tirsdag 15. februar 2011

Vinn 1 år med Boligdrøm i posten


SISTE sjanse til å vinne 1 år med Bolig Drøm i postkassen
( har du allerede meldt deg på så trenger du IKKE gjøre det igjen, dette er 
den samme Give Away, just a reminder... ♥ )
Jeg trekker vinneren i kveld 15/2-2011 !!

Bolig Drøm;  mitt nye favvo blad fordi det har ALT og
ikke bare shabby eller bare industri men
"litt tå kvart", og jeg likte det veldig veldig godt
Da det første nr. kom ut kunne man lese MYE
skryt hos forskjellige bloggere, så her har DU sjansen:

Heldiggrisen meg får lov å dele ut:
 1 år med Bolig Drøm rett i postkassen
til mine fine fine lesere
Det er lyxx det, og få det litt før og rett hjem !!!

Alt du trenger å gjøre for å delta er å skrive en hilsen under
innlegget og fortelle meg om du har lest bladet eller ei.
Du kan kikke på bloggen til Boligdrøm HER for
masse tips og superflotte bilder


Lykke til og måtte den beste vinne




54 kommentarer:

  1. Hei. Jeg har veldig lyst til å være med i trekningen. Har ikke lest bladet før.
    Spennende...

    SvarSlett
  2. Hei

    Jeg har lest alle utgavene av Boligdrøm som er kommet, og kan bare konstantere at jeg liker det veldig godt. Liker spesielt godt en matte forsiden. Alt behøver ikke å være blankt.

    SvarSlett
  3. Hei
    jeg blir gjerne med i trekkningen:)
    Leser så klart bladet! Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  4. Jeg tror jammen meg at jeg har glemt å melde meg på, men klart jeg vil bli med! Jeg har kjøpt alle bladene så langt og er en fornøyd leser!

    Krysser fingrene!

    Silje :)

    SvarSlett
  5. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, for har lest bladet og likte det kjempegodt =)

    SvarSlett
  6. Heisann!!

    Jeg prøver lykken igjen!!

    Dette er et av mine favoritt blad:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  7. lovely blog!
    happy day,


    Rosa

    SvarSlett
  8. Jeg er gjerne med på trekningen, å ha enda ett interiør blad i postkassen hadde ikke vært så dumt ;)

    SvarSlett
  9. Jeg leser og liker. Med kaffe, stearinlys, pledd og litt musikk i bakgrunnen er det verdens beste pause fra virkeligheten:)

    SvarSlett
  10. åh jeg elsker interiørblader, men har faktisk ikke lest boligdrøm sitt før.

    Jeg melder meg på, tvi tvi=)

    SvarSlett
  11. Hei
    Et kjempe flott blad,
    vil gjerne være med i trekningen:-)

    Helene

    SvarSlett
  12. Jeg har lest bladet og synes det er kjempe bra! :)
    I tillegg har jeg bursdag i dag, hihi!
    Ha en fin dag! Klem fra Maia

    SvarSlett
  13. Er gjerne med i trekningen! Liker bladet kjempe godt :)

    Mvh Gyry

    SvarSlett
  14. Hei! Jeg har lest bladet og likte det kjempegodt :)

    Christina :)

    SvarSlett
  15. Å jaaa!!! Jeg vil gjerne vinne :) For nå har jeg ikke råd til å abonere på flere interiørblad :P

    SvarSlett
  16. Tina Hanger Byefebruar 15, 2011

    jeg kan ikke huske om jeg har meldt meg på tidligere, men jeg har veldig lyst til å vinne:)

    SvarSlett
  17. Har ikke lest bladet og er gjerne med på giveaway!

    SvarSlett
  18. Jaaa, jeg blir gjerne med på GIVEAWAY :::
    Har lest bladet en gang tidligere og likte det veldig godt, så et abonnement hadde ikke vært å forakte..

    Med vennlig hilsen Linn

    SvarSlett
  19. Enig, det er et av de beste bladene - så jeg vil være med!

    Liguld@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Heia!
    jeg vll gjerne være med:-)
    Har smugtittet litt...
    Kunne gjerne tenkt meg bladet hjem i posten! :-)
    Tudelu og ha ein kjekke kveld!

    SvarSlett
  21. Hei ♥
    Jeg vil gjerne være med i trekningen:)Kjempefint og inspirerende blad♥

    Ha en fortsatt fin dag♥

    Bente

    SvarSlett
  22. Er gjerne med. Har kjøpt bladet èn gang og leser det gjerne igjen!

    Klem ♥

    SvarSlett
  23. Ja, jeg vil veldig gjerne drømme meg bort i et slikt lekkert magasin..... så flott..... hilsen jacobsa

    SvarSlett
  24. Jeg har visst også glemt å melde meg på :) Har kjøpt hittil hver utgave av bladet og likte det veldig godt!

    SvarSlett
  25. Hei

    Jeg er helt enig. Dette har så absolutt blitt ett av mine favorittblad....til tross for at det er såpass nytt. Jeg bor for tiden i Sverige, og passer på at familie og venner tar med seg bladet nedover når de kommer på besøk. Det jeg liker best...foruten alt innholdet:) er selve formatet, layouten og det duse inntrykket hele bladet gir. Et års abbonement hadde absolutt vært lykke her.....

    SvarSlett
  26. Jeg leser Boligdrøm og liker det veldig godt.

    Christina

    SvarSlett
  27. jeg vil være med og krysser det jeg har av fingre og tær!

    og jeg har IKKE fått lest bladet enda,tenk det!

    blir spennende!

    klem klem

    SvarSlett
  28. Heisann
    Jeg har veldig lyst til å være med på trekningen. Jeg har ikke lest bladet før, man har hørt mye bra om det:)

    SvarSlett
  29. Hei igjen
    Jeg vil også prøve lykken igjen :O)
    Har kjøpt alle utgavene av bladet så langt og synes det er sånn midt på treet. Har vel ikke helt gjort meg opp noen mening om hva jeg synes om det ennå, er fremdeles på prøvestadiet tror jeg ;O)

    Kirsti

    SvarSlett
  30. Hei! Jeg melder meg på! Leste første nr av BoligDrøm, og det falt veldig i smak! Så nå vurderer jeg om jeg skal si opp ett av de andre bladene og heller abonnere på dette... Men om jeg vinner i kveld trenger jeg jo ikke det!! :D

    Camilla

    SvarSlett
  31. Boligdrøm er en drøm for interiørelskere... :)Jeg kaster meg inn i konkurransen :)

    SvarSlett
  32. Fantastisk inspirerende blogg!!!! Du er flinkis!
    Vil gjerne være med i trekningen:-)

    SvarSlett
  33. Hei!
    Vil gjerne vere med på denne give awayen .
    Har lest to nr av dette herlige bladet :)

    Randi

    SvarSlett
  34. jeg vil gjærne være med i trekningen. jeg elsker interiør blader og boligdrøm er et av de jeg kjøper :)

    klem

    SvarSlett
  35. Prøver lykken. Har lest bladet og kunne godt tenke meg å lese mer :)

    SvarSlett
  36. Prøver lykken på Bolig Drøm. Et vakkert hjem er ikke å forakte. Ha en flott kveld
    tone.bardset@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Hei. Om det ikke er for seint, melder jeg meg på. Har bare bladd litt i BoligDrøm. Så spennende ut! Elsker bolig-og interiørmagasiner.

    Elin

    SvarSlett
  38. Hei hei :)

    Håper virkelig jeg rekker dette ....
    Jeg prøver lykken og krysser fingre og tær for at det er jeg som blir den heldige vinner :)
    Har ikke lest bladet, men håper jeg kan det ...og samtidig få gode råd og inspirasjon videre i hus prosjektet mitt :)
    Ha en strålende kveld..og takk for kjempe fin lesning av din flotte blogg :)

    SvarSlett
  39. Hei. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Liker bladet kjempegodt:-)

    May-Britt

    SvarSlett
  40. Selvfølgelig har jeg lest bladet,og liker det kjempegodt.Tenk at vi skulle få et sååå flott interiørblad til i Norge!!!!!! La oss håpe de fortsetter i samme stil!Og det som "verre" er,er at jeg sender hvert nummer til en vennine i Holland også,så kunne sannelig trengt et abonnement:))))
    Hiver meg på i siste liten:))))
    toveklem.)))

    SvarSlett
  41. Jeg har lest ett av bladene og elsket det, holder på å innrede ny leilighet så det hadde passet fint å få dette i posten:)

    Lene

    SvarSlett
  42. Hei:)

    Har kikket innom bloggen din fra tid til annen og jeg finner den utrolig spennende og inspirerende. Var så rart når jeg kikket innom bloggen din nå ikveld og så det bladet....har akk vært innlagt på Rikshospitalet og det eneste bladet jeg lå og leste i etter operasjonen var dette bladet. Hadde aldri hørt om det før, men fikk det av min venninne som lesestoff når timene gikk sakte på sykehuset... Spesielt nå som jeg har kommet hjem og er sykemeldt går dagene nokså sakte noen ganger. så et spennende blad i postkassen hadde vært supert. Hvis ikke koser jeg meg med interiør blogger. Fortsett med den flotte siden din...da går dagene fortere.

    Beste hilsener Anne

    SvarSlett
  43. Hei...BoligDrøm = Min drøm:-)
    Ha en fantastisk dag - favorittbloggeren min.... Hege

    SvarSlett
  44. Hei :-)

    Jeg vil gjerne bli med i trekning!!!
    Kjøpte første utgaven og har lyst til å lese det hver måned.

    Ane

    SvarSlett
  45. Hei,
    Jeg har lest bladet og synes det er veldig bra! Jeg vil veldig gjerne vinne..
    Mvh
    Siv

    SvarSlett
  46. Hiver meg med jeg også :))
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  47. Glemte jo helt å fortelle at jeg har lest bladet og det er det hotteste av interiørblader akkurat nå:)
    Ha en strålende dag!
    Klem

    SvarSlett
  48. Jeg liker bladet veldig godt. Så jeg prøver lykken og hiver meg på:-). Anita/Lier

    SvarSlett
  49. Prøver lykken! Bladet er kjempebra, så det hadde vært supert å vinne!! :) Ha en fortsatt fin onsdag! Klem fra Maria

    SvarSlett
  50. Hei hei! jeg vil også være med å vinne!

    mvh, Berit F
    (bnfischer@hotmail.com)

    SvarSlett
  51. Jeg liker bladet veldig godt:) Hadde passet perfekt siden jeg akkurat har flytta inn i nytt hus:) Lindasteinsland@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Bladet oversaket, og jeg har kjøpt alle som har kommet ut så langt.
    Gleder meg til hvert nr :-)
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥