onsdag 2. februar 2011

Et gammelt sminkebord fra slottet?


Sølvbokser fra Kid Interiør, mine favobøker, ramme
uten bilde ( så det just nu ja...må gjøre noe med det ) ♥


Onsdag♥

Jeg var jo så heldig å finne dette fantastiske sminkebordet
i Danmark, og det til en billig penge. Vissnok hadde det stått på
et slott... meeeeen jeg vet ikke helt det... Et stempel under sier 1869
og det er gammelt nok det.. for all del..

Meningen var at Tomine skulle få det, men enn så lenge har
det plass som mitt nattbord.. Hun vil nok ta det i bruk etterhvert.

Vi jentene i huset blir heeelt alene fra i morgen til søndag, da far i huset skal på
snøscooter tur ( kurs sier han.. særlig sier vi..  ) og selv om vi er aldri så
glad i Mr. P, så gleder vi oss veldig til å kose oss HELT
alene.. Da er det pysj hele lørdag, lakking av negler og
en stoooor dose med gotteri..
Og ikke mist så rekker vi å savne verdens beste for oss..

Stol: Villa Collection, ( som forøvrig er slått konkurs.. snufs  )
 stipet tapet Borås fra Maleriet
i Hønefoss, lampe fra snille mamma og lysestaker
loppis som er lakket sorte.
( veldig Tine K synes jeg. )


11 kommentarer:

  1. Very nice nightstand, I lake it!
    Kisses.

    SvarSlett
  2. Flott sminke bord,kan tenke meg en viss frøken vil bli sittende der noen timer etter hvert.
    Vi å liker godt å ha far hjemme men samtidig synes vi det er kjempe koselig med jente tid <3
    Kos dere masse

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Nydelig det sminkebordet!
    Og du skal ikke se bort i fra at det har stått på et slott, er jo så mange slott i Danmark, så hvorfor ikke;) En prinsesse (eller dronning, hihi) verdig er den i allefall, lekker smekker!

    Hørtes kos ut med hjemme-alene dager og pysj hele dagen;) Kos, kos ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Det var veldig fint. Sissel.

    SvarSlett
  5. Så lekkert!! :) Skulle gjerne hatt et slikt på soverommet jeg også.

    Håper du får en fin kveld!
    Godklem

    SvarSlett
  6. Rålekkert sminkebord :o) Me like! Kan tenke meg at snuppa di også kommer til å elske det når ho blir litt større :o)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Kjære deg!
    Har ikke fått besøkt bloggen din på et par-tre dager, så jeg måtte bla meg litt tilbake. Og du, den historien om Else var bare en utrolig tankevekker. Jeg jobber selv på en barne/ungdomskole og har i dag skrevet ut historien og levert den videre til leder av FAU. Det er en dame som virkelig har grepet fatt i det med mobbing. I morgen skal jeg sende historien videre til alle de ansatte på skolen. Takk for at du bryr deg og deler med oss.
    Klem Berit

    SvarSlett
  8. LEKKERT! Elsker de svarte detaljene. STILIG!!
    Det er bare så lekkert hos deg :)

    Høres ut som fantastiske helgeplaner :) Sånne dager er gull verdt i en hektisk hverdag..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. Flotteste sminkebordet, en prinsesse verdig<3

    Jeg har et sminkebord som står og venter på meg hos svigermor. Ingen anelse om hvordan det ser ut, annet enn at det skal være flott.. spent kjenner jeg:)

    Jentekos er toppers! Imorgen er det fridag med prinsessa mi, skal vi kose oss:)

    Nyt torsdagen!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  10. Du selger vel ikke tilfeldigvis sminkebordet?:)

    mvh sara

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥