onsdag 16. februar 2011

Vinner av BoligDrøm

Foto tatt av meg; en gammel loppemarked Bibel.. sååå fin
Hjertet er laget til ære for DEG som kommer innom bloggen å hilser på

Tusen takk for alle tips ang. kontoret.. FOR et never ending prosjekt det
har vært.. selvsagt fordi vi er LEI LEI LEI alt som har med oppussing å gjøre
men det blir jo så deilig når det er klart.. jeg har STORE hobbyplaner..

Jeg får ofte mail fra dere lesere, og jeg svarer hver eneste en ( håper jeg )
Det er utrolig hyggelig og gir meg mye glede... Jeg fant et bilde på
nett for en tid tilbake, nesten likt det jeg har laget i dag..og jeg likte det
så godt så jeg måtte lage et nesten likt...
Det er fra meg til DEG; tusen takk for alle varme hilsner dere gir meg.
Det er utrolig hyggelig, og jeg har virkelig blitt tatt godt vare på i bloggeland.


Men NÅ: tamtaram:
 vinneren av 1 års gratis BoligDrøm rett hjem i postkassen er

MOSBOJENTA

hurra for deg og gratulerer
send meg adressen ramboline97@gmail.com din så kommer blader snart din vei

TUSEN TAKK TIL BoligDRØM for sponsing av denne gaven til
mine fine fine lesere!!

3 kommentarer:

  1. Nydelig bilde. Gratulerer så mye til den heldige.
    Ha en riktig god natt.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren!!

    Mvh, Berit F.

    SvarSlett
  3. TUSEN HJERTLIG TAKK♥
    Jeg ble kjempeglad og overasket når jeg så at jeg hadde vunnet, jeg har ikke vinnerlykke. Dette var 100% ren LYKKE♥
    Klem fra Åse♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥