torsdag 10. februar 2011

Skinn armebånd og stæsj

Pris på dette er kr 180,- inkl frakt

Heihopp torsdag ( snart helg )

Ville vise dere hva jeg har holdt på med en liten stund nå
og hva som så vidt har kommet i hus hos oss.

Jeg jobber til daglig med import fra Kina ( ikke innen klær eller mote )
og har derfor litt kontakter i Kina.
Har lenge hatt lyst å ta inn armebånd, stilig , lekkert OG billig,
og det være ekte skinn..

Pris på dette er 200,- inkl frakt

I lang tid nå har jeg likt skinnarmebånd men det er ganske stiv pris på de
i butikk synes jeg og ikke så kraftige som jeg liker.
Gøy med litt variasjon og bruke flere samtidig.. 
( mulig det har noe med min supercrush på Morten Harket på 80-tallet å gjøre
at jeg liker disse så godt... men det er ganske tøfft da... )

Pris kr 140,- pr stk inkl frakt, som på bilde kr 280,-
( jeg har 2 like på meg som hver har 3 rader )

Jeg har foreløpig bestilt 50 av hver, og det er flere modeller
enn det du ser her.. Det kommer bilder etterhvert som
de kommer inn..

Do you like?? Alt sendes fraktfritt.
Send meg mail på ramboline97@gmail.com
om du vil stå på liste..

17 kommentarer:

  1. Utrolig flotte, me like:-)

    Ha en flott dag , Anita

    SvarSlett
  2. Jepp...jeg liker!

    Jo mer dill, jo bedre...her skramler jeg ivei om morningen, så må jeg ta av armbåndene i løpet av dagen da det blir litt vel mye klapring...tjhii....Knall fine!

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Vil gjerne kjøpe... hvordan? Ann Kristin, Hole

    SvarSlett
  4. Kjempe fine,me like også ja:)

    Ha en fin torsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkre :-)
    Gleder meg til å se flere bilder

    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Kjempestilig! :)

    SvarSlett
  7. Kjempe fine armbånd! Likte de på bilde nr 1.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Kjempetøffe!!!

    Vil gjerne bestille :)

    Hilde

    SvarSlett
  9. Jaaa :-)
    jeg vil gjerne kjøpe! :-)
    Superfine!
    Sender deg en epost:-)

    SvarSlett
  10. lekkert!
    Elsker slike litt tøffe skinnarmbånd jeg og;)
    Blir spennende og se alle modellene... Likte veldig godt de første bildet jeg da, men står det noe på de? Er ikke så lett og se...
    Spennende med armbånd-import da;)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Så flotte di så ut
    Venter i spenning på flere bilder så kanskje jeg sender deg en mail

    SvarSlett
  12. Mail sendt og bestillt.
    Gleder meg veldig!

    Knallstilige!

    -monica-

    SvarSlett
  13. Hvor lange er de?

    SvarSlett
  14. De var kjempe fine! likte de øverste, men hvor lange er de?

    Anette

    SvarSlett
  15. Kjempe lekre armbånd, så jeg har sendt mail ;)

    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett
  16. Hallo!
    Ja de var fine:)!! Utrolig hvilken pris man kan få da det ikke går gjennom mange ledd:)!!
    Jeg bestilte noen klokker for en tid siden (rundt 20 jan), tar det lang tid før de kommer?? Venter spent vet du,)!!
    Ha en fin fin helg!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥