mandag 14. februar 2011

"Pimp" de lux

Mens vi venter på ny kolleksjon fra Pomp de lux som blir lagt ut 9. mars har
jeg enkelt pimpet en cardigan til Tomine med sløyfer langs kragen.. Så søtt og så enkelt!
I mars skal jeg holde Pomp de lux party hjemme, med 14 kjøpeglade jenter der de fleste
satt klar i fjor ved PC kl 10- da startskuddet gikk og Pomp de lux åpnet for høstkolleksjonen..
Ganske ivrige kan man si.. det blir jo solgt ut så fort så gjelder å være rask ...
Jeg gleder meg til å se hva som kommer nytt og har kikket litt på nettsiden..
Det ser like bra ut som tidligere, og jeg gleeeeder meg..
Fantastisk klær til små jenter og gutter..

8 kommentarer:

  1. For en morsom og kreativ liten detalj!
    Supersøte sløyfer! :)

    Silje :)

    SvarSlett
  2. Ja herlige klær! Jeg venter også veldig spent, og 17. mars går mitt Pomp de lux partyet av stabelen...Gleder meg og jeg tror det blir stoooor salg...Nærmere 20 damer ville og forventningsfulle...hoho...Klem

    SvarSlett
  3. HELT enig med deg! venter spent på 9.mars selv og 21 .mars skal jeg ha visning her hjemme! gleder meg og lurer på om jeg klarer å vente med bestilling, redd det blir utsolgt!

    ha en fortsatt fin fin mandag!

    SvarSlett
  4. Utrolig fint og så lite som skal til: )

    Du har en fin blogg. Fine bilder og mye inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Så fint det ble:)
    Jeg elskeer Pomp de lux klærne.

    W

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)

    Ja det går lettere nå:) Det eneste som er i vente nå, er dagen hun døde. Ellers har jeg vel vært igjennom alle disse merkedagene.

    Ha en fin dag:)

    W

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥