fredag 4. februar 2011

♥♥♥

Foto: lånt fra weheart, som jeg har satt sammen i kollage og selvsagt
strødd på med hjerter.. for om 10 dager er det Valentindagen




EF dagen i dag ( Endelig fredag )

Nå er det bare 10 dager igjen til Valentindagen, og det er så
kos å gi en LITEN gave men som det er gjort veldig
stas med.. jeg tror jeg vet hva jeg skal lage til mine 3 kjæreste..
Vet du?? Bildene gir jo litt tips..


Ville ønske dere alle sammen en deilig fredag..
Vi skal storkose oss litt alene vi
jentene også får vi overnattingsbesøk i dag..  Men nå
aller først skal jeg hente verdens deiligste kaker til jobben
( de må jeg jo kanskje ta bilder av.. )

Veronica

8 kommentarer:

  1. Så lekker kollage med lekre bilder. Små gaver til å glede familien med høres jo veldig koselig ut. Ønsker deg en flott helg ;)

    SvarSlett
  2. Wow, så rååååsa;) Hihi ♥
    God helg til deg og Tomine-mor og - kos dere;)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Rosa og lekkert :) sjikkkelig jentete på en jentedag :)

    Ha en fin helg.

    Lene

    SvarSlett
  4. Så flott montasje du har satt sammen. Hvilket redigerings-program bruker du?

    Gleder meg også til Valentines :):) -selv om mannen min reiser til Milano på kvelden, buhu..
    Håper en av mine single venner vil ha en date med meg:) hihi..

    SvarSlett
  5. Hei Camilla... jeg bruker litt forskjellig.. av og til Picasa og av og til Photoscape..
    øver meg på begge to.. masse å lære..

    men mest av alt så blogger jeg faktisk fra mobil, og rediger PÅ mobilen,,, masse fine programmer å kjøpe til iphone også..

    Dere må kose dere masse føøør den 14.dag.. det er jo lov å snik begynne... feks den 13??

    ♥♥♥ happy weekend..

    SvarSlett
  6. Lekre bildekombinasjoner
    rosa rosa rosa
    god helg til tominejentene
    klem fra meg

    SvarSlett
  7. Nydelig kollage! ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥