onsdag 9. februar 2011

DIN i Hønefoss


DIN kaffebar i Hønefoss har så fint interiør.. jeg er HELT sikker
på at når de lagde stedet så hadde de meg i tankene.
Som om jeg skulle innredet selv.. sort og lekkert...

Hei onsdag

Dagene flyr og det er snart helg igjen.. Jeg skulle egentlig på jentetur
men så fant jeg ut at det var jo morsdag på søndag, så da blir
jeg hjemme og regner med å bli kåret til årets mor av mine
søte små og en stor!!♥


Jeg ville vise frem bilder fra vår nye trendy kaffebar her i Hønefoss
fordi den er bare så fiin.. alltid med herlig musikk og deilig mat
.. jeg valgte å legge bildene i en bok for sååå lekkert
synes jeg det er i denne kaffebaren.. Jeg tror, om jeg ikke tar helt feil at
innhaveren, en ung mann, har pusset opp og laget alle møblene selv.
Jeg prøver å få til et jentekalas her i disse lokalene med vin og
deilig mat, perfekt til helgekos.. Det MÅ bli snart..

Det selges også masse deilig ting som sjokolade, oljer, kjeks, interiør
tepper, puter osv osv... Det er vistnok ikke åpent på søndager
enda, men ellers alle dager.
Og sist men ikke minst; eieren øver seg på macroner, så
JIPPI!!!! nå kommer de til min by og jeg kan ikke
gjøre annet enn å elske det like mye som jeg elsker macroner.
♥♥♥

Ha en suprfin dag alle, og tusen takk for alle mail jeg fikk
om bilde under.. Den grønne jakken er fra Culture og armebåndene:
foreløpig en liten hemmelighet

ENJOY LIFE
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Nei, man må passe på og være hjemme på morsdagen ♥ gleder meg jeg, er alltid så koselig;)
    Så kult at det blir macroner i nærmiljøet ditt da, hihi...

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg skal til Hønefoss neste uke. Skjønner hvor jeg må stikke innom...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥