søndag 20. februar 2011

Kickstart

God morgen!


I går var mr. Love superflink på kontoret, listet ferdig og monterte opp alt vi har kjøpt inn av møbler.
Jeg selv gjorde ytterst lite mens jeg ventet på at det skulle bli ferdig, og la meg kl halv 11.
Våknet av meg selv halv 8 i dag, har drukket kaffe og lest i min bibel, Hennie Interiør.
Det kaller jeg kickstart på dagen... Nå er jeg så klar til å innrede kontoret!
Happy søndag, håper jeg rekker å ta bilder før mørket kommer...

Nytt lys fra Lene Bjerre.. utrolig fint
og brenner nydelig..
 

9 kommentarer:

  1. Så deilig å få gjort unna ting,gleder meg til å se det ferdig.
    He he bibelen, ja da leser vi samme bibel.....
    Lykke til med innredningen av kontoret.
    Ha en fin dag i kulda

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Da tok vi kvelden likt i går. :) Ha ha, snakk om slække halvgamle kjæringer da gitt ;)

    Ølfestival i Hønefoss, og vi legger oss før de fleste unga. He he.

    Heidi.

    SvarSlett
  3. I lake it very elegant!
    Kisses and happy new week.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en god søndag
    jammen tidlig oppe..

    SvarSlett
  5. Så flinke! Blir spennende og se;)
    Nydelig bilde, elsker slike blomster i kurvpotte!!

    Ha en fin søndag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Av og til er det så deilig å legge seg tidlig - selv om det er helg. Klokken er tolv og du har sikkert allerede fått mye ut av dagen!

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Tittar innom for å helse på og å få ønskje deg ein fin søndag. :)

    SvarSlett
  8. Haha...morsomt å kalle Hennie-boken for bibel...men det kunne vel ikke komme nærmere sannheten med sine himmelske bilder som man kan bli aldeles salig av *lol*
    Tipper på du får en tipp-topp settepåplasstingenedag...storkos deg og så gleder vi oss til bildene til kvelden...ikke noe press altså;))
    toveklem:)

    SvarSlett
  9. Så lekker spisestue du har! Hvor kommer spisebordet ditt fra? Ser veldig fint ut, og med de stolene til..superbra!
    Jeg følger med på bloggen din og ser vi har veldig lik smak ;-) I like!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥