mandag 7. februar 2011

Vinn 1 år med Boligdrøm i posten

Boligdrøm;  mitt nye favvo blad fordi det har ALT og
ikke bare shabby eller bare industri men
"litt tå kvart", og jeg likte det veldig veldig godt
Da det første nr. kom ut kunne man lese MYE
skryt hos forskjellige bloggere, så her har DU sjansen:

Heldiggrisen meg får lov å dele ut:
 1 år med Boligdrøm rett i postkassen
til mine fine fine lesere
Det er lyxx det, og få det litt før og rett hjem !!!

Alt du trenger å gjøre for å delta er å skrive en hilsen under
innlegget og fortellemeg om du har lest bladet eller ei.
Du kan kikke på bloggen til Boligdrøm HER for
masse tips og superflotte bilder


Lykke til og måtte den beste vinne







186 kommentarer:

  1. Har lest bladet, likte det godt, og vil selvfølgelig være med i konkurransen om få det direkte i postkassa :)

    Heidi

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke lest bladet ennå, men skal garantert ta meg en titt :-)
    Jeg ønsker deg en finfin mandag :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  3. Hallo!!!
    Var på en liten blogge-runde, da jeg kom over denne! Og så ser jeg at jeg er den første til å hive meg på give-away-en din!!!
    Jeg elsker også interiør, og hadde vært utrolig morro å vinne et helt års-abonnement på et slikt blad!!!

    Skal titte litt på bloggen min før jeg klikker meg videre...
    Og velkommen til meg!!!

    Vennlig hilsen Anne Karine ...en Lauvrak :O)

    SvarSlett
  4. Ojojoj!! Jaaa, det hadde vore heilt supert!!
    Eit blad som eg har hørt mykje flott om, som jo er kjempeluksus å få rett i postkassa! Det vil eg ha!

    Stor klem frå Silje

    sika78@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Så flott da!! Jeg har kjøpt hver gang til nå, planen er jo og abonnere så da må man jo prøve her da!!

    SvarSlett
  6. Veldig vanskelig å kommentere her idag....håper det går nå.

    Jeg har kjøpt alle og planen er abbonement så da prøver jeg jo her da. Supert blad med varierte og fine innlegg.

    Klem Aase

    SvarSlett
  7. åååååå jeg digger bladet Boligdrøm og kan se på bladet om og om igjen.
    Fine bilder og masse av forskjellige stilarter, helt enig.

    For en flott premie for en give away. (det har jo alle de andre give away'ene dine hatt også!)

    Jeg vil være med!

    Jeanette :-)

    SvarSlett
  8. Jeg har lest bladet. Fantastisk mye inspirasjon!

    SvarSlett
  9. Har aldri lest det bladet, men det vil jeg gjerne! :)

    SvarSlett
  10. Dette har jeg ikke sett før nei, men regner med det er toppers :)

    SvarSlett
  11. Jeg har lest bladet siden det kom ut første gangen og syns det er kjempeflott blad. Planen er å abonnere, men prøver meg først her:-)
    Krysser fingre og tær

    Klem Agnes

    SvarSlett
  12. Nice magazin!
    Kisses and happy week.

    SvarSlett
  13. Åååå for en fantastisk giweaway! Kunne ikke vært noe bedre for min del! Det bladet gir bare fantastisk mye inspirasjon om både interiør, blomster og mat... Helt supert! ALT i ett! Ønsker deg en fin uke! Klem

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne vinne. Synes bladet er kjempebra. Var spent, siden det er endel blader ute, men jeg syns det ikke hang seg oppi noen stil, og likte det!!

    SvarSlett
  15. Har ikke lest det, men skjønner at det må jeg :)
    Flott giweaway!!! Du har en FLOTT blogg og nydelig hjem, som gir meg mye inspirasjon!!!
    Ha en super dag videre :)

    SvarSlett
  16. Hei, vil gjerne være med på denne:) jeg har lest bladet og kunne gjerne tenke meg å få bladet i posten:) Likte det veldig godt! :)

    SvarSlett
  17. Ja eg har kjøpt alle Boligdrøm bladene.
    liker det godt, så krysser fingrene alt eg kan.

    Ønsker deg ei fin uke! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  18. Hei!

    JA! Dette har jeg lest, knallbra blad!
    Jeg prøver lykken ;)

    Ha en strålende dag!

    Mvh Linda

    SvarSlett
  19. Kom akkurat over bloggen din nå:)
    Flott blogg du har.

    Jeg blir jo med i konkurransen. Jeg har lest Bolig drøm og elsker det bladet.

    W

    SvarSlett
  20. Jeg blir med:DDD Har kjøpt de første bladene:DDD Klemz

    SvarSlett
  21. Hei!
    Har lest bladet og liker det kjempegodt:)
    Interiør og mat i ett, glimrende:)
    ha en flott dag:)

    SvarSlett
  22. Jeg har kjøpt bladet og likte godt det allsidege stoffet. har gjerne lyst å være med på giveaway- Lofotjenta

    SvarSlett
  23. Jeg kjøpte bladet da jeg lå på sykehuset etter keisersnittet nå, så både meg og lillegutt fikk lest Det fra perm til perm. Det var julenummeret, og herlighet så masse fint!

    Vil veldig gjerne vinne jeg!

    HA EN FLOTT DAG ;)

    SvarSlett
  24. Jeg elsker interiørblader. Har idet siste bedrevet litt "gjenbrukslesing".. Jeg har nok ikke lest dette bladet enda, så håper jo jeg kan vinne slik at jeg får noe å glede meg til hver mnd:))
    Klem J.

    SvarSlett
  25. Dette bladet digger jeg også...Likte at det var hus med litt andre farger enn hvitt og blonder( må da være mye frustrerte mannfolk rundt omkring :) ?He he ,Er innom siden din daglig,er ikke så flink til å slenge inn en kommentar.Men når det er så flott give away.da MÅ jeg jo bare legge igjen et spor...
    Ha en fin uke..
    Mvh Merete Sjemmedal
    meretesjemm@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei på deg ;)

    Klart jeg har fått med meg dette bladet :)
    Supert med mange reportasjer fra flotte interiør bloggere, det liker vi ;)

    Et nytt bra interiør magasin, som ønskes varmt velkommen fra meg !

    SvarSlett
  27. Blir gjerne med for dette er et supert blad!

    SvarSlett
  28. Heisann!!

    Herlig blad som jeg leser,vil gjerne bli med her:)

    ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  29. Dette er faktisk et av interiørbladene jeg har hørt mye om, men som jeg dessverre ikke har fått lest enda. Da er det jo supert at jeg får muligheten til å vinne et abonnement hos deg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  30. Jeg leser Bolig Drøm og syns det er et veldig bra blad. Akkurat som du sier er det variert og har noe for enhver smak!

    Jeg hadde blitt hoppende glad om jeg vant!

    Kathrine N

    SvarSlett
  31. Heisann

    Så gøy. Dette bladet har jeg ikke "prøvd" enda, noe som er litt rart til å være en interiørbladoman :) Men det ser veldig fint ut, og jeg vil selvfølgelig være med å konkurrere :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  32. Heisann. Har desverre ikke fått mulighet til å kjøpe bladet som har kommet, da det er smått med penger her. Alle penger går nå til sparing, reiser på cruise om 2 uker:0).wiii. Har lest bledet før, og det er jo bare så mye flott inspirasjon i det.
    Så jeg vil veldig gjerne være med på give awayen din, og håper jeg har lykken med meg.
    Ha en kjempe fin dag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  33. Eg har lest det første bladet og eg likte det veldig godt. Introduksjonsprisar er alltid forlokkande og mat, interiør og hage er store interesser.

    Det er mange slike blad på markedet så tida får vise kven som hevdar seg.

    SvarSlett
  34. Hei. Har lest bladet med stor glede siden første utgave. Hadde vært topp å få det hjem i postkassa, så jeg håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  35. Hei! Jeg har lest bladet, og elsker det! Så mye og variert inspirasjon. Et abonnement hadde vært helt topp! Ha en fortsatt fin mandag!

    SvarSlett
  36. Hei.Jeg har lest bladet siden første utgave med nydelig reportasje fra Anettes hus, og hver gang koser jeg meg like mye med det. Hadde vært topp å få det hjem i postkassa,da. Håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  37. Helt enig!
    Dette er et blad med litt av hvert.. for hver en smak :)
    Så må nok slenge meg med her...

    Ha en strålende uke!
    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  38. Yes, siste nummer har jeg lest fra perm til perm :)

    Ha en god ny uke :)

    Tove

    SvarSlett
  39. Heisann. Har lest bladet og er lykkelig over å ha funnet en ny favoritt blandt interiørblader. Masse forskjellig er helt min stil!
    LenaE

    SvarSlett
  40. Hei:)

    Jeg har kjøpt des. og jan. utgaven og det er mitt favorittinteriørblad:) det har ALT, interiørstil helt etter min smak (shabby), flotte oppskrifter og shoppingtips som ikke er rådyre:)

    Tvi tvi!

    Klem Lise

    SvarSlett
  41. Det hadde vært ein drøm å vinne eit års abonnement men Boligdrøm :)

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  42. Det hadde vært ein drøm å vinne eit års abonnement med Bolig Drøm.

    Klem Nina Kathrin

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne vinne!! ;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  44. Jeg har lest alle utgavene som har komt ut, og liker det bedre og bedre!

    SvarSlett
  45. Har lest alle bladene til nå og jeg liker Boligdrøm skikkelig godt! Kunne godt tenkt meg å vinne denne flotte premien. ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  46. Jeg er veldig glad i deg bladet, jeg kjøper ikke bladet selv, men har en svigermor som kjøper det selv at jeg kan lese det.

    Mvh Camilla:)

    Camilla-karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Boligdrøm er et nydelig blad!:)

    SvarSlett
  48. Jeg har lest bladet og kan gjerne tenke meg og få det hjem i postkassen!
    Kjempe flott blogg! :-)

    Klem Elisabeth!

    SvarSlett
  49. Helt digg med sånne magasiner!
    Da er det en kosestund i godstolen med kaffekoppen...
    BoligDrøm er spennende!

    SvarSlett
  50. Marte Haugsbakkfebruar 07, 2011

    Eg er veldig opptatt av at det skal vere fint og koseleg rundt meg, så eg kunne godt ha tenkt meg å vinne eitt år med BoligDrøm. Eg kan sitte å søke på nettet etter slike ting i timesvis, og bruke kveld etter kveld på dette. Eg elskar det! Å vinne eitt års abonnement på dette, ville vert supert for meg!

    SvarSlett
  51. BoligDrøm er eit kjempebra blad-har lest det ja☺
    Er med og håpe på å vinne☺

    Klem M♥+

    SvarSlett
  52. Vil gjærne være med! Krysser alt å litt tell;))

    SvarSlett
  53. Flott blad...blir gjerne med jeg !

    SvarSlett
  54. Jaaa:D Det har jeg og jeg vil veldig gjerne vinne:D hehe

    SvarSlett
  55. Jeg har lest bladet, og syntes det hadde ALT. Jeg kjøpte det fordi Anetteshus var i bladet, og likte artikkelen og bladet kjempegodt. Blir gjerne med på trekningen om et års lyx lesning.
    Klem

    SvarSlett
  56. har desværre ikke fået det læst;(

    SvarSlett
  57. Hei hei!
    Jeg har lest bladet og elsker det, som du sier det har alt.
    Haddet vært strålende og fått det i postkassen!

    Ha en fin uke
    Hilsen Gry fra Lier

    SvarSlett
  58. Heihei:)
    Eg har lest de som har kommet til nå, og syns det var eit flott blad! Så hadde vært greitt å få det rett i postkassen ja ;)

    Klem Anita

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne vinne et årsabo! ..og ja, det ligger på nattbordet mitt - love it!

    SvarSlett
  60. Her må jeg bare melde meg på. :) Liker bladet kjempegodt! :)

    SvarSlett
  61. Hei.

    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av denne supre premien, BoligDrøm er et av mine absolutte favorittblad!! Jeg krysser fingre & tær for vinnerlykke...:-)

    Mvh
    Cathrine Z
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Å det hadde vært kjekt!! Har de to første utgavene og synes de er nydelige!!

    SvarSlett
  63. Jaaaa!!!! Det er mitt nye favorittblad også! Så deilig med masse koselige reportasjer for alle smaker :) Jeg blir mer enn gjerne med på giveaway!!! *Krysser-fingre-og-tær*
    Hilsen Lillian
    (littommittliv.blogspot.com)

    Ps. ville bare si at da vi var på kaffebesøk hos bestemoren til min samboer her om dagen, så kom bjørndal-historien opp, det viste seg at det var flere av familiemedlemmene som hadde hatt han til lærer!, så gøy! :)

    SvarSlett
  64. Hei!

    Ikke lest bladet nei, men det ser jo helt herlig ut! Skal ta meg en titt på bloggen... Ligger atter en gang syk hjemme med halsbetennelse og p-kur nr to på 14 dager....Snufs...Kanskje jeg har vinner-lykke framfor sykdoms-ulykke...Ha en fin kveld videre! Klem

    SvarSlett
  65. javist har jeg lest bladet! Kjempeflott blad :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  66. Har lest både første og andre bladet, og har et veldig positivt inntrykk. Håper jeg ikke stiller dårligere fordi jeg uansett kommer til å kjøpe kommende utgaver. ;)

    Klem

    SvarSlett
  67. Bloigdrøm er virkelig blitt mitt nye favoritt-interiørblad :) Helt enig med deg at det har liksom litt av alt. Mat og hage også :)

    Hadde vært helt supert å vinne et abonnement på det! :D

    Du har en nydelig blogg forresten!

    Klem fra Tonje i vest :)

    SvarSlett
  68. Jeg har lest bladet og et abonnement ville være midt i blinken!
    Mvh hanne-j@online.no

    SvarSlett
  69. Åååå..det er jo et nydelig blad. Ville blitt overlykkelig å fått det rett hjem ja :)

    -Hege-

    SvarSlett
  70. Helt enig,syns bladet har med alt ;)
    Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  71. Har kjøpt og lest alle 3 utgavene hittil, og er helt enig med deg - dette har alt og er et supert magasin. Prøver lykken, og håper :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  72. Åhhh enn å være den lykkelige vinner av dette:)) Jeg krysser fingrene og håper det blir meg:) Ha en fin kveld! Klem fra Tove Sommerschild

    SvarSlett
  73. Jeg har faktisk aldri kjøpt et interiørblad... Kanskje jeg er så heldig å vinne. Hadde gjort seg med noen blader. Sånn for syns skyld og for å titte i ;)

    SvarSlett
  74. Hei hei
    Leste det første bladet som kom ut, ble imponert av det jeg så der. Men har ikke fått kjøpt de resterende bladene (januar = slunken lommebok), så å vinne et abonnemnet hadde jo vært supert!
    Mvh Elisabeth B.E.
    (ebengelsrud@hotmail.no)

    SvarSlett
  75. Jeg våger meg med her, til tross for at jeg ikke har lest bladet tidligere... Kanskje nå er en tid å starte :)

    Klem fra Tina

    SvarSlett
  76. Ja, takk, jeg vil veldig gjerne være med på trekningen! Har bladd i bladet noen ganger, liker det godt og det hadde vært supert å vunnet et års abonnement!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  77. Hei. Det hadde vært en drøm og vinne abonnement på Bolig Drøm. Jeg er ingen blogger selv, men er inne hver dag og sjekker blant annet din side. Syns du er en flott blogger. Ha en fin kveld.

    Klem Tone

    tone@pakkeriet.no

    SvarSlett
  78. Har allerede blitt fast lesar!! Så blad heim i posten takkar eg veldig ja til:):)

    SvarSlett
  79. Liker bladet veldig godt!! =)
    Har lest det siden det kom ut. =)

    SvarSlett
  80. Jepp, kjøpte det første som kom i desember, og det som kom ut nå! Et spennende interiørblad som i tillegg har repotasjer om mat og inspirasjon til blomsterdekorasjoner og andre ting.

    Klem Therese

    SvarSlett
  81. Eirin Bodalfebruar 07, 2011

    Hei! DU har en super blogg. Er inne flere ganger daglig for å se om det er noe nytt. Du inspirerer masse! Elsker magasinet, og håper jeg vinner;) tvitvikrysserfingrerogtær
    Klem Eirin

    SvarSlett
  82. Hei

    Du har ein veldigt fine blogg! Kose meg når eg e innom. Eg har lest bladet. Syns det e heilt fantastisk, så d hadde vært topp å fått et gratisabonement.

    Siril H. Larsen (sirilhlarsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  83. Jeg melder meg på! Ikke for min egen del, men for min kjære søster som kaster seg over bladet når hun er innom oss på jobb ;) Håper hun vinner!

    Heidi

    SvarSlett
  84. Ahhhh jeg vil gjerne være m.... moro m blad son ikke bare har 1 stil...

    SvarSlett
  85. Åh som jeg elsker dette nye bladet! Definitivt en ny favoritt!!

    SvarSlett
  86. Fantastisk flott blad! Ja, har kjøpt det en gang tidligere. Jeg leser det gjerne igjen så jeg prøver lykken! :)

    SvarSlett
  87. Boligdrøm er i ferd med å bli en ny favoritt. Har alle bladene som har kommet ut.
    Så rett i postkassen høres supert ut
    Klem Tove

    SvarSlett
  88. Hei og hopp :-)
    Har lest bladet o g digger det.Blir gjerne med på trekning.
    Ha en fin kveld
    Klem Anita

    SvarSlett
  89. Jeg har lest bladet og likte det veldig godt! Kommer nok til å bli et av de faste bladene så da passer det jo fint å vinne abonnement! :) Så da vil jeg gjerne være med på trekninga!

    Gry
    grylang363@hotmail.com

    SvarSlett
  90. Hei! Så fin blogg du har! Bolig Drøm er eit kjempeinspirerande blad, så eg vil vera med på trekninga :) Klem frå Lillemor

    SvarSlett
  91. Jeg vil veldig gjerne være med :-) Har lest første utgaven, men ikke den siste.. synes bladet er veldig inspirerende, og ikke minst estetisk flott! Ha en fin mandagskveld. MVH Vilde

    SvarSlett
  92. Jeg har lest det!! og kastet meg over det nyeste som kom nå også.. det blir nok like fast innslag hos meg som "vakre hjem" ser jeg:)
    Jeg vil veldig gjerne vinne!! :)

    SvarSlett
  93. Jeg har lest det!! og det blir nok mitt favorittblad ved siden av "vakre hjem".. :) Jeg vil veldig gjerne vinne:)

    SvarSlett
  94. Har ikke lest bladet enda, men nå ble jeg nyskjerrig på å lese det! Må nok kjøpe det i morgen.
    Drømmer meg helt bort når jeg leser interiørblader, og gleder meg til å kose meg med Bolig Drøm :)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Mvh Randi

    SvarSlett
  95. Hei! Jeg har bare siklet på bladet i butikken;)
    jeg har fulgt deg lenge, men sluttet selv å blogge da det stod på med husbyggingen... Nå har vi bodd i vårt drømmehjem i to måneder, og det tar jammen tid å komme i orden, men det blir bedre og bedre! Nå satser jeg på å være tilbake, og vise litt fra herligheten vår;)

    Ha en fin uke!
    Klem fra Gry

    SvarSlett
  96. Så gøy! Jeg pleier å lese de når jeg er innom hos min søster :) Er veldig greit når jeg ikke har råd til å kjøpe selv :) hehe
    { Natalie }

    SvarSlett
  97. Boligdrøm kjøpte jeg idag, og har kost meg med det med en deilig kopp te:) Kunne veldig gjerne tenkt meg å fått det rett hjem i postkassen:)

    SvarSlett
  98. I'm in!!!! Har ikke fått lest bladet, men vi holder på å bygge hus, og hadde vært kjekt å få litt inspirasjon fra bladet til egeninsatsen begynner :-))) Kjempe fin blogg du har. Elsker stilen din!!!

    SvarSlett
  99. I'm in!! Har dessverre ikke lest bladet... ennå.. men hiver meg gjerne med på konkurransen... holder selv på å bygge hus, og trenger masse inspirasjon :-) Liker bloggen din, og elsker stilen din :-))))

    SvarSlett
  100. Hei igjen!
    Ja takk, det må vi jo være med på. Klart jeg har lest Boligbladet, jeg abonnerer på Boligpluss for øyeblikket, og er ganske fornøyd med det også.
    Og ja, det er nok din herlige Rita jeg kjenner. Grunnen til at jeg så dere kjente hverandre var at bilde av dukket opp på hennes fb:-) Vi kjenner hverandre via min mann som er hudlege, og Rita jobbet tidligere i et med.selskap som hadde mye kontakt med hans avdeling. Herlig og kjempe søt dame!
    Takk for koselig hilsen hos meg:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  101. Jeg har lest bladet og liker det kjempegodt! Flott med et blad sm viser ulike stiler. Er kanskje snart på flyttefot og da hadde det passet bra med inspirasjon fra Boligdrøm! Krysser fingrene:)

    Anja (fruanja@gmail.com)

    SvarSlett
  102. Mari uten blogg :)februar 07, 2011

    Jeg har lest begge utgaven og likte det kjempe godt:) (eller har jeg gått glipp av noen utgaver) Ønsker meg et abonement i bursdagsgave i slutten av februar, men ingen ting hadde passet bedre en å vinni et nå:) Hilsen mari e.

    SvarSlett
  103. Hei!!!

    Kunne gjerne tenke meg ett abonnement på dette fantastiske interiørbladet.

    Kjøpte første utgaven og har vært frelst siden!!! Bare går og venter på neste utgivelsesdato.

    Krysser fingrer og tær!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  104. Jaaaaa..Jeg vil gjerne være med i trekningen ;-)

    SvarSlett
  105. Jeg vil også være med på give away :) Har lest Boligdrøm, og liker det godt :)

    SvarSlett
  106. Nå ble jeg litt forundret, og veldig nysgjerrig.. Har ikke sett dette bladet før, og kan ikke skjønne hvordan det har klart å gjemme seg vekk i bladhyllene! For dèt skal jo egentlig ikke være mulig.. ;-)

    SvarSlett
  107. For en super gave. Jeg ønsker meg veldig! Har lest begge utgavene og synes det er et helt fantastisk blad. Faktisk min favoritt sålangt :)

    SvarSlett
  108. Bladet er absolutt en favoritt, den har alt jeg liker! :)

    SvarSlett
  109. Hei! Jeg er interiør-bladoman så begge utgavene av Boligdrøm har jeg selvsagt ;-) Kjempefint blad med masse inspirasjon. Liker at det er variert, har liksom litt av alt jeg er glad i :-) Hadde vært supert å vinne abbonement så jeg krysser fingre OG tær!

    SvarSlett
  110. Først og fremst - TUSEN TAKK for en fantastisk blogg. Titter innom, og koser meg nesten hver dag. Å ja - det hadde vært helt topp å vinne et år med Boligdrøm rett hjem i postkassen. Ha ei super uke :) Heidi

    SvarSlett
  111. Hei. Jeg har ikke lest bladet ennå;)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  112. Har lest alle utgavene, og ønsker meg blader i postkassa :-) Vil gjerne være med på trekningen!

    SvarSlett
  113. Kristine R.februar 07, 2011

    Å, flaks at eg leste på bloggen din nå!! Har holdt på å bestille meg abbonement de siste dagene, men ikke kommet så langt:) Begynte å lese bladet for ikke så lenge siden og er virkelig IMPONERT!! Ett supert blad med myyye tips, ideer og veldig god inspirasjon!

    Vil veeeldig gjerne vinne det rett hjem i postkassen:)

    God uke til deg og dine!

    Klem Kristine R.
    kristine.royrvik83@gmail.com

    SvarSlett
  114. Har lest de nr som har kommet ut til nå, og liker de veldig godt! Da blir det vel enda et abonnement på en "fattig"(;p) student i tillegg til alle de andre flotte interiørmagasinene :) Er gjerne med på trekning:)
    Kjersti :)

    SvarSlett
  115. Åh, magasinet BoligDrøm i postkassa hadde vært stas :-D Har ikke lest akkurat det, men det ser nå inspirerende og flott ut! Fortsatt god kveld* Hilsen Mariann
    mariann_schulze@hotmail.com

    SvarSlett
  116. Hei :) ha hørt masse bra om dette bladet, men ikke fått kjøpt det enda, så vil veldig gjerne være med i konkurransen :)
    Bymusa <3

    SvarSlett
  117. WoW- det var flott gave:) Har lest bladet-lånt av ei veninne- flott blad:)

    Janne:)

    SvarSlett
  118. Hei
    Jeg har også kjøpt og lest bladene; og likte de veldig godt! Enig med deg i at det er fin blanding -både stilmessig og på innhold. Jeg vil veldig, veldig gjerne vinne denne premien :) (men det er jeg selvfølgelig ikke alene om...) Krysser fingrene :)
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  119. Jeg har ikke lest nei, men kunne godt tenke meg å begynne med det ;) Melder meg herved på i konkurransen :)

    SvarSlett
  120. Dette har fort blitt en av mine favoritter blant interiørmagasiner. Det har alt og litt til føler jeg; flotte bilder, gode tips og reportasjer, forskjellige interiørstiler og nydelige matoppskrifter. Et blad som er lett å like! :)

    mvh Renathe

    SvarSlett
  121. Super bra blad,har lest noe av bladen men ej abon.Men det håper jeg på nå!!

    Katarina

    SvarSlett
  122. Nei det bladet har jeg ikke lest , men nå får jeg et lite innblikk. Hadde passet bra med å vinne denne gaven da jeg er på husjakt :-

    SvarSlett
  123. Har lest bladet, og må si jeg ble overraskende imåonert.. jeg trodde egentlig ikke det kom til å by på noe annet enn alle andre blader har, men jeg har endt opp med å kjøpe alle utgavene (to eller tre er det ikke?)..

    Så jeg melder meg på konkurransen, og krysser fingrene for vinnerlykke. For med to barn og inntekt i huset ( jeg er student), så tillater egentlig ikke lommeboken å kjøpe sånt, selv om den gjør det rett som det er likevel;)

    xxx camilla xxx

    SvarSlett
  124. Har lest mange intriørblader. Både kjøper og abonnerer innimellom. Dette bladet har jeg ikke lest enda - spennende å prøve noe nytt!

    Jeg vil gjerne være med på trekkningen.

    EllenQ

    SvarSlett
  125. JA JA JA dette vil jeg vinne. Jeg har kjøpt noen blader og de er så inspirerende. Mvh Siggi E.

    SvarSlett
  126. jeg vil gjerne være med på å vinne og har krysset fingre og tær..Stor klem

    SvarSlett
  127. Jeg slenger meg med også. Hilsen Mette
    koseligkoselig@live.no

    SvarSlett
  128. Har lest bladet og likte det veldig godt :)) kjem til å kjøpe meir av dette bladet <3 Bodil E

    SvarSlett
  129. Jeg vil gjerne være med! Flott blogg;)

    SvarSlett
  130. Har lest alle nr så langt... veldig fint blad.
    Krysser fingrene for å vinne

    Klem

    SvarSlett
  131. Jeg har ikke fått sett i dette bladet ennå...men ble inspirert til å anskaffe meg det nå:-) Ha en fin dag!! Klem Ruth

    SvarSlett
  132. Nydelig blad! Er gjerne med og prøver lykken. :)

    SvarSlett
  133. Liker bladet kjempegodt, og kunne godt tenkt meg et abonnement. :-) Leste med stor interesse artikkelen i tidligere utgivelse om Anettes Hus. Kanskje du skulle gjøre en lignede artikkel? Hadde vært utrolig artig! :-)

    SvarSlett
  134. Jeg har alle tre nummerene som har blitt gitt ut! Liker veldig godt miksen med interiør, hage og mat!

    SvarSlett
  135. Jeg har ikke lest bladet,men vil gjerne :)

    SvarSlett
  136. Liker dette bladet kjempegodt, nydelige bilder!
    tenk å kunne få dette direkte i postkassen:)

    kristin.j.ramstad@gmail.com

    SvarSlett
  137. Jeg har lest de 2 første numrene, og likte det utrolig godt :-D
    Så kunne godt tenkt meg et abonnement!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  138. Kjempeblad! Vil gjerne være med i trekningen :)
    Mvh, Karianne Hasle

    SvarSlett
  139. jeg har ikke lest akkurat dette bladet,men er interessert i ALT som har med interiør og gjøre..derfor har jeg superlyst og bli med i trekningen:)
    snubis@otmail.com

    SvarSlett
  140. Jeg har lest det og likte det veldig godt! Vil gjerne være med på trekning!
    Hilsen Nina (nbsive@online.no)

    SvarSlett
  141. Jeg er med, supert blad og flott blogg du har med masse inspirasjon! Ann-Kristin
    annk_olse@hotmail.com

    SvarSlett
  142. Elsker interiørbladet så henger meg på!

    madeleine

    SvarSlett
  143. Hei og hopp.
    Har slukt de to første nr. Liker bladet fordi det ikke er såå ensidig som mange andre interiør blader.
    Liv :)

    SvarSlett
  144. Mamma`n t skjønne Emmafebruar 08, 2011

    God kveld :)
    Har lest bladet og elsker det! Mye fine tips :)

    Ha en finfin kveld videre :)

    SvarSlett
  145. Har lest de 3 utgavene som har kommet til nå. Flott blad, så jatakk :o)
    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  146. Eg vet ikkje om du fikk kommentaren min, for det var noe som skjedde..Men eg skriver nå en til :)

    Eg kjøpte faktisk mitt første boligdrøm igår, og likte det veldig godt !:)
    Så å vinne noe sånt hadde vert ypperlig :)
    Nå når vi har kjøpt nytt hus, trenger eg all inspirasjon eg kan få :) Så det bladet er jo bare perfekt !:)
    Klem

    SvarSlett
  147. Jeg vil, jeg vil :-)
    Leste første utgave og likte det kjempe godt.
    Fortsatt god kveld til dere:-)

    SvarSlett
  148. Jeg blir gjerne med i denne trekningen.Flott og inspirerende blogg du har.
    Mvh Gunn Marit

    SvarSlett
  149. Superflott blad som æ like fantastisk godt!
    Hadde vært en drøm å vunnet abonnement på det :) førr en herlighet å fått i postkassa si :)

    Krysse fingran å sleng mæ me :)

    SvarSlett
  150. Dette vil jeg gjerne vinne! Har kjøpt de utgavene som har kommet til nå og er super fornøyd med det. Kunne godt tenkt meg å få det i postkassen i et år:-))) Marit:-)

    SvarSlett
  151. Boligdrøm er et heeerlig blad med masse fin inspirasjon. Synes det var godt med litt nytt på markedet! Sålangt har jeg kjøpt bladet på butikken, men skulle gjeeerne hatt det rett i postkassen altså!:) Så ja, jeg slenger meg med på dette, og krysser fingrene:)

    Pernille

    SvarSlett
  152. har lenge lest Vakre hjem, men aldri lest bolig drøm. men som stor interiør entusiast ELSKER jeg interiørblader ! mye insperasjon og indeer :) kunne veldig gjerne tenke meg at det dumpa ned i postkassa en gang i måneden ! :)

    SvarSlett
  153. jeg leste 1. nummer, synes det var bra! vil GJERNE ha abonnement jeg :)
    lisbeth

    SvarSlett
  154. Jøjje meg som du gir bort :)
    Jeg prøver meg her også jeg og Bolig Drøm er jeg like imponert over som mange andre, et veldig bra blad faktisk.

    Hilsen nina :)

    SvarSlett
  155. Hei "Tomines hjem"- grunnen til at jeg oppdaget bloggverdenene var takket være deg. Følger deg hver eneste dag, men har ingen blogg selv. Har dessverre aldri lest bladet, men "holdt på" å kjøpe det flere ganger... Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen. Ha en herlig dag :) Hilsen "hønemor-76"

    SvarSlett
  156. Så klart jeg har lest bladet , og elsket det. Har ikke somlet meg til å bli abonnent- kanskje jeg slipper:-)

    SvarSlett
  157. Driver og pusser opp og har akkurat kjøpt bl.a. BoligDrøm
    Jeg er gjerne med i trekning.
    Marianne :)

    SvarSlett
  158. Eg har lest bladet og likte det kjempegodt. Har planer om å abbonnere på det, så sjølvsagt er eg med i trekninga =0)

    Hilsen Anita Cirotzki

    SvarSlett
  159. Hei!!

    Jeg blir med på detta!!!ååååååå så gøy!
    Da boligdrøm kom ut første gang - ble jeg overlykkelig!!Endelig et blad jeg kan kose meg meg med, side for side!!Helt herlig!!!Har kjøpt hver eneste blad..og forstsetter med det!!..hvis ikke jeg blir den heldige vinneren da!!!

    Så spennende!!

    Må bare si at jeg digger bloggen din og stilen din - blir så glad over å titte innom her og lese!! Skikkelig "lykke"!!!!!
    Og forresten - du har såååå mange kule stoler!!!!

    Stor klem camilla

    SvarSlett
  160. Hei! Jeg kjøpte forrige utgave i butikken, og ble veldig positivt overrasket over dette bladet. :) Så jeg vil gjerne bli med på trekning! ;) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  161. Boligdrøm er en av mine favoritter også. Det hadde vært stor stas å vinne et abonnement :)

    SvarSlett
  162. Hei. Så kjekt med konkurranse. Eg vil veldig gjerne vinne.....
    Har lest bladet siden det kom ut. Syns det er veldig bra.
    Helsing Trude

    SvarSlett
  163. Hei:-)
    Har kjøpt alle bladene siden det ble lansert! Synes det er knall!!
    Mvh lise

    SvarSlett
  164. Jeg har ikke lest bladet enda, men begynner bare mer og mer å få sansen for interiør så dette kan absolutt være et interessant magasin :)
    Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  165. Jeg har lest de bladene som har kommet ut og liker dem godt. Vil gjerne bli den heldige vinneren av giveawayen.

    Kari :-)

    SvarSlett
  166. Åååå ja, vil gjerne vinne!!!
    Har lest bladene som er kommet ut til nå, og jeg synes bladet er supert!!! Helt klart et blad jeg kommer til å fortsette å kjøpe....hvis jeg ikke er så heldig å vinne det her, og får det rett i postkassa. Det hadde jammen vært digg :D
    Take care ♥

    SvarSlett
  167. Elsker å lese det bladet, hadde blitt kjempegla om jeg hadde vært den heldige vinner! Ha en fantastisk dag! :)

    SvarSlett
  168. Jeg vil veldig gjerne bli med- krysser både armer og ben.

    takker for gode tips og inspirasjon.

    Bladet er kjempe topp.

    Christine fra Bergen

    SvarSlett
  169. Hei :) Så spennende da! Jeg har ikke lest dette bladet før, men ett års abonnement kommer gått med da jeg snart skal kjøpe meg leilighet :) Krysser fingrene for at jeg er heldig her!!Camilla (c_mille_85@hotmail.com).

    SvarSlett
  170. Har lest boligdrøm bladene og likte det veldig godt.Vil gjerne være med i trekningen.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  171. Jeg kjøpte det første bladet som kom ut og det falt i smak :) Så hadde vært gøy å fått et årsabonnement på det :)

    SvarSlett
  172. Har lest bladet og liker det veldig godt, så et abonnement hadde vært midt i blinken! :)
    Hilsen Sissel i Bergen

    SvarSlett
  173. Eg vil gjerne vere med på trekning! Eg har lest dei blada som er utgitt, likar det veldig godt. Kjekt at det er fyldig!

    Heimen din er forresten kjempeflott!
    Helsing Silje T.

    SvarSlett
  174. Blir gjerne med i trekningen.

    Kjempeflott blogg. Mye lekkert interiør og fine sammensetninger.

    mvh
    Aina BN

    SvarSlett
  175. Heia, blir gjerne med i konkurransen om å få bladet rett i postkassa. Har lest bladet og liker det veldig godt.

    Hilsen fra Silje
    ejlis25@hotmail.com

    SvarSlett
  176. Hei!
    Jeg vil gjerne være med..utrolig flott interiør blad

    asbberte@online.no

    SvarSlett
  177. Hei! Jeg henger meg på i siste liten!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  178. Hei!
    Takk for påminnelse! Har gått meg hus forbi denne!
    Har ikke lest bladet før, men vil gjerne lese det!
    Mvh Renate

    SvarSlett
  179. Heisann ;)
    Jeg vil gjerne vinne dette fine bladet.
    Klem Linn

    SvarSlett
  180. Hei.
    Jeg vil gjerne vinne ett års medlemskap :)
    Det er jo så koselig å sitte å titte :)

    SvarSlett
  181. Ops....håper jeg rekker å melde meg på. En flott premie som har blitt en av mine fav.blader...så nå krysser jeg det jeg har. TAkk for hyggelig hilsen inne hos meg også.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  182. Jag har tyvärr inte läst BoligDröm tidigare (den finns inte att köpa där jag bor i Sverige). Det vore verkligen en dröm ;-) att vinna den här fina tävlingen.

    Kram Anette

    SvarSlett
  183. Hei.
    Leser bloggen din hver dag, men Boligdrøm har jeg aldri lest før. :)
    Ingvild fra Bergen.

    SvarSlett
  184. 'litt tå kvart' kan jeg like, jeg er med<3
    Klem fra Hanne på landet

    SvarSlett
  185. Jaa, vil gjerne være med i GiveAway!! Har såå lyst på BoligDrøm i postkssen! :-)
    Marlene

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥