fredag 11. februar 2011

Litt rart ...

å vise en do kanskje -  for denne helgen går nok
ikke rett i dass.. men hadde så lyst å
vise et helt sort bad.. Bilde er fra badet i det
forrige huset vi bygget, og det er ganske tøfft synes jeg

Jeg kikket på bilder i går fra vårt forrige hus, og det sorte badet.
Er så glad vi har valgt sort igjen og går for ganske lik stil
i nye huset.. Flisene på gulv blir lik de vi har i gangen se HER
og de på veggen ganske lik de på bilde over..

Nå må vi bare brett opp armene og få begynt. Alt er kjøpt
inn og jeg gleder meg sååå til å bruke badekaret som ble
kjøpt for evigheter siden...
Det er faktisk det siste rommet i huset som ikke er klart,
så vi har greid mye på et drøyt år synes jeg..
Prøvde å finne bilder fra gjestebadet, men fant kun noen
mobilbilder, så det må jeg huske å ta bilder av..
Vi har jo så fint laaangt kirkevindu på det badet...
I kveld skal jeg og storebror på kino og se:
Jeg reiser alene, lørdag er det bare kos og
litt makron baking hjemme, så skulle det
være klart til å være prinsesse for meg en hel dag:
nemlig på selveste morsdag

11 kommentarer:

  1. Det er et modig valg, men utroooolig kult!!!
    Ikke mange som skilte med maken, nei! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
    God helg!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Kjempetøft ! :) Gleder meg til å se det ferdige resutatet jeg også...

    Ønsker deg og dine en strålende helg med kos og glede ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert det badet/ toalettet! Det er mørkt men samtidig ser det jo så lyst ut!!
    God smak har du, det er det ingen tvil om:)!
    Håper du får en fin fin helg!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  4. Lekkert bad!

    Ha en riktig god helg!

    mvh umulie

    SvarSlett
  5. Ja badet deres blir nok kjempe lekkert! Blir artig å se resultat! Sist dere holdt på med et rom var det jo kontoret....hvordan ble det?? Har ikke sett noen bilder derifra?? Det må du vise:-) Og den fine vinetikett tapeten:-) Lekker den altså!

    God helg Veronica! *

    SvarSlett
  6. I lake it, beautiful!
    Kisses and happy weekend.

    SvarSlett
  7. Så kjekt å se at andre og tør velge sort bad!

    Vi har og sort bad i huset vårt og grøss så mange (negative) meninger alle hadde om det underveis! Da var det greit at jeg var sta som ei geit og ikke lot meg påvirke :) Pipen fikk jaggu meg en annen lyd når de fikk sett det ferdige resultatet ;)

    Gler meg til å se badet deres når det blir ferdig!

    SvarSlett
  8. Nydelig med sort!!! Stilen din er lekker!ha en flott helg!

    SvarSlett
  9. Nydelig, sier jeg!
    Lo godt av din og "srorebror's" ordveksling paa FB i gaar -))
    -Sylvi

    SvarSlett
  10. Kun en ting si, LEKKERT !!! Har sort og hvitt bad selv også:)

    SvarSlett
  11. Du og de makrnonene *mobb,mobb*
    Kos deg masse i helgen - og vær fornøyd med stilen på badet om den ligner denne....kjempetøff!!!!!!
    toveklem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥