgen kveld... Hehe, så lett påvirkelig var visst jeg! :)

    Nå er det straks kvelden her, så vi er klar til dyst med jobb og arbeidsuke i morgen tidlig!

    Ha en fin søndag og mandag i morgen!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  11. Hei Tomine

    For en fantastisk flott blogg du har. Et friskt pust til alt det slitte hvite. Du har en stil sonm er utrolig hyggelig, og du skriver så varmt og levende.

    alle gode ønsker for 2011 til deg og din famile.
    Tusen takk for flotte klokker vi fikk tilsendt!

    SvarSlett
  12. Hei.

    Tusen takk for hyggelig hilsen.

    Flotte bilder du viser her. Veldig lekkert.

    Godt nytt år til deg og dine.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  13. Så nydelig et soverom dere har...tror det blir fint å beholde kommoden hvit ja. Ha en superfin dag..

    SvarSlett
  14. Kjempelekkert!



    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  15. Hei. Hva heter fargen på veggen i stuen? Mvh Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥