fredag 4. februar 2011

DIN kaffebar i Hønefoss

Dette er de faktiske kakene vi spiste på jobben i dag, og det er helt klart
vår nye fredags myys.. Pasjonskremkake bakt inn igjen i denne.. åh.. ja det var bare så
godt.. og jeg har faktisk 2 til som skal spises i kveld.. nam nam
De kommer fra DIN kaffebar i Hønefoss, som har
et helt utrolig flott interiør, så jeg skal jammen vise frem litt bilder som også
har masse lekkert interiør fra bla Halvor Bakke og Lama.
Vi har i grunn en ganske så fin by, med flotte butikker og
nå deilige kaffebarer...

9 kommentarer:

  1. Mmmmm nam nam:)
    Det er fredagslunsjen sin det tenker jeg;) Og så heldig du er som har to til:)

    Kos deg masse i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. OMG.... de såg bare helt fantastisk gode ut.

    Heldige deg som har to til da ;) Kos deg!

    SvarSlett
  3. De så himmelske ut. Jeg må smake, neste gang jeg skal til Hønefoss, om ikke så altfor lenge, håper jeg:DDD klemz

    SvarSlett
  4. Ser nydelig ut :)
    Helt enig, selv som innflytter er jeg helt frelst både med byen og omgivelsene rundt.. Love it :)

    Ha en skjønn helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Oioioi, så deilig de så ut! :)

    Og tusen takk for fineste kommentar vennen. Setter jeg utrolig stor pris på. Det blir kjempespennende å 'brette' ut hjemmet sitt, og jammen synes jeg du bør si ja snart også altså! ;)

    Håper dere får en fantastisk helg!
    GODKLEM

    SvarSlett
  6. Hei,
    mitt første besøk hos deg, men jeg kommer nok tilbake, mmmm så mange deilige cupcakes!

    God helg og god hilsen fra Nanni ~

    SvarSlett
  7. Jeg skjønner at det har skjedd endel i Hønefoss de siste årene. Jeg har bodd og studert i Hønefoss i 4 år - 4 fantastiske år, men noen skikkelig cafè fantes ikke på den tiden. Utrolig lenge siden jeg har vært i byen nå, men det spørs om jeg ikke må ta en tur snart og smake på de herlige kakene på DIN kaffebar :-)

    Ønsker deg en super helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. De så veldig frsitende og gode ut.. Hvis de har åpent på søndager så kan det hende vi rekker å svinge innom og handle med noe godt på hjemveien. Skal i bryllup på Hønefoss om to uker ser du. Eksakt hvor på Hønefoss befinner denne kaffebaren da??

    God helg.
    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  9. Hei, jeg er innflytter (bor i Hole). En dag jeg gikk en litt annen vei enn jeg pleier, så jeg en litt mørk, men trendy kaffebar (på vei fra Storgt mot bussene), er det denne du mener? Jeg er stor tilhenger av Fengselet. Ikke dyrere enn vanlig lunsj i byen, men et par hakk bedre, og tiltalende interiør.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥