mandag 28. februar 2011


Jeg måå bare få vise dere hva jeg fikk i posten på lørdag..
Jeg har jo lenge tyvlånt Tomines nydelige blomsterspenner
som jeg setter på sko, jakker, kjoler osv osv... men
det er ikke alltid like populært..
Så da bestilte jeg meg noen helt selv av
 " Den lille prikken over i'en " damene som lager disse
nydelige blomstene for hånd.. jeg har en god del flere ting fra de
og jeg kan vise mer senere..

Er ikke disse blomster spennene nydelige?
I love, og de skal garantert bli med meg til Beitostølen
nå i helgen når jeg skal på jentetur.. åh som jeg gleder meg..
Antrekk begynner å bli klart og vi gleder oss til å feire den ene av oss
som fyller 40 år..

4 kommentarer:

  1. Lekkert!!!

    Ha en fin ny uke!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Alt var bare lekkert;)

    Ha en fin dag.

    W

    SvarSlett
  3. Lekkert bilde!
    SÅ mye flott stæsj;))
    De store blomstene er kjempefine!
    Ha en fin uke frøken strøken;))

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Vakkert fra Den lille prikken over i'en :)
    Og flere skjønne armbånd.. Valgets kvaler :)

    Ønsker deg en flott jentetur til Beitostølen!
    Tenker det blir masse kos, latter og mimring :)

    Her er det vinterferiekos og late dager (også litt foran symaskinen..)

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥